SORy niesu super uz len preto, ze kupovat v roku 2000 bus s automatikou je jednoducho navrat o storocie. Ja viem, ze na pohlad su to celkom pekne autobusiky, a cestuje sa v nich dobre, ale vzi sa do role vodica - nekvalitna prevodovka, s ktorou treba posilovat, a este k tomu blbo umiestnena paka. Neustale pipanie, ktore sa rozlieha po celom voze - no, nechcel by som to pocuvat stale. A nakoniec strasne pomaly reagujuce dvere, signalizacia "nevystupovat" na takej urovni, ze by som to, byt vodicom, rozkopal.
Teraz si povies, ze som zaujaty - naopak, keby sa v SORoch zmenilo len zopar technickych detailikov, okamzite by som zmenil nazor. SOR je dobry bus - nie je to taka hrkalka, ako Karosa, ale zatial nema velku perspektivu.
Sufus>
To, ze u nas supravy T6tiek jazdia so zdvihnutym zadnym pantografom je uplne normalne. Je to kvoli tomu, ze ak sa pouziva predny zberac, tak uhlik z jeho list privelmi spini druhy voz...takze je to v podstate preto aby sa nespinil zbytocne ten druhy voz... Ak vidim supravu T6A5 jazdiacu na prvy zberac, prve co ma napadne je to, ze ma poruchu :-))
COLOR>
Mas pravdu, tie BUSE transparenty s LEDkami namiesto ziariviek su uplne super. A nie su len na tych K2Skach, ale su aj na poslednych SORoch a niektorych rekonstruovanych klbovych Karosach (napr. 1306) a mozno aj na dacom inom...
D3k0>
Kedysi davno si tu pisal, ze ludia v DPB sa hrali s tymi programovatelnymi transparentami tolko, kym nezrusili ten spodny riadok na tych bocnych tabuliach. Ale preboha jak mohli pokazit vsetky ??? To povymienali vo vsetkych ovladackach pamate alebo co ???
Mily KLF, vis proc v Parizi a Rotradamu jezdi VAL-metro?
Aby jim naspadly na povrchu baraky na hlavu, proto to jezdi na gumach a ne pokoleji.Muj nazor je ze metro je vlak.Jestli ze to jezdi na gumach tak je to neco jako trolejbus, ktety ma privod elektriny z bocni starny a ne z klasicke troleje.VAL-metro je fakt kravina, jako z celkoveho pohledu, alespon pro mne...
Spectre: Mno ja si myslim, ze SORy su super okrem ineho presne v tom co napisal COLOR.
Ale suhlasim s Tebou v tych Tr-kach... na tie cakam uz aj ja - asi zbytocne.
No... este nieco k "pneumatikovym" metram typu VAL. Huh... Tak Ti poviem. Viezol som sa nim v Parizi a aj Rotterdame a musim povedat, ze su DOSTATOCNE co sa tyka rychlosti a aj kapacity !!! To vravim uplne vazne z vlastnej skusenosti.
Spectre navrhni nieco ine ako SOR a mozno uznam, avsak o inom minibuse neviem a jeho nevyhody su iba rychlost a manualna prevodovka. Teda aspon myslim.
COLOR: v tej 7070 som sa viezol koncom novembra, tak neviem ci este jazdi. Bola na linke 3.
A s tymi SORmi PLNE suhlasim !!! Mimochodom ked zacne SOR vyrabat (ak uz nezacal!) aj 10tkovu radu v mestskom prevedeni, tak by som nahradil vsetky Karosy za SORy ! Ale to je uz zase SCI-FI. Ozaj preco kazdy nas napad co tu hodime je SCI-FI ? :)) Skusme sa spytat Mikiho Dzurindu a Joziho Moraviho... ;))
Sax.. ale to je smiech cez slzy skor...
Mily DP, linky ktore som spominal su temer zivotne dolezite pre obcanov z odlahlejsich casti Blawy. Su to take dedinky ktore su sucastou BA. No a ide o to ze v spicke je Karosa plna na prasknutie tak nech daju dlhy bus, lenze cez vikend ten dlhy bus chodi a sme v nom traja. No a mimo spicky je to tiez dost chabe, nie vsetky sedadla su zaplnene a to je zle. Navyse tam cestujem pravidelne takze viem "wo cem tocim"
- V Blave je taka situacia, ze dalsie skrty v autobusoch by uz boli neunosne. Zo SORmi vsak nesuhlasim, lebo kazdy nezaujaty clovek, ktory ma aspon trochu technicke vedomosti musi uznat, ze SOR je jednoducho onicom.
- Idealne riesenie su pre nas trolejbusy 21Tr, 22Tr a plynofikacia autobusov.
- S-Bahn je blbost, ale metro VAL je este vacsia. Taketo voziky na pneumatikach, alebo co to je maju kapacitu zhruba ako bezna elektricka K2. Nemohli by sme radsej urobit poriadnu rychlodrahu? Ved ak pojde vyvoj takto dalej, tak budu v Petrzke skorej trolejbusy, ako metro.
POZOR------------POZOR--------POZOR
Ze dne 31.12 2000 do 1.1. 2001 bude jezdit v PRAZE, vsechni linky metra, tram i busu NONSTOP, to znanema celou noc v intervalu 20min na vsech linkach.Vice info na http://www.dp-praha.cz
Mily Juro, myslis misto metra, ze DPB postavi nadzemnni drahu(S-bahn), tak ta je drazi nez metro samotne, vis v Praze se ted stavi linka D z Novych Dvoru pres Pankrac na Nam.Miru a prodluzuju je se linka C z Nadrazi Holesovice do Letnan.
Jo a do tretice aby som sa vykecal este k tabuliam BUSE. Ked bol Den Otvorenych Dveri som vosiel do kabiny 7301 koxo chlapi tam ked odistite elektricku tak je to niekde ale som si na tabuli nastavil ze 403, tusim nieco ako Letnory, kedze sa prehadzovali bodky. Ale sranda je ze to cislo moze byt len trojciferne a ja som dal 9999 to je jedine co mi islo zo stvorcifernych. Ale inak pochvalujem tabule v 7107,7108,7104 a 7106 (predpokladam ze budu aj v 7109), ktore maju medzi bodkami ziarovky a nie jak tie stare ktore boli nasviete odspodu.
Este nieco: DPB keca, ze najvacsie vydavky su na naftu a elektrinu na vozy. Dobre, moze byt. Lenze keby namiesto spojnice Prazskej a Pionierskej hodili DPB co i len jedinu miliardu a DPB by malo schopnych a inteligentnych ludi (kto nema rad sci-fi nech toto necita), asi by to urobili uplne inak. Podla mna (!) by radsej mali kupit SOR-ky namiesto malych Karosiek, poslat ich na malo obsadene linky (30,37,35...) a zahustit intervaly nejak medzi 20-50 percent. Mozno by sice boli nadzganejsie, ale cena za naftu by priblizne zostala kvoli vysokej spotrebe hnusnych Karosiek a nizkej Soriek, ludia by boli spokojnejsi (viem o com kecam ked v sobotu vymeska spoj s 20-minutovymi intervalmi a jeden mi prave usiel (to sa stalo minuly vikend na Patronke ked som cakal na 37)). Aj ked by sa zvysili naklady na mzdy, rad by som nechodil na sedo a na cierno (hlavne ked 20% automatov stale nefunguje) a myslim ze so mnou suhlasi aspon zopar ludi. Ano, som optimista no a co?
Saaakra, MHD je hnus - ma takmer historicku elektricku s kozenkovou vystuzou tak preco nenecha aspon dve v pripade zrazky. KLF povzbudil si ma no neviem ci mas pravdu, uz dlho som ju nevidel.
Metro v Blave - to su len kaleraby , ktore nam uz x rokov tlacia do hlavy vysokopostaveni kalerabotlacici. Podla mna sme za peniaze investovane do podniku Metro (ci ako sa to vola) mohli mat uz inu mhd. Ludia zabudnite na klasicke metro(vid Praha), ci nejaku kabinkovu lanovku MATRA, su aj ine lepsie a lacnejsie dopravne systemy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
To, ze u nas supravy T6tiek jazdia so zdvihnutym zadnym pantografom je uplne normalne. Je to kvoli tomu, ze ak sa pouziva predny zberac, tak uhlik z jeho list privelmi spini druhy voz...takze je to v podstate preto aby sa nespinil zbytocne ten druhy voz... Ak vidim supravu T6A5 jazdiacu na prvy zberac, prve co ma napadne je to, ze ma poruchu :-))
COLOR>
Mas pravdu, tie BUSE transparenty s LEDkami namiesto ziariviek su uplne super. A nie su len na tych K2Skach, ale su aj na poslednych SORoch a niektorych rekonstruovanych klbovych Karosach (napr. 1306) a mozno aj na dacom inom...
D3k0>
Kedysi davno si tu pisal, ze ludia v DPB sa hrali s tymi programovatelnymi transparentami tolko, kym nezrusili ten spodny riadok na tych bocnych tabuliach. Ale preboha jak mohli pokazit vsetky ??? To povymienali vo vsetkych ovladackach pamate alebo co ???