Sufus>
No, podla mna to, ze aspon jeden voz je cistejsi, je lepsie ako keby boli spinave obidva (ako napr. na T3, to fakt vyzera hrozne..). A hlavne ked sa u nas vozy umyvaju len ked su na SP alebo VP v Ustrednych dielnach...co je priblizne raz za 1-1.5 roka...
No, podla mna to, ze aspon jeden voz je cistejsi, je lepsie ako keby boli spinave obidva (ako napr. na T3, to fakt vyzera hrozne..). A hlavne ked sa u nas vozy umyvaju len ked su na SP alebo VP v Ustrednych dielnach...co je priblizne raz za 1-1.5 roka...
Papyr
Este k (asi mojim oblubenym :-))) nocnym spojom. Ani ja nechapem, preco na nocakoch v BA jazdi len jedna trakcia. Vyhovaranie sa na "nocnu udrzbu" sa mi nezda - v Prahe jazdi 12 bus-nocakov a 8 elino-nocakov, v Presove 1 bus-nocak a 2 troleje-nocaky (btw. v piatok a sobotu su obidva 15Tr, inak jeden 14Tr a jeden 15.). Inde prevadzka elektrickych nocnych spojov teda ide i s udrzbou, preco nie v BA?
A este snad k metru: ked sa v BA nepostavilo za byvaleho rezimu, tak sa este dost dlho nepostavi. Kto by mal na to vziat peniaze a kde? Mesto na to zuuuufalo nema (nema pomaly ani na 15 Tr!) a stat mame rozkradnuty. A keby to aj zacal dotovat stat, je nutne pocitat s krikom ludi z inych oblasti Slovenska, ze preco sa davaju peniaze na metro a nie na X a Y a Z v ich regione.
K digitalnym stitkom: bol som vyslovene okuzleny, ked som sa v BA viezol novym 15TrM na l.c. 212 v useku Hodzovo nam - Zimny stadion a ono to vo vnutri malo informacny system! Len som sa trochu divil, ze predny (na kabine vodica) a zadny (za klbom) stitok ukazuju zo zasady volaco ine.
Inac pozdravujem tvorcov stranky, je totalne super.