Hmm, vcera som pisal prispevok, a kym som pridal, tak padlo imhd. Takze tu to je
Hmm, inak stravil som sobotu a v nedelu v brne (konecne) a nexal som si par hodin casu aj na MHD. No a zase mozem povedat, je to hodne neporovnatelne s nasou. Uz ma to ani nebavi (hocico porovnavat s nasou :().
Trochu ma sklamalo, ze 22Tr v nedelu nevypravju, ale aspon som sa previezol RTsmejdom, ako tomu domaci hovoria. Celkom pekny stroj z vonku, ale hrkoce buchoce ide po trati asi ako nase horsie kusy po horsej trati. Stredny clanok je nepouzitelny v tom, ze sa tade poriaddne neda prechadzat - nastup prvymi a poslednymi dverami pripomina horolezecky vystup. Ale s takou anitrou ked ju porovnam, je o dost vacsia, resp. aj kapacitnejsia snad :)).
Anitra (teda ix astra) tiez nejadzila cez vikend -ale v nedelu som ju videl aspon na sluzobnej jazde. Zvonku som nijako nepostrehol rozdiel medzi nou a tou, co jazdi v ostrave (nie trio).
Este som si okukol a viezol sa tou ich novou T3 - T3VARCB, ci ako sa to vola. Proste ta nova akoze T3. Myslim, ze oproti tomu, co som pocul ma prekvapila prijemne. Z vnutra pekne urobena, z vonku tiez - proste nieco ako zmodernizovana a nanovo postavena T3 (mozno ako karosa 7xx a 9xx). Myslim, ze keby u nas T3 rekonsturovali tymto sposbom (v podstate je to nova elina) ciastocne a medzi to kupili nejake NP vozy - bude to good. Fakt ma prijemne prekvapila. Zevraj cena sa pohybuje niekde na 8mil KC (co je za novu elinu malo).
Este som pocul info, ze xystaju postavit tzv. K3 - kacica s nizpodlaznym vlozenym strednym dielom - hehe - uvidime, co z toho bude.
Dalej som sa viezol KT8N - celkom zaujimavo to vyzera aj tie ix vysuvne dvere (ci posuvne).
Ked prejdem k trolejbusom - troxu som sa povozil 21Tr - maju ich tam naozaj vela, podarilo sa mi aj 14Tr povozit. Dokopy nic extra (21Tr) - mam tie iste vyhrady, ako voci ostravskej - vidiet, ze to je 10r stara konstrukcia, ci design - najma vo vnutri. Samozreme inou kapitolou samou o sebe su trolikove trate. Fakt pekne urobene (mozno nie az tak super, ako v ostrave), ale ziadne zdrzovacky cez vyhybky - proste krasne - chodia inak ako u nas troliky - to by sa nasim ludom pacilo.
autobusy - okrem obvyklyxh karos roznych - vlastne som sa viezol iba jednou (snad) reko 7xx (myslim) - bolo to niekedy uprostred noci - nocny spoj - tak si uz moc nepamatam /zaujimali ma uz ine veci :D/ som sa viezol cityhnusom. A riadne do kopca a dlho - tusim linka 50. No znova opakujem, ze to co som videl v K.Varoxh a v prahe tak sa len potvrdilo. Hrkalka a sklennikovy efekt - tie ix maximalisticke vetraky...
Hrozne nerad by som bol, ak by sa to k nam nakupilo... Ale po pravde v horucavax je bez klimy v kazdom vozidle sklennikovy efekt - tak 21Tr - brr to iste. Inak miestni ludia (PvvS, Anti) volali srot take karosy, ktore by u nas povacsina z vas xvalila a vynasala do nebies za perfektny stav... :(((
Inak urovnou MHD som bol velmi spokojny - prehladne, chodilo to presne a najma na to ze bol vikend na nase pomery hrozne casto (10 a menej min) intervaly. Nehovorim vsetky, ale to co som pouzival.
Vozy boli ciste, hlasili zastavky - okrem starsich T3 a k2 skoro vsetky mali buse trasparenty a tak podobne. Proste standard.
Ked som dosiel do BA - tak ma hned privitala zaspinena karosa 741, a brr - klasika. Ono clovek tu si na to tak zvykne, ze po case nadobudne pocit, ze je to celkom O.K a pritom realita je ina.
Ale co maju v brne tiez super - su zeny - niezeby u nas neboli, ale aj tam su porovantelne krasne a mile... :))))
Vlaky
Inak konecne sa da aspon na urcityx tratiach kulturne cestovat - IC/EC standard - to je fakt super (najma ta klima, pohodlie a cistota). Doprial som si ako obvykle 1tr. a este stale je to lacnejsie, ako autom a ten luxus je vacsi. Ale zase postreh - medzi hranicami a brnom a aj dalej necitite, ze idete po kolajniciax (zrekonsturovane trate idete uplne tichucko a bez otrasov) - kdezto po hraniciach (nasich) to zacnete citit a pocut. Ale co uz.
Este skoda, ze sme sa rozdelili (ako republika) - v tom vlaku sa nedlo spat a ze som to hodne potreboval. kazdych desat minut vas nieco vyrusi a otravuje - najprv sprievodca CR, potom colnik CR, potom zase colnik SR a sprievodca SR - keby aspon prisli naraz - kua - vzdy ked som zaspal uz ma akurat zobudili no a potom uz som vystupoval - parxanti - snad to EU zrusi...
Hmm, inak stravil som sobotu a v nedelu v brne (konecne) a nexal som si par hodin casu aj na MHD. No a zase mozem povedat, je to hodne neporovnatelne s nasou. Uz ma to ani nebavi (hocico porovnavat s nasou :().
Trochu ma sklamalo, ze 22Tr v nedelu nevypravju, ale aspon som sa previezol RTsmejdom, ako tomu domaci hovoria. Celkom pekny stroj z vonku, ale hrkoce buchoce ide po trati asi ako nase horsie kusy po horsej trati. Stredny clanok je nepouzitelny v tom, ze sa tade poriaddne neda prechadzat - nastup prvymi a poslednymi dverami pripomina horolezecky vystup. Ale s takou anitrou ked ju porovnam, je o dost vacsia, resp. aj kapacitnejsia snad :)).
Anitra (teda ix astra) tiez nejadzila cez vikend -ale v nedelu som ju videl aspon na sluzobnej jazde. Zvonku som nijako nepostrehol rozdiel medzi nou a tou, co jazdi v ostrave (nie trio).
Este som si okukol a viezol sa tou ich novou T3 - T3VARCB, ci ako sa to vola. Proste ta nova akoze T3. Myslim, ze oproti tomu, co som pocul ma prekvapila prijemne. Z vnutra pekne urobena, z vonku tiez - proste nieco ako zmodernizovana a nanovo postavena T3 (mozno ako karosa 7xx a 9xx). Myslim, ze keby u nas T3 rekonsturovali tymto sposbom (v podstate je to nova elina) ciastocne a medzi to kupili nejake NP vozy - bude to good. Fakt ma prijemne prekvapila. Zevraj cena sa pohybuje niekde na 8mil KC (co je za novu elinu malo).
Este som pocul info, ze xystaju postavit tzv. K3 - kacica s nizpodlaznym vlozenym strednym dielom - hehe - uvidime, co z toho bude.
Dalej som sa viezol KT8N - celkom zaujimavo to vyzera aj tie ix vysuvne dvere (ci posuvne).
Ked prejdem k trolejbusom - troxu som sa povozil 21Tr - maju ich tam naozaj vela, podarilo sa mi aj 14Tr povozit. Dokopy nic extra (21Tr) - mam tie iste vyhrady, ako voci ostravskej - vidiet, ze to je 10r stara konstrukcia, ci design - najma vo vnutri. Samozreme inou kapitolou samou o sebe su trolikove trate. Fakt pekne urobene (mozno nie az tak super, ako v ostrave), ale ziadne zdrzovacky cez vyhybky - proste krasne - chodia inak ako u nas troliky - to by sa nasim ludom pacilo.
autobusy - okrem obvyklyxh karos roznych - vlastne som sa viezol iba jednou (snad) reko 7xx (myslim) - bolo to niekedy uprostred noci - nocny spoj - tak si uz moc nepamatam /zaujimali ma uz ine veci :D/ som sa viezol cityhnusom. A riadne do kopca a dlho - tusim linka 50. No znova opakujem, ze to co som videl v K.Varoxh a v prahe tak sa len potvrdilo. Hrkalka a sklennikovy efekt - tie ix maximalisticke vetraky...
Hrozne nerad by som bol, ak by sa to k nam nakupilo... Ale po pravde v horucavax je bez klimy v kazdom vozidle sklennikovy efekt - tak 21Tr - brr to iste. Inak miestni ludia (PvvS, Anti) volali srot take karosy, ktore by u nas povacsina z vas xvalila a vynasala do nebies za perfektny stav... :(((
Inak urovnou MHD som bol velmi spokojny - prehladne, chodilo to presne a najma na to ze bol vikend na nase pomery hrozne casto (10 a menej min) intervaly. Nehovorim vsetky, ale to co som pouzival.
Vozy boli ciste, hlasili zastavky - okrem starsich T3 a k2 skoro vsetky mali buse trasparenty a tak podobne. Proste standard.
Ked som dosiel do BA - tak ma hned privitala zaspinena karosa 741, a brr - klasika. Ono clovek tu si na to tak zvykne, ze po case nadobudne pocit, ze je to celkom O.K a pritom realita je ina.
Ale co maju v brne tiez super - su zeny - niezeby u nas neboli, ale aj tam su porovantelne krasne a mile... :))))
Vlaky
Inak konecne sa da aspon na urcityx tratiach kulturne cestovat - IC/EC standard - to je fakt super (najma ta klima, pohodlie a cistota). Doprial som si ako obvykle 1tr. a este stale je to lacnejsie, ako autom a ten luxus je vacsi. Ale zase postreh - medzi hranicami a brnom a aj dalej necitite, ze idete po kolajniciax (zrekonsturovane trate idete uplne tichucko a bez otrasov) - kdezto po hraniciach (nasich) to zacnete citit a pocut. Ale co uz.
Este skoda, ze sme sa rozdelili (ako republika) - v tom vlaku sa nedlo spat a ze som to hodne potreboval. kazdych desat minut vas nieco vyrusi a otravuje - najprv sprievodca CR, potom colnik CR, potom zase colnik SR a sprievodca SR - keby aspon prisli naraz - kua - vzdy ked som zaspal uz ma akurat zobudili no a potom uz som vystupoval - parxanti - snad to EU zrusi...
Z