Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.tfl.gov.uk/tickets/14435.aspx
Celkom zaujimave riesenie ako na problematicku mladez - pri poruseni Behaviour Code-u moze byt osobe odnata preukazka na zlavu, resp. bezplatnu prepravu a to az kym neodrobi 6 hodin dobrovolnickych prac.. ak sa to zopakuje, alebo ak ju ma odnatu kvoli trestnemu cinu tak ju naspat uz nikdy nedostane...
Reakcia na: m@rtin #163548:
Nesledoval som celé vlákno konverzácie a tak neviem, o akých soroch hovoríte, ale v Ba pri NB 18 sor a nízka spotreba absolútne nejdú dokopy... ik 435 má nižšiu spotrebu oproti týmto sorom
iná vec je BN 9.5 a ešte relatívne aj 10.5, pri 9.5 ak je dobrá linka a vhodná technika jazdy ide spraviť spotreba ako pri osobnom aute. (samozrejme vyššej triedy)
Reakcia na: kecho #163530:

Hugo po mě ale chtěl, abych mu napsal krom poptávky jiná pozitiva. On se mě neptal na negativa. Ty bych mu samozřejmě vypsal taky:
-vypadá to hrozně (evidentně designéři v Libchavech hulí o106)
-zmrvený uspořádání sedaček mezi 2. a 3. dveřmi
-nekvalitní přední náprava
-PARS komponenty, které nejsou úplně bezproblémové
-horší pasivní bezpečnost (což takový problém v městském provozu při průměrné rychlosti 28 km/h nepředstavuje - horší je to u linkáčů)

Toliko stručně k Sorům. I přes jisté problémy, které s nimi v Praze jsou, panuje většinou spokojenost. Kladně se oproti Citelisům hodnotí velmi nízká spotřeba a podvozek uzpůsobený na špatný pražský dlážděný ulice.
Reakcia na: kecho #163530:
ŠVOČ = študentská vedecká odborná činnosť. Náplň, ako si to predstavuje fakulta, katedra, resp. dozorujúci asistent. Neviem ako teraz, ale nebolo to povinné, ale boli to dobré body pri skúškach.
Reakcia na: derik #163543:
V skutocnosti by to bolo viac km. A nemam dojem, ze by ludia chceli cestovat prave do Auparku 🙂
Reakcia na: Marek1978 #163542:
Mám ešte lepší návrh, mohla by tam zachádzať 50 v smere k Auparku, ešte menej km.
Reakcia na: 810zssk #163541:
Presne tak, minutova zachadzka vo vecernych hodinach nie je problem. Staci 1-2 spoje. To nemoze naburat system.
Reakcia na: TeBeCe #163532:
Vsak nech mu tam daju posledne spoje 95ky v smere do Petrzalky - jedina zmena je ze by na nadjazd nad Einsteinovou vysli cez rampu na Stary most... a je vybavene, takmer bez narastu km a bez zvysovania jazdnej doby.
Reakcia na: klasIK #163497:

Ano presne tak to bolo. A pre nemožnosť odbočenia pri pekárni z Panónskej opačnom smere (pravdepodobne) ani nepremávala.
Reakcia na: Petto #163477:

Veru, prišla by vhod aj taký spoj ako bola bývalá 123, žial takéto spoj sa zrejme tak skoro zavádzať nebudú a budeme radi ak ostane na nosných linkách pôvodný interval.
Reakcia na: ufo #163510:
Ta zmluva je uz zverejnena? Kde? Lebo v centralnom registri som ju nenasiel.
Reakcia na: luky133 #163507:
Mozno nove vedenie...
Reakcia na: Valec #163408:

Tak to je už vec nastavenia tendra. Keď sa nastaví tender tak, že hlavným kritériom je cena tak to vyhrá ten kto má cenu najnižšiu.
A to počkanie by som zabezpečil napríklad referenciami - napr. podmienkou istým počtom už prevádzkovaných vozidiel a počtom prevádzok ktoré danú značku vo svojom vozidlovom parku majú. Síce v čase vypísania tendra na 18m autobusy už aj SOR mal čo to popredané.
za rohom je apríl, ako to vyzerá s cyklobusmi? nebudú tento rok zrušené?
lebo 1/šetrí sa & 2/aj tak sa bicykle môžu prevážať v busoch & 3/nezdá sa mi, že by boli vlani 2 cyklobuslinky nejako využívané...

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9059
škoda, že to nie je obyčajný bankový úver, kde by DPB mohol ručiť napr. práve Sormi - vtedy by ho mohol možno pokojne prestať splácať už v 2016, veď dlhšie zrejme nevydržia 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #163407:

Tak isteže. Však než sa náš DPB podujme nejaké autobusy kúpiť alebo vypísať tender tak to budú aj 3-4 roky. A dovtedy ten Kĺbobý Tedom bude niekde aj overený.
Tu som hľadel hlavne aby bola aká-taká unifikácia aspoň CNG vozidiel, keďže po Bratislave jazdí už 30 Tedomov štandardnej dĺžky.
Potom by bol dobrý ešte Solaris ale otázne je či by sa vôbec prihlásil do súťaže.
Inak s vozidlami TEDOM som si ani nevšimol že by boli nejaké problémy, tak by zrejme neboli ani s kĺbovou verziou.
Jediný nedostatok je akurát výška vozidla ale tú už ten kĺbový prototyp má nižšiu.
Reakcia na: TeBeCe #163532:
ak sa tou linkou nebude voziť sám Kukura, tak linka nemá zmysel, veď od divadla vozila aj tak vždy vzduch.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.