Keď som ja išiel tento týždeň cez Hlaváčikovú a Veternicovú, tak nikto tam nenastupoval ani nevystupoval. Na konečnú "Kuklovská" to odtiaľ nie je až tak ďaleko a terén mi tam nepripadá byť až taký kopcovitý..
Viem, pokiaľ nebude sprejazdnená ul. Dúbravská cesta, tak takáto zachádzka je jediná možnosť zabezpečenia obsluhy danej oblasti.
Lenže keby tú 35-ku dali podľa intonyho návrhu, tak na zastávku "Borská" by to nebola zachádzka, ale minibus by normálne pokračoval cez "MiÚ Karlova Ves" a na Kuklovskú by sa dostal tak ako donedávna.
Páči sa mi, že na zrušených zastávkach v Karlovke (ktoré som videl) nechal DPB ešte označníky prekryté čiernou plachtou s nápisom "Zastávka je zrušená" a na plechu je nalepený oznam o zmene. Ako dlho tam tie označníky asi zostanú - aká je prax v tomto?
Btw, márne dúfam, že sa vďaka "zosolarizovaniu" 133-ky vrátia na linky 20 a 22 Tedomy? ?
1. Využívanosť L35/135 na Veternicovej a Hlaváčikovej bola taká, že to jednoducho nepustilo a linka tam ostala premávať. Aj ja som sa divil, že tam vždy niekto vystupoval/nastupoval.
2. Bez Polianok nemá tá linka moc zmysel, keďže práve kvôli nim bola L36 zavedená
3. Jediný dôvod prečo nesú Šaštínska a Sološnícka obsluhované je vozovka ako ementál, keď vozidlá na L135 museli po zjazde od Sološníckej ísť v protismere čo bol pravý pruh smerom ku Kuklovskej rozbitý totálne tak, že keby po tej strane šofér šiel ako mal tak by ľudí vyhádzalo zo sedadiel. Zachádzka cez Šaštínsku a Sološnícku by však zmysel mala, lebo ešte od Sološníckej ľudia šlapali hore na vrch ulice,ktorý sa spája do slučky.
4. Súčasná trasa L35 je úplne v poriadku, tie dva minibusy pre Dlhé diely sú úplne v pohode. To čo je tu furt navyše zbytočne je L27 a úsek Siemens-Jaskový rad a zachádzka na L.Dérera na L44 + iné zbytočnosti. To som však spomenul iba prípady kde vyhadzujeme výkony na minibusových linkách. Ušetrené minibusy by mohli byť na L58 a 89.
Presne tak. ? Ulice, ktoré si uviedol v zátvorkách by som však neobslúžil jednoznačne. Ale tá Púpavová je v tom smere v tom úseku pre minibus legálne zjazdná? Nepoznám to tam tak detailne..
Takto by bola aspoň v smere na Dlhé diely obslúžená zastávka "MiÚ Karlova Ves" a aj väčšia časť z bývalej trasy 35-ky. Akurát by som dal na priebežnej konečnej "Kuklovská" 2 alebo 3-minútovú pauzu na dorovnanie prípadného meškana.
Súčasnú trasu 35-ky by som nazval "zachádzková". Najskôr cez Polianky na Dúbravskú cestu, potom na zast. "Borská" s otočením sa cez električkové priecestie a na záver ešte okruh Hlaváčiková/Veternicová. ?
Cely problem zjazdnosti trate na nabrezi autobusmi sa da zhrnut takto: Vytrhat zamkovu dlazbu, vyhrabat piesok, vyasfaltovat. Spodok su take iste VUIS panely ako hocikde indeö kde je trat gumokolne zjazdna.
nepoznas jednodnovu chirurgiu? Proste moderne sposoby, nemuseli ten motor ani demontovat.
Len by ma zaujimalo, ktore 2 Solarisy jazdili dialkove medzinarodne linky. Ked sa s mestskym autobusom jazdia take streky, tak je jasne ze sa motor vylagroval a musel podstupit GO.
Don´t panic. Počas tých dier 1kolo na 14tke spravili vozy z L8. 8mička ale teraz cez výluku nepremáva, takže sú všetky jej vozy dočasne "zmazané". Ale do prázdnin ešte ďaleko;-) (na veľkú noc nejdú prázdninové cp)
To sa musíš opýtať na ÚRŽD a ŽSR. Mňa to tiež zaujímalo, dostala sa mi odpoveď, že všetko k V43 a V63 bolo na GR ČD v Prahe a stratilo sa to po povodniach. Či to je ale pravda, neviem. Btw. majú Traxxa, s tým by sa sem asi najľahšie dostali.
Kebyže Gumokolisti používaju MHD tak by nemuseli čakať za nejakým autobusom v zápche. Takže svojím spôsobom volakedy mali autobusy medzi zástavkami Sokolská a Predstanične nám. sa automaticky zaradiť do stredneho pruhu a až potom pri semaforoch do bus pruhu kedže tam bola plna čiara ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike