Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #162258:
osobne sa mi toto mimourovnove krizovanie pozdava daleko viacej. pre plynulost je to lepsie ..

ad martinsky cintorin, mi prijde trosku zbytocna. najma mi pride moc blizko zastavky "avion", alebo ako to budu volat, ktoru by mohli pri trosku chceni docela chytro spojit s elektrickovym obratiskom a ta zastavka najma kvoli business centram by nemala konkurenciu (oproti martinskemu cintorinu, kde toho moc neni)

od 2001 sa na dopravnych tokoch velmi vela zmenilo
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/k-nosnemu-dopravnemu-systemu-31-pripomienok.html?page_id=218293

"Proti takémuto vedeniu koľajovej dopravy v Petržalke sú traja diskutujúci a jeden navrhuje použiť výlučne trolejbusovú dopravu." ?

Druhé kolo verejnej diskusie za účasti odborníkov, dopravných inžinierov, projektantov, ale aj laickej verejnosti, bude 16. marca od 17:00 v Kongresovom centre Technopolu na Kutlíkovej. ? ?
Reakcia na: ufo #162259:
Kľudne môže byť zapustená aj železnica, ale mne vyjde oveľa jednoduchšie aj lacnejšie zapustiť v tomto mieste cestu, ako železnicu.

Jedna koľaj na Biskupice plná je, ale čo bráni tomu, aby v prípade budovania TIOD Bratislava-Ružinov (či už v dočasnom alebo vo finálnom stave) boli vybudované koľajové spojky tak, aby bolo možné aspoň dnešnú "strednú koľaj" využívať aj pri jazde z Biskupíc. To pri prípadnom zdvojkoľajnení trate do Biskupíc bude treba spraviť tak či tak. A trať na letisko sa môže (po vystúpaní do potrebnej úrovne niekde na úrovni obchodného domu KIKA) zapojiť do dnešnej trate do Biskupíc. Tým pádom by boli v úrovni zastávky Martinský cintorín 3 koľaje:
- Nové Mesto - ÚNS
- ÚNS - Nové Mesto, Podunajské Biskupice - Nové Mesto
- Nové Mesto - Podunajské Biskupice, Nové Mesto - Letisko, Letisko - Nové Mesto (táto by bola zrejme najvyťaženejšia, ale pri dĺžke spoločného úseku cca 2 km a predpokladanom počte vlakov na letisko cca 4 za hodinu by som nevidel ako tragické).
Reakcia na: Valec #162258:
Prečo by nemohla byť železnica zapustená? Bolo by to praktickejšie a aj by sa znížil hluk. Dať dole cesty a chodcov nechať niekde na povrchu je pochybné.

Neviem, aké bude využitie koľaje na letisko, ale na koľaj BNM-Podunajské Biskupice je už teraz problém niečo nakresliť, nie ešte keď tam začne jazdiť v 30 min takte Regiojet. A to tam nie sú nejaké pp trasy...
Reakcia na: aquila #162252:
Ja som si vždy skôr prestavoval, že mimoúrovňové križovanie bude riešené tak, že Trnavská aj Ivánska cesta klesne na potrebnú úroveň, pričom "v jame" zostane klasická križovatka. Teda niečo ako v Šenkviciach. Priechod pre chodcov a cyklistov by pritom mohol byť kľudne na povrchu.

Mimochodom, kvôli tej štvrtej koľaji na letisko (mimochodom vôbec neviem na čo dobrej, keď vybudovaním zopár výhybiek by stačili s rezervou aj súčasné tri) argumentujú ŽSR že nie je priestor na vybudovanie železničnej zastávky Martinský cintorín, ktorá mala v posudzovaní efektívnosti najvyšší prínos čo do počtu cestujúcich zo všetkých v BA navrhovaných (v roku 2001, teda nie tých v tuneli TEN-T) - teda vyšší ako aj zastávka DNV-sídlisko. ?
Reakcia na: no.ev.di. #162249:
Nehovoriac o zhoršení na 206 a 209.
Reakcia na: Vladimír #162248:
Presne tak a nie veci, že 2 roky premávala cez Záhradnícku a Svätoplukovu 217 a 216 cez AS Mlynské Nivy a potom zas naopak.
Reakcia na: no.ev.di. #162219:
To s tým končením 53 na Trnávke myslí vážne, aj niekto v DPB? ? Však už teraz je pomaly nedostatok krátkych t-busov a odkiaľ by zobrali ďalšie, ktorými by zahustili 204/205???
Reakcia na: no.ev.di. #162253:
co viem, tak sa uvazovalo bud o dalsom odpajacom pruhu od apolla, alebo potom takym divnym kruhacom pri napojeni z bosakovej na dolnozemsku.... ma to GIB... da sa to vyziadat, ale to povazujem za jednu z najmenej potrebnych investicii v BA.. za tu cenu sa mozu poriesit useky co daleko viac horia ..
Reakcia na: aquila #162252:
nenašiel by sa tam niekde aj obrázok projektu pre mimoúrovňovú odbočku z mosta Apollo na Bosákovu prosím ťa?
Reakcia na: derik #162202:
pri trosku sikovnosti a normalnosti nasich institucii sa prejazd ivanska cesta mohlo riesit cez TEN-T projekt spolu s "koridorizaciou" uzla bratislava a riesenia BID, kedze tento usek sa bude tak ci tak modernizovat ..

tunak je navrh ministerstva na mimourovnove krizenie ...

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=9841

jediny problem by bol smer do mesta, kde neni dostatocne dlhy pripajaci pruh od vrakune ..

len to by museli ZSR, magoriat a ministerstvo spolu aj rokovat ...
Reakcia na: Solider #162250:
málo vozidiel? ? neviem ani ja...
Reakcia na: no.ev.di. #162249:
Prvá redukcia bola kvôli nedostatku vodičov, ale prečo bola tá druhá a prečo sa interval aj napriek dostatku vodičov nevrátil do pôvodného stavu? Nie sú peniaze?
Reakcia na: Vladimír #162248:
ja som tiež toho názoru, navyše t-bus linky zas niesú tak vyťažené enormne, aby sa uvažovalo nad "1 linka na konečnú" a navyše žiadna aktivita DPB v podobe rozširovania t-bus siete ani nedala zámienku na nejaké zmeny v linkovaní či intervaloch. Okrem toho, sa bude budovať bloková otočka pri Hlavnej stanici pre t-busy cez Žabotovu a niektoré priľahlé bočné ulice, čo ale poslúži iba k tomu aby L201 a 210 nemuseli byť ťahané na Kramáre. V prípade nejakého rozvoja t-bus siete do Petržalky, Lamača, cez Pražskú či v Trnávke alebo Ružinove by sa niečo v linkovaní určite pohlo. No budeme radi vzhľadom na tento stav ak sa nič nepohne smerom k ďalším redukciám pre zanedbanie obnovy vozového parku, ako už sa stalo pri L203 a 207, čím sa separovali tieto linky od ostatných mimo jednotný interval ?
Reakcia na: no.ev.di. #162247:
Znova budem konzervatívny. Pamätám si dobre časy, keď sa trasy trolejbusových liniek pravidelne menili, linky sa zriaďovali, rušili, vzájomne si prehadzovali konečné, raz cez víkend jazdili potom zase nie atď... Prišiel deň, tuším 23. december 1999 to bol, keď sa zaviedlo súčasné linkovanie a 11 rokov TICHO.

Som presvedčený, že stabilita LV trolejbusov, aká tu nikdy predtým nebola, je najlepším dôkazom toho, že na súčasnom trasovaní netreba nič meniť a je dobré tak ako je.
Aby som nezabudol, v jednom príspevku tu tiež niekto načrtol, že v rámci racionalizácie linkovania, by sa mali električkové a aj trolejbusové linky viesť systémom 1 linka na radiálu. Pri električkovej sieti je to pochopiteľné, lebo neposkytuje viac možností a viac smerov po ktorých by bol dopyt avšak pri trolejbusových linkách je tento stav, vraj optimálny. Pamätám sa, ako som ja navrhoval zmeny u t-bus liniek a jak som dostal po rypáku ?
Ak má ale niekto akúľkovek víziu takého linkového vedenia 1 t-bus linka na konečnú, tak sem s ním, na to som fakt zvedavý. ?
Reakcia na: Mike #162243:
65 si pamätám dosť dobre, pretože som v tom čase býval 2 min. od zastávky Slowackého ?
96 iba po Avion
50 to na Riazanskej tiež nemá slávne, čo sa týka zápchy, napriek tomu tadiaľ jazdí

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.