Pár postrehov a otázok k L27 :
1. Tranovského je jednosmerná iba na krátkom úseku od kontajnerového stojiska po vyústenie Moyšovej ulice na Tranovského. Ak ste si tí čo ste išli s L27 všimli, tak po Tranovského zliezajú autá aj smerom k Homolovej ulici a vchádzajú do nej od Štepnej ulice. Na celom jednosmernom úseku je vodorovné značenie umožňujúce priečne parkovanie. Keby neboli priečne parkovacie miesta mohla by byť Tranovského obojsmerná v celej dĺžke a L27 mohla aj v opačnom smere obslúžiť ťažšie dostupnú Tranovského ulicu a nie Cabanovu, ktorá je 3-4min pešej chôdze od zastávok L83 Štepná či Homolova.
2. počet ľudí, ktorý využíva túto linku je ešte slabší než na L135. Neviem ako označiť človeka čo dokáže cestovať tak hlúpo, že nasadne na Tranovského, spraví si kolečko k LIDL-u a vystúpi na konečnej Pri kríži ?
3. voziť ľudí do LIDL-u je blbosť lebo hneď pri zast. Homolova je Jednota, teda robiť špeci linku pre geriatriu na nákupy do LIDL-u je blbosť, ešte aj to nemálo dôchodcov si nakúpi v Jednote čo som videl a idú hore na Tranovského a Cabanovu pešo, príp. kto chce ísť do LIDL-u, použije frekventovanejšiu L83.
1. Tranovského je jednosmerná iba na krátkom úseku od kontajnerového stojiska po vyústenie Moyšovej ulice na Tranovského. Ak ste si tí čo ste išli s L27 všimli, tak po Tranovského zliezajú autá aj smerom k Homolovej ulici a vchádzajú do nej od Štepnej ulice. Na celom jednosmernom úseku je vodorovné značenie umožňujúce priečne parkovanie. Keby neboli priečne parkovacie miesta mohla by byť Tranovského obojsmerná v celej dĺžke a L27 mohla aj v opačnom smere obslúžiť ťažšie dostupnú Tranovského ulicu a nie Cabanovu, ktorá je 3-4min pešej chôdze od zastávok L83 Štepná či Homolova.
2. počet ľudí, ktorý využíva túto linku je ešte slabší než na L135. Neviem ako označiť človeka čo dokáže cestovať tak hlúpo, že nasadne na Tranovského, spraví si kolečko k LIDL-u a vystúpi na konečnej Pri kríži ?
3. voziť ľudí do LIDL-u je blbosť lebo hneď pri zast. Homolova je Jednota, teda robiť špeci linku pre geriatriu na nákupy do LIDL-u je blbosť, ešte aj to nemálo dôchodcov si nakúpi v Jednote čo som videl a idú hore na Tranovského a Cabanovu pešo, príp. kto chce ísť do LIDL-u, použije frekventovanejšiu L83.
S499.1023
O rozsahu, štruktúre a vrstvení dopravnej obslužnosti by mal rozhodovať objednávate¾, èiže štát alebo kraj a nie dopravca. Ten má objednávku prijať alebo odmietnuť, prípadne prísť s alternatívnou ponukou a objednávate¾ by sa mal rozhodnúť, èi ponuku prijme.
Konkrétne v prípade trate 110 je nezmyslom rušiť zastavovanie EC v Kútoch, pokia¾ tam nie je k dispozícii iná vrstva dopravnej obslužnosti (R, Zr).
A zastavovanie IC na trati 120/180 by som nerušil vôbec, pretože obsluhované sídla sú na slovenské pomery dostatoène významné na to, aby tam IC vlak zastavoval a skrátenie cestovnej doby nepriláka to¾ko klietely z BA, ZA a KE, aby stratu klientely z TT, TN, LM, PP nahradili.