Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #163201:
Tak pakuj na Kubu alebo niekam do Bolívie k "svojim"!!!!
Reakcia na: S499.1023 #163205:
neopruzuj furt, terorista ? sa pozri na mapu ty šukomír, jak sú niektoré názvy ulíc blbo napísané! dokonca ani DPB ich nemá vždy správne. Každý vie pochopiť, ktoré ulice myslím, iba ty si tu otvárať gramatické okienko ? sa logni na pokec a obesíš, sa keď ti tam dakto napíše "awojky", alebo "popismenkujes, xixixi xD", tam choď vzdelávať disgrafikov ?
Reakcia na: no.ev.di. #163196:
A my máme motory MAN Euro5? Na splnenie normy EURO 5 sa používa BUĎ technológia AdBlue ALEBO EGR. Ale chcieť od vymastenca, aby si niečo naštudoval je samozrejme zbytočné. On predsa vie, že za všetko zlo sveta môže SOR, J&T, Záhradník a demokracia!
Reakcia na: S499.1023 #163206:
zastávaj si čo chceš, koho chceš a daj mi pokoj... svoje debilné debaty s rozširuj inde! Máš svoju pravdu, tak si ju nechaj pre seba a mne s ňou daj pokoj! ?
Reakcia na: no.ev.di. #163201:
Čo zveličuje?
Reakcia na: no.ev.di. #163203:
Kam ty chodíš na tie naázvy ulíc, ako Sološnícka, Koprivnicová a podobne?
Reakcia na: 810zssk #163200:
keď na Šaštínskej a Sološníckej veselo parkujú IAD po oboch stranách, tak ani tam by to neprešlo, čiže po novej trase L36 tiež ťažko.
Reakcia na: kecho #163199:
tak ti poviem, že Záhradník je prototyp odporného slizkého hajzla dnešnej doby. viac ako 20 rokov dozadu sa obnovovali vozové parky pravidelne, ekologické trakcie v mestách rástli, obnova u autobusov bola každý 6-8 rok (viď. ako sa vyraďovali prvé Ik280, po 6-8 rokoch a ako sa vyraďovali posledné po zmene režimu po 13-18 rokoch prevádzky). Vtedy mal síce monopol na autobusy jeden výrobca no ten sa sakra musel snažiť aby dodával kvalitu, lebo keby tak nerobil dostal by úlohu vyrábať autobusy iný. Keby sme tu mali už vtedy takých debilov ako teraz, tak máme ani nie polovicu električkových a trolejbusových tratí v Bratislave a o elektrifikovaných železniciach ani nehovorím. Gemerské spojky by dnešná zberba stavala pol storočia, hentí to dokázali behom pár rokov!
Reakcia na: kecho #163199:
neser sem hento ? zveličuješ. Aj jedni aj druhí boli neporovnateľne schopnejší ako títo zdierači, ktorí si hovoria demokrati, liberáli a socialisti ? radšej tu mať tých čo boli predtým a mali sa k činom ako táto banda všivavá ☠
http://www.rosero.sk/fclli.html
Toto je celkom nice model... akurat je to trochu sirsie ako dajly vaj, takze na niektorych linkach by to nepreslo, ale na taku 151, 89, 36, atd. by sa to celkom hodilo 🙂 Ma to sirsiu ulicku + sklapacie sedadla na zadnej plosine (tie by mohli byt celkom fajn na vytlkoch ?)
Reakcia na: no.ev.di. #163157:
a kde na to zobrali peniaze, to si si nevšimol? najprv zhabať majetky židom (svk štát) a potom aj ostatným cez znárodnenie a menová reforma (čsr)? ? čo dnes v tých školách učia...?
to je rovnako ako keby si tvrdil, že za(á)hradník bol geniálny manažér, lebo počas jeho bačovania prišli busy...
Re #163160 Petto: tak holt, budú musieť krstiť značkou "tesco krabicové" 😉
Re #163178 Palo1987: nepovedal to "niekto", ale povedal to samotný za(á)hradník pri testovaní MBCC, neskôr kúpeného ikeou, že "budeme sa snažiť vysúťažiť v tendri práve tieto veľkokapacitné autobusy" ?
Re #163184 dopravak123: akože nie je ani prd? sú predsa zbúrané petržalské štadióny ?
Reakcia na: no.ev.di. #163196:
AdBlue je dnes úplne štandardný prostriedok na dosiahnutie požadovanej normy EURO 5 používaný celým radom výrobcov, hoci je možné dosiahnuť tieto úrovne emisií aj bez tejto kvapaliny. Lepšie hľadaj, informácií je o tom dosť.
Reakcia na: S499.1023 #163195:
k Euru 5 som nenašiel žiadny článok ani v angličtine kde by sa spomínalo Ad Blue, okrem toho, že motor v norme Euro 5 je bez Ad Blue a spĺňa dané emisné normy.

http://www.automotorevue.cz/truck/technika/motory-man-euro-5-viac-hospodarnosti-do-cestnej-dopravy.html
Reakcia na: no.ev.di. #163193:
Nie močovinu, ale NÁDRŽ na močovinu kupoval DPB od SOR-u, ty rúra, pri ktorej by ropovod vidieť nebolo. Už vtedy som ti doporučoval vygoogliť si výraz "EURO 5".
všimli ste si nové poťahy v Ik435? nemám na mysli tie červené, ktoré dostala 4838, ale také šedé, veľmi pohodlné, (lebo aj výplň asi dostali novú) takmer ako v tých secon-hand Mercedesoch ☺
Reakcia na: frenky #163192:
tak potom preto nakupoval DPB močovinu? tie faktúry DPB čo tu dakto zverejnil, tak tam bola v položkách aj močovina, že ju DPB nakupoval od SORu.
Reakcia na: Petto #163187:
To je odkladací priestor, pre potreby vodiča. Či však bol kvôli tomu primárne vytvorený, to neviem, ale niektorí vodiči ho využívajú na odkladanie vedier, handier, saponátov a tak podobne.
A tie schodíky za točňou ukrývajú nádrže na naftu a Ad-Blue (hovorovo močovinu) plus dáke daľšie veci.
Otázka trochu k minulosti, bude sa vôbec toto ešte riešiť a je nejaká šanca na súdnu dohru?! http://www.nku.gov.sk/index.cfm?module=ActiveWeb&Page=WebPage&DocumentID=2137

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement