Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #161994:
si robis prdel s tou poslednou poznamkou? To uz by som totiz musel aj ja povedat, ze to je chore ?
Reakcia na: Ámos #161993:
začal som cca 14:30 a končil som o 17:15 keď som odchádzal elinou do mesta...
Reakcia na: MatejBA #161991:
Nikdy som nevidel L32 plnú tak, aby tam musel byť Solaris, kraťas postačí, interval tam nie je najhorší. Čo sa týka L133 tak to iba uberá na dôležitosti linke 33, ktorá vozí málo ľudí a namiesto toho aby sa využili kĺbové trolejbusy ktoré majú vyššiu kapacitu na dopravu z Molecky na DD tak tam hrajú prím krátke autobusy, teda budovať tam tú trať stratilo rokmi zmysel. Čo sa týka L35 a 135, ak človek zrovna trafí v CP jednu z tých dvoch hodinových prestávok u obidvoch liniek, tak akurát tak môže ísť pešo alebo sa odviezť k L32,33 či 133 aby sa dostal aspoň na Kuklovskú a odtiaľ pešo.

P.S.: NEVIETE DAČO O SNAHÁCH NA MAGISTRÁTE A DPB OPAŤ REDUKOVAŤ NOSNÉ LINKY 93,94 a 95?!
Reakcia na: no.ev.di. #161988:
mozes nam aj zdelit cas tvojho prieskumu? dost podstatna informacia premna.
Reakcia na: Joyki #161989:
aka to nahoda, ze Emtest a BID sidlia na rovnakej adrese
Reakcia na: no.ev.di. #161988:
1.) Solaris na 133 NIE JE, mozno iba ako ZV, na 32 vsak je vhodny - to ze na useku ZOO-DD nie je az tak plny neznamena, ze na HL. ST - ZOO je prazdna ?
2.) Poobede to aj zalezi, kedy koncia skoly a zamestnania - su tam "okna" ked si sadnes aj na Lafranconi a su jazdy, kde si rad, ze pod NM vobec nastupis
3.) By ma zaujimalo o kolkej si siel 🙂 Ja som siel busom 14:47 a dnes bol slusne plny (viac ako tvojich 20)
4.) Suhlas, aj ked tu linku obcas vyuzivam ked sa mi nechce ist peso a nahodou ju stihnem ?
Reakcia na: 810zssk #161986:
ja by som počkal podľa toho ako sa bude riešiť doprava zo Slávičieho údolia, či bude električka alebo trolejbus za L31/39. Ak trolejbus, tak sa bude musieť aj nábrežie trolejovať a mohol by z DD premávať trolejbus minimálne po Nový most. Otázne je, ako si to mesto a DPB predstavujú ďalej, či by po Dostojevského rad prijali električku alebo trolejbus aby nevykonali rozhodnutie, ktorého by ľutovali (poväčšinou sa zavrhne električka a potom si trieskame hlavu o stenu, preto by nebolo od veci uvažovať aj o električkovej vetve na Trnavskú a Rožňavskú). Viem, že si zástancom električkovej trate Šafko-Dostojevského-Karadžičova-Račianske mýto-Predstaničné nám., v tom prípade sa ti bije tvoja podpora trolejbusov Dostojevského rad s električkou.
1.3.2011
http://www.vucba.sk/clanok/register-zmluv-a-faktur-bsk-750895.aspx
Aký som prekvapený! ?
EMtest začína prvý krát u BSK. Budú označovače pre Slovak Lines.
Dnes som 3 hodiny pobudol v Karlovej Vsi a robil som prieskum hlavne vyťaženosti L32,33 a 133.
1. Úplne neopodstatnene sú Solarisy nasadzované na L32 a 133. Akurát tie spoje čo dnes vykonávali Solarisy jazdili tak s 20-40 ľuďmi.
2. Plný bol iba každý druhý spoj na L133. Akoby podľa zákonu schválnosti vždy L32 a 133 brali balíky ľudí z Molecky na DD a L33 odchádzala tak s 20-35 ľuďmi, v tých lepších prípadoch to bolo "až" 50 ľudí. Využitie takej investície akou je t-bus trať som si predstavoval inak...
3. Od Nového mostu som šiel s L133 do KV ale cca 20 ľudí bolo v autobuse až po Molecku. Na toto fakt 6min interval netreba a už vonkoncom nie, keď paralelne popri nás šla celú cestu L4 kde bolo dosť voľného miesta aby tých 20 cestujúcich cestovalo električkou.
4. L135 - v autobuse sa viezli od DD traja ľudia, ktorí s ním šli na Púpavovú (asi nemali čo robiť) a pár cestujúcih fakt vyniklo keď na trasu paralelnú s frekventovanými električami išli s touto linkou, príp. cestujúce čo šla z MiÚ KV na Borskú bola fakt úkaz. ? Keby tá linka premávala kdesi fakt v zapadnutej a ťažko dostupnej časti mesta, nič by som nepovedal, že by to malo cenu si na ňu počkať, ale nemá... ako taký zmysel vidím v L35 ale bez zachádzky cez Veternicovú a Hlaváčikovu, kde autá tak blbo parkujú, že byť šoférom tak ten úsek trasy ignorujem rovno ?
Reakcia na: S499.1023 #161947:

1) LOL tak to by ma nenapadlo checknut FB profil ? Milujem svoje konkretne CCcko. Viem, ze zabozruti nevyrabaju auta, ktore su dokonalost sama o sebe. No u mna +/- boli prave pre toto auto. A nikdy by som ho nevymenil za fabku. To, ze nie som mimo potvrdilo vela mojich kamaratov, ktori ked riesili auta, im vysla Fabia priserne draha a tiez: "stale je to len Skoda".

2) tak niekedy ked budem mat cestu do Prahy pridem na pozorovanie ? ?
Reakcia na: aquila #161984:
Cez tu MD by chodilo akurat par vyjazdov/dojazdov a par spojov na 32... Osobne mi pride rozumnejsie zatrolejovat trasu Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - nabrezie - Molecova...

Mohla by tam chodit celodenne 133 DD - ASMN (s velmi slusnym intervalom), 270 Novy most - Hranicna (L70 skratena do Ruzovej doliny) a v noci zas N33, cize by to bolo dost efektivne... s tym, ze by sa potom hodili obratiska Novy most a Eurovea (namiesto Eurovei by mohlo byt Safko)..
Reakcia na: aquila #161984:
Neni v územnom pláne..
Reakcia na: TeBeCe #161939:
skoda, ze ich nenapadna dat aj navrh na trat valaska - MD - molecova ..
Reakcia na: AAA #161981:
A neplati, ze co nie je zakazane je povolene?
Reakcia na: Peon #161979:
Osobne si myslim, ze ak uz nejaky Madar z Rajky ide na Slovensko na viac dni (teda nemoze pouzit spiatocny listok) tak tu aj co to nakupi a teda pouzivat eura, cize si nepotrebuje listok kupovat v HUF.

A menit nic nemusia, proste tie peniaze vlozia na ucet tak ako eura..
Reakcia na: 810zssk #161978:
Súčasťou návrhu na uzavretie zmluvy je aj cestovný poriadok, kde je napísané: "Vnutroštátna doprava na území Slovenskej republiky povolená. " Z toho vyplýva, že na území Maďarska je vylúčená. To isté je v tarife danej linky v čl. 7 ods. 7.
Reakcia na: Peon #161964:
no chcel by som vidiet toho, kto sa bude vozit v ramci Rajky za 1,50 Eura..
Reakcia na: 810zssk #161978:
Mňa ešte zaujíma či máte niekto skúsenosť z praxe (lebo tiež to nie je tuším jasne uvedené) - je možné zaplatiť cestovné v Bratislave aj vo forintoch? Keďže v Rajke je nakoniec umožnené v oboch menách, tak podľa mňa by sa to patrilo recipročne.

Nechápem, prečo DPB nehľadí na detaily. Pri 901-ke je jasne uvedené "Vnútroštátna preprava je vylúčená" čo znamená v oboch štátoch - ale iba v CP na imhd to vidím..

Ešte by som rád vedel, že keď niekto platí v Rajke v minciach forintoch, že kde ich potom DPB mení. Lebo čo mám informácie, vymeniť mince forintov na eurá je v slovenských bankách aj zmenárňach prakticky nemožné (minimálne pre bežných ľudí).

Ako je to v maďarských bankách neviem, ale ak sa DPB nazbiera viac mincí foritnov, tak veru neviem, či tam držia okrem € bankoviek aj € mince.
Reakcia na: AAA #161977:
Nastupom a kupenim listka akceptuje tarifu a PP. Uvadza sa tam niekde, ze je vnutrostatna preprava vylucena? Nie.

To, ze dopravca nema pravo ho prepravit vnutrostatne je problem dopravcu, nie cestujuceho.
Reakcia na: 810zssk #161971:
Cestujúceho má zaujímať to, že vnútroštátna preprava je vylúčená, čo nástupom do vozidla a kúpením lístka akceptuje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.