Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
menší OT : Na TA3 dnes bola diskusia s človeko zo zápasnického zväzu. Došlo aj na meno nášho olympijského medailistu Davida Musuľbesa, ktorému primátor Andrej Ďurkovský prisľúbil byt. Dodnes sa tak nestalo a tak náš reprezentant trávi čas v Rusku a je z prístupu Slovenska a aj nášho mesta sklamaný.
Poznámka moja k tomu : Hlavne, že si KDHáci porozdeľovali byty, no jeden jediný byt nenašli pre človeka, ktorý niečo dokázal. ?
Reakcia na: S499.1023 #162434:
do Partizánskeho to ide dobre... čo sa týka Topoľčian, tak tam ma cp.sk poslal do Piešťan a odtiaľ do Topoľčian, čiže obchádzka.
"Keby niekto požadoval nadväznosť" - koľko ľudí sa myslí pod počtom "niekto". Som zvedavý, že ako autobusový dopravca zareaguje ak budú požiadavky na autobusové spoje v približných polohách vlakov.
Reakcia na: Sommelier #162430:
len by bolo zaujímavé vedieť, či mysleli, že sa postaví nejaký nový most cez Dunaj alebo sa znovupostaví Starý most
Reakcia na: no.ev.di. #162432:
tak to sa asi budeš musieť pozrieť lepšie, prípadne použi vyhľadávanie klávesovou skratkou ctrl+f a zadaj 250 - v článku je táto číslica použitá len 2 krát ?
len pripomeniem, že v stredu o 17:00 hod. sa bude konať diskusia k Nosnému dopravnému systému (NDS).
Diskutovať sa bude v priestoroch Kongresového centra Technopol na Kutlíkovej ulici. Na diskusii sa zúčastní bratislavský primátor Milan Ftáčnik, hlavný dopravný inžinier mesta Tibor Schlosser a generálny riaditeľ spoločnosti Metro Bratislava Vladimír Kovalčík.

...Samospráva doposiaľ zaevidovala 59 pripomienok, pričom viac ako polovica diskutujúcich vníma pozitívne zámer viesť koľajovú dopravu - električku do Petržalky.
Reakcia na: no.ev.di. #162431:
Neviem ako TVOJ cp.sk ale môj ukazuje približne raz za hodinu spojenie s prestupom do 20 minút (nielen v Bánovciach) a do Pratizánskeho sú tam aj priame spoje.
Okrem toho ty zo zásady absolútne zabúdaš na to, že by mohla byť časová poloha spojov upravená, keby to niekto požadoval.
Reakcia na: mbcapacity20 #162422:
nenehaj sa zastavit premudrelymi diskutermi. Treba na tych modeloch trochu este popracovat, no casom to bude urcite lepsie ?
Reakcia na: Sommelier #162430:
ja tam vidím číslo 250 mil. EUR iba v tom rámiku s názvom zámer vlády : "Presuny v rámci programu doprava: 250 mil. eur" a nikde tam nie je nič písané o moste.
Reakcia na: S499.1023 #162428:
si pozri na www.cp.sk aká je pramalá možnosť v Bánovciach prestupovať medzi spojmi TN-Bánovce z/na spoje Bánovce - Topoľčany a Bánovce - Partizánske. Všetky odchody busov do Topoľčian a Partizánskeho su v réžií SAD Prievidza tak spravené "geniálne", že sú vykonané 10-20min pred tým ako príde autobus z Trenčína alebo úplne mimo...
Asi 250 miliónov eur sa má ušetriť na projekte, ktorý rátal s tunelom pod Dunajom. Namiesto toho sa po dohode s mestom Bratislava postaví most.

Čítajte viac: http://ekonomika.sme.sk/c/5805765/radicova-si-od-barrosa-vypytala-domacu-ulohu.html#ixzz1GZ4dqfhq

Čže ? Tak to som zvedavý a verím, že nie sám.
Reakcia na: Petto #162423:
Podobne ? ?

Re #162422 mbcapacity20: Čakal som od toho viac ? Snaha je tak zdokonaľuj a časom to bude lepšie...Možno ?
Reakcia na: no.ev.di. #162427:
A rozmýšľal si niekedy nad tým, aká asi môže byť tranzitná frekvencia Trenčín - Topoľčany alebo Trenčín - Partizánske (o Chynoranoch nehovorím vôbec, pretože to je riť, natretá na modro, o ktorej by 99% obyvateľov Slovenska ani nevedelo, keby tam nebol železničný uzol)? Myslíš, že pre tie davy nebude postačovať spojenie s jedným prestupom cca. raz za hodinu? Myslíš, že pre nejaký úplně nezaujímavý prepravný prúd je potrebné zaisťovať priame spojenie (ktoré, mimochodom, ponúka železnica do Topoľčian raz denne a do Partizánskeho, NA ROZDIEL OD AUTOBUSU, vôbec?
Reakcia na: Martin Fundárek #162426:
? ok... ale na margo toho katastrofálneho spojenia s Trenčínom hovoríš čo? Autobusom ak chceš ísť z Trenčína ďalej ako do Bánoviec n. Bebravou, tak to máš dobre na figu. Bez tak si myslím, že vlakom je to lepšie aj keď sa zastávka nachádza na konci dediny, lebo vlakom to trvá o hodinu kratšie jak autobusom v niektorých prípadoch, ďalej určite netrvá v každom prípade cesta k počiatočnej a z cieľovej stanice ďalej do danej obce viac ako 20-30min, pričom povedzme si na rovinu, že ani k/od autobusu to nemá človek vždy ideálne a musí sa presúvať pešo. V prípade žeby som si mal vybrať v takom Maďarsku či pôjdem na trati Gyor - Hegyeshalom vlakom alebo autobusom tak na celej čiare vyhráva vlak, lebo jazdí husto, navyše tam jazdia IC,EC ale aj R či klasické osobáky, ktoré hradia moderné a pohodlné vozidlá od Siemensu zatiaľ čo u autobusov, to nie je úplne ideálne, keďže tam ešte stále majú aj staré Ikarusy v premávke a videl som dokonca aj SORky dáke.
Reakcia na: no.ev.di. #162421:
Malý detail - pre Chynorany a Topoľčany sú krajským mestom Nitra.
A teraz bolo o DPMB ! Koxo, tento diel Noci v archive je povinna jazda pre kazdeho z vas tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😃
Vyborne to je.
Nepozerate NOC V ARCHIVE ??? koxo dobre veci z MHD davaju !!! Jediny znamy zaber Karosy SM 16,5 v pohybe ma STV a Cesi ho vraj zhanaju!!!
😉
Reakcia na: mbcapacity20 #162422:
Uprimne viac ma zaujali obrazky pod modelmi busov ako tie nie prilis vydarene modely ? ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #162420:
ak padne taká trať kde to nemá zmysel a kde ľudovo povedané "zdochol pes" ako trať 175 Rimavská Sobota - Poltár, ktorú keď som si vykreslil v Google Earth tak som zistil, že oproti autobusu to bol ozaj neskutočný moták a trať iný význam ako pre fanúšikov železníc nemala nakoľko tam nákladná doprava začala upadať už koncom 80. rokov a osobná v 90. rokoch. Takéto trate uznávam, že nemajú zmysel a že oprávnene dá cestujúci prednosť autobusu, ktorý okrem toho, že stojí priamo v dedine, stojí v nej ešte aspoň 2-3x. Pozeral som si teraz ako vyzerá trať 143 TN - Chynorany a v úseku Chynorany - Trenčianske Jastrabie sú zastávky situované v celkom dobrej dostupnosti v rámci dedín, v príp. Bánoviec n .Bebravou je ale dúfam, pochopiteľné, že spoj k vlakovej stanici z ostatných častí mesta by bol opodstatnený. Potom už ale zastávky ako Mníchova Lehota, či Soblahov alebo Trenčianska Turná sú mimo. Snaha obslúžiť Soblahov ale vyšla totálne na zmar, tam pochybujem, že dakto vôbec cestuje vlakom, ak tak iba do Chynoran, lebo do Trenčína sa síce dostať priamo bez prestupu zo Soblahova, no do Chynorian zo Soblahova to je na minimálne 3 prestupy a trvá to o takmer hodinu dlhšie ako vlakom. Tú trať mali postaviť buď bližšie k Soblahovu a obísť Trenčiansku Turnú alebo opačne, ale nie takto, že od obidvoch dedín sú zastávky v absolútne nevyhovujúcej polohe. Dnes železnice doplácajú na to, že sa kedysi takto kdesi v prdeli budovali zastávky vlakov mimo dedín.
Avšak, negatívne ma prekvapilo, že z Trenčína sa nedá autobusovou linkou dostať priamo do Chynorian, či Topoľčian! Takže ľudia de facto po zrušení vlakových spojov prídu často o najrýchlejšie spojenie, lebo autobusoví dopravcovia jak vidím niesú o nič viac schopnejší ponúknúť atraktívne cestovanie. Hoď si do www.cp.sk ako sa dá cestovať v pondelok (14.3.) alebo deň na to z Topoľčian do Trenčína, ťa vystre. Aby sa nedalo normálne dostať z Topoľčian či Chynoran do krajského mesta, tak to je poriadny bordel. S vlakmi je skoro jak so ženami jak vidím, "S nimi je ťažko, ale bez nich ešte ťažšie" ?
Reakcia na: no.ev.di. #162405:
Problém je v tom, že vlaky objednáva štát a autobusy kraj, takže výsledkom sú paralelné spoje a chaos. Kraje sa bránia tomu, aby objednávali vlaky, pretože sa boja (asi oprávnene), že by dostali len kompetencie, ale nie peniaze. Ministerstvo podľa posledných plkov sa tiež nechce vzdať objednávania. Pritom asi jedinou cestou, ako sa vyhnúť peklu, je to, aby výkony objednával jeden, a to čo najbližšie miestu činu - aj kraje sú pomerne ďaleko, ale bohužiaľ, lepšie riešenie nie je. V Česku sa to podarilo zjednotiť. Tiež tam pár tratí padlo za vlasť, ale rozhodne tam nenastala taká devastácia železničnej dopravy ako u nás.
Je neprijateľné, aby o dopravnej obsluhe regiónu rozhodoval nejaký úradník, ktorý o regióne nič nevie a vidí len čísla Má dať a Dal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.