Navíc Poprad generuje sám sebe, nejde jen o Tatry. Je to už velké město. Takže IC stavět ve městech s nad 50 000 obyvateli (včetně jin ých nádraží určená pro města s nad 50tisíc).
Stojí v Liptovskom Mikuláši proste, nechaj to tak. Sú aj väčšie problémy na železnici ako to prečo IC stojí v LM. Kľudne tam stáť môže, nikoho to nezabije, zmysel to má.
Čiže Liptovský Mikuláš resp. Liptov je región významovo na rovnakej úrovni ako nejaký Leopoldov, či Púchov a už vôbec tam nie sú Tatry? Komu to vlastne prospeje? Medzi Trnavou, Leopoldovom, Nový Mestom, Trenčínom, Púchovom a Žilinou sú trocha iné vzdialenosti medzi stanicami, ako medzi Žilinou, Mikulášom a Popradom, nezdá sa ti?
Čo tak? nič, lebo viem, že ZSSK žiaden nový Zr nezavedie. Budme realisti, ak sa zruší státie EC-čiek tam, nebude nijaká náhrada Zr vlakmi. Ano, bolo by dobré obsluhovať aj Zohor a DNV sZr vlakmi.
Podotýkam, chodia břeclavské rýchliky do MA a do Kútov + Brodské.
Ono keby mali rozum tak zrusia zastavovanie v Kutoch a takych 10 minut po prichode EC od Prahy do Breclavi daju odchod Zr vlaku co by uz tych ludi "rozdistribuoval"..
Najlepší sú v tomto Slovinci. V Slovinsku okrem Pendolín Maribor-Ljubljana a 1 páru rýchlikov Koper - Maribor, je celá diaľková doprava vykonávaná medzištátnymi vlakmi, ktoré stoja v každej diere.
Lenže za súčasnej situácie je to stále lepšie ako nič. Keby Zločinci zaviedli ako náhradu za zastavenie EC nejaký Zr vlak, čoby stál v Kútoch, Malackách, Zohore a DNV beriem. Mimochodom EC vlaky si štát objednáva v rámci ZDO, teda ak by mal štát robiť ako tvrdíš, musel by objednávať duplicitný výkon.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon