neopruzuj furt, terorista ? sa pozri na mapu ty šukomír, jak sú niektoré názvy ulíc blbo napísané! dokonca ani DPB ich nemá vždy správne. Každý vie pochopiť, ktoré ulice myslím, iba ty si tu otvárať gramatické okienko ? sa logni na pokec a obesíš, sa keď ti tam dakto napíše "awojky", alebo "popismenkujes, xixixi xD", tam choď vzdelávať disgrafikov ?
A my máme motory MAN Euro5? Na splnenie normy EURO 5 sa používa BUĎ technológia AdBlue ALEBO EGR. Ale chcieť od vymastenca, aby si niečo naštudoval je samozrejme zbytočné. On predsa vie, že za všetko zlo sveta môže SOR, J&T, Záhradník a demokracia!
zastávaj si čo chceš, koho chceš a daj mi pokoj... svoje debilné debaty s rozširuj inde! Máš svoju pravdu, tak si ju nechaj pre seba a mne s ňou daj pokoj! ?
tak ti poviem, že Záhradník je prototyp odporného slizkého hajzla dnešnej doby. viac ako 20 rokov dozadu sa obnovovali vozové parky pravidelne, ekologické trakcie v mestách rástli, obnova u autobusov bola každý 6-8 rok (viď. ako sa vyraďovali prvé Ik280, po 6-8 rokoch a ako sa vyraďovali posledné po zmene režimu po 13-18 rokoch prevádzky). Vtedy mal síce monopol na autobusy jeden výrobca no ten sa sakra musel snažiť aby dodával kvalitu, lebo keby tak nerobil dostal by úlohu vyrábať autobusy iný. Keby sme tu mali už vtedy takých debilov ako teraz, tak máme ani nie polovicu električkových a trolejbusových tratí v Bratislave a o elektrifikovaných železniciach ani nehovorím. Gemerské spojky by dnešná zberba stavala pol storočia, hentí to dokázali behom pár rokov!
neser sem hento ? zveličuješ. Aj jedni aj druhí boli neporovnateľne schopnejší ako títo zdierači, ktorí si hovoria demokrati, liberáli a socialisti ? radšej tu mať tých čo boli predtým a mali sa k činom ako táto banda všivavá ☠
http://www.rosero.sk/fclli.html
Toto je celkom nice model... akurat je to trochu sirsie ako dajly vaj, takze na niektorych linkach by to nepreslo, ale na taku 151, 89, 36, atd. by sa to celkom hodilo Ma to sirsiu ulicku + sklapacie sedadla na zadnej plosine (tie by mohli byt celkom fajn na vytlkoch ?)
a kde na to zobrali peniaze, to si si nevšimol? najprv zhabať majetky židom (svk štát) a potom aj ostatným cez znárodnenie a menová reforma (čsr)? ? čo dnes v tých školách učia...?
to je rovnako ako keby si tvrdil, že za(á)hradník bol geniálny manažér, lebo počas jeho bačovania prišli busy...
Re #163160 Petto: tak holt, budú musieť krstiť značkou "tesco krabicové"
Re #163178 Palo1987: nepovedal to "niekto", ale povedal to samotný za(á)hradník pri testovaní MBCC, neskôr kúpeného ikeou, že "budeme sa snažiť vysúťažiť v tendri práve tieto veľkokapacitné autobusy" ?
Re #163184 dopravak123: akože nie je ani prd? sú predsa zbúrané petržalské štadióny ?
AdBlue je dnes úplne štandardný prostriedok na dosiahnutie požadovanej normy EURO 5 používaný celým radom výrobcov, hoci je možné dosiahnuť tieto úrovne emisií aj bez tejto kvapaliny. Lepšie hľadaj, informácií je o tom dosť.
k Euru 5 som nenašiel žiadny článok ani v angličtine kde by sa spomínalo Ad Blue, okrem toho, že motor v norme Euro 5 je bez Ad Blue a spĺňa dané emisné normy.
Nie močovinu, ale NÁDRŽ na močovinu kupoval DPB od SOR-u, ty rúra, pri ktorej by ropovod vidieť nebolo. Už vtedy som ti doporučoval vygoogliť si výraz "EURO 5".
všimli ste si nové poťahy v Ik435? nemám na mysli tie červené, ktoré dostala 4838, ale také šedé, veľmi pohodlné, (lebo aj výplň asi dostali novú) takmer ako v tých secon-hand Mercedesoch ☺
To je odkladací priestor, pre potreby vodiča. Či však bol kvôli tomu primárne vytvorený, to neviem, ale niektorí vodiči ho využívajú na odkladanie vedier, handier, saponátov a tak podobne.
A tie schodíky za točňou ukrývajú nádrže na naftu a Ad-Blue (hovorovo močovinu) plus dáke daľšie veci.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus
http://tv.sme.sk/v/19925/kvoli-nakupnemu-centru-sfusovali-kruhac.html
? ? ?