To s tým končením 53 na Trnávke myslí vážne, aj niekto v DPB? ? Však už teraz je pomaly nedostatok krátkych t-busov a odkiaľ by zobrali ďalšie, ktorými by zahustili 204/205???
co viem, tak sa uvazovalo bud o dalsom odpajacom pruhu od apolla, alebo potom takym divnym kruhacom pri napojeni z bosakovej na dolnozemsku.... ma to GIB... da sa to vyziadat, ale to povazujem za jednu z najmenej potrebnych investicii v BA.. za tu cenu sa mozu poriesit useky co daleko viac horia ..
pri trosku sikovnosti a normalnosti nasich institucii sa prejazd ivanska cesta mohlo riesit cez TEN-T projekt spolu s "koridorizaciou" uzla bratislava a riesenia BID, kedze tento usek sa bude tak ci tak modernizovat ..
tunak je navrh ministerstva na mimourovnove krizenie ...
Prvá redukcia bola kvôli nedostatku vodičov, ale prečo bola tá druhá a prečo sa interval aj napriek dostatku vodičov nevrátil do pôvodného stavu? Nie sú peniaze?
ja som tiež toho názoru, navyše t-bus linky zas niesú tak vyťažené enormne, aby sa uvažovalo nad "1 linka na konečnú" a navyše žiadna aktivita DPB v podobe rozširovania t-bus siete ani nedala zámienku na nejaké zmeny v linkovaní či intervaloch. Okrem toho, sa bude budovať bloková otočka pri Hlavnej stanici pre t-busy cez Žabotovu a niektoré priľahlé bočné ulice, čo ale poslúži iba k tomu aby L201 a 210 nemuseli byť ťahané na Kramáre. V prípade nejakého rozvoja t-bus siete do Petržalky, Lamača, cez Pražskú či v Trnávke alebo Ružinove by sa niečo v linkovaní určite pohlo. No budeme radi vzhľadom na tento stav ak sa nič nepohne smerom k ďalším redukciám pre zanedbanie obnovy vozového parku, ako už sa stalo pri L203 a 207, čím sa separovali tieto linky od ostatných mimo jednotný interval ?
Znova budem konzervatívny. Pamätám si dobre časy, keď sa trasy trolejbusových liniek pravidelne menili, linky sa zriaďovali, rušili, vzájomne si prehadzovali konečné, raz cez víkend jazdili potom zase nie atď... Prišiel deň, tuším 23. december 1999 to bol, keď sa zaviedlo súčasné linkovanie a 11 rokov TICHO.
Som presvedčený, že stabilita LV trolejbusov, aká tu nikdy predtým nebola, je najlepším dôkazom toho, že na súčasnom trasovaní netreba nič meniť a je dobré tak ako je.
Aby som nezabudol, v jednom príspevku tu tiež niekto načrtol, že v rámci racionalizácie linkovania, by sa mali električkové a aj trolejbusové linky viesť systémom 1 linka na radiálu. Pri električkovej sieti je to pochopiteľné, lebo neposkytuje viac možností a viac smerov po ktorých by bol dopyt avšak pri trolejbusových linkách je tento stav, vraj optimálny. Pamätám sa, ako som ja navrhoval zmeny u t-bus liniek a jak som dostal po rypáku ?
Ak má ale niekto akúľkovek víziu takého linkového vedenia 1 t-bus linka na konečnú, tak sem s ním, na to som fakt zvedavý. ?
65 si pamätám dosť dobre, pretože som v tom čase býval 2 min. od zastávky Slowackého ?
96 iba po Avion
50 to na Riazanskej tiež nemá slávne, čo sa týka zápchy, napriek tomu tadiaľ jazdí
BINGO! Máš moju ? ty si spomenul, že potreba preklad. A ten práve chýba medzi L96 a 63. Darí sa ho medzi týmito dvomi linkami dosiahnúť iba počas víkendov, takisto L39 má s L61 preklad iba mimo špičiek a s L63 iba cez víkendy, tam zas majú ale v poobednej špičke L61 a 63 rovnaký interval no L39 a 96 majú 20min. Takže asi vieš prečo trvám na dvoch linkách z Avionu v i=8/15/10//15, z čoho jedna by šla cez Galvaniho a druhá okolo Martinského cintorína
Vidíš ? .. ale keby to bolo také jednoduché, tak by to DPB presmeroval takto ako píšeš ?
Tam ide o to, že táto trasa by oproti pôvodnej bola dlhšia o 6 min. aleto iba v ideálnom prípade, M. Hella býva cez deň upchatá a to aj v sedle.. a aj to čo tu bolo spomenuté že v dnešnom stave skutočne nie je vhodná na premávku MHD, lebo nemá dostatočnú šírku a na ulici sú dva retardéry.
To nie je o tom ako píše v #162238 intony, že by tam bol tankodróm.
Ale samozrejme, je zámer ulicu na oboch koncoch rozšíriť, teda by sa dosiahla vyššia priepustnosť aj na svetelnej križovatke s Tomášikovou a samostatný ľavý odbočovací pruh má byť aj z Trnavskej, potom by sa už dalo uvažovať viesť tade MHD a retardéry odstrániť. Lenže potom vznikne súbeh 61+96 v úseku Clementisova - Letisko (alebo 96 iba po Avion?) a teda logická potreba preložiť intervaly. V sedle a víkend obe linky 20 min., dajme tomu OK..Ale čo ranná a poobedná špička?
Re #162239 intony: "linka" 65 bolo jedno sólo vozidlo (Karosa B73x), ktoré premávalo iba pracovné dni od 7 do 16 hod. v intervale priblížne jedna hodina. 65 išla ďalej na Trnávku po Slovackého, kde si dnes tiež už dosť ťažko predstaviť linku MHD... a zrušená bola v 1994, kedy na Max. Hella ešte retardéry neboli a intenzity dopravy boli vieš aké.
Koniec koncov po M. Hella párkrát premávali aj 50, 96 ak bola operatívne uzavretá Tomášikova, alebo 39 ak bola uzavretá Trnavská/Vrakunská pri priecestí. Ale vždy to bola jednorázová krátkodobá neplánovaná záležitosť.
áno ver mi, dnešný stav, nemenný stav...čosa týka tohto mesta! To nech potom radšej odbočí z Tomášikovej doprava pri HZDS medzi pumpu a predajnu aut a po Trnavskej nech ide na Ivansku. Maxa Hella je v špičkách plná od Trnavskej až po Drieňovú. To by jaké meškania mal ten bus, lebo odbočenie doľava z Maxa Hella na Trnavskú je veľmi náročné na čas /a nervy/.
teraz ma napadlo, že sa aj L67 mohla riešiť tak, že od Astronomickej by šla ako L78 ale pokračovala by po Max. Hella a potom po Trnavskej a Ivanskej ceste k Avionu a nemusela sa L65 predlžovať do Vrakune.
Tankodróm, teda dnešný stav, je nemenný stav? Nakoľko aktuálne je dunčove linkovanie? ? Podľa podobnej logiky nemohol počas výluky ani na 204 premávať kĺbový trolejbus, pretože Rádiová je úzka a odbočenie z Rádiovej na Bulharskú je pre také vozidlo nevhodné.
Vieš, že po Maxa Hella jazdila istú dobu 65?
Ako môže L96 jazdiť po Maxa Hella na Trnavskú.?! Ste tu cestu niekedy videli? Sú tam retardéry, je úzka, a výjazd z Maxa Hella na Trnavskú je pre odbočenie kĺbového busu absolútne nevhodný. Už dlho sa plánuje vybudovať odobočovací pruh z Maxa Hella na Trnavskú, ale nakoľko vraj ide o súkromný pozemok, nie je to tak ľahké. A k tej L96...Načo ju zasa ťahať na Nové mesto, ked tam ide L50 ktorá má kvalitné intervali a dá sa na ňu prestúpiť pri Martinskom cintoríne. Ráno okolo pol siednej je L96 plná, že si ani miesto na sedenie nenájdem...väčšinou. L196 by som zlúčil s L96 na letisko. Na Galvaniho a v Avione sme vďační že tam máme L96....využívame ju z práce/do práce aj Ružinovčania aj Prievozania aj Engeraučania...Keď, tak v budúcnosti pri rekonštrukcii Hlavnej stanice dať L63 na Nové Mesto.
Áno, to mi ušlo. Ale zo Záporožskej a Einsteinovej taktiež z väčšej časti existuje náhrada.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.