S tim ubranim sedadel to neni nejlepsi napad, ono by to sice zvetsilo kapacitu vozidla, ale spocitej si, kolik by pak zustalo sedadel pro cestujici s omezenou schopnosti pohybu. Zatimco napr. v nizkopodlaznim kloubovem Manu je v zavislosti od provedeni minimalne 26 sedadel situovanych mimo podesty, pokud by jsi tam nejake ubral, nic by se nestalo. V Soru je to pouze 9, z toho 5 je sklopnych a ma spatny sklon opiracich casti.
V podstate SOR by mel byt povazovan ne jako nizkopodlazni, ale nizkovstupove vozidlo.
EU zasahuje zbytecne do ledasceho, ale nebylo by od veci, aby stanovili, jaky procentni podil nizke podlahy musi mit nizkopodlazni autobus. Nektere podniky pri vyhlasovani vyberoveho rizeni stanovuji minimalni pocet sedadel umistenych mimo podesty, ale DPB by to libchavskemu kolchozu neudelal. http://wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1833
Ted trochu jeste odbocim ke vcerejsku.
DP je ponekud lhostejna pristupnost MHD pro nektere mensi skupiny cestujicich, popisu, co se mi vcera odpoledne prihodilo. Nastoupil jsem na Safarikove do linky 95 smer Vysehradska, autobus nejen ze nebyl oznacen spravnym smerem, ale ani jakoukoliv informaci o zmene trasy. O tom uz psali i jini. V jinych mestech byva v pripade vyluk informator, nebo krome oznameni na transparentu je hlaseni napr.,,Prosim pozor vuz vynecha zastavku..........." (DPMB) nebo ,,Z duvodu dopravni nehody je linka docasne odklonena nebude obslouzena zastavka ............. , mlouvame se ztizeni cestovani a dekujeme za pochopeni." (DPMO) Kdyby toto bylo standardem i v Bratislave nemuselo by se prihodit toto, ze za mimoradnou zastavkou Novy most se nevidomy cestujici radne vydesil, kdyz zjistil, ze se na zastavku Landererova, kde jej ceka jeho (take nevidoma) kamaradka jen tak rychle a snadno nedostane. S vyrazenim Tambusu 272 zaniklo hlaseni zastavek ve clankovych autobusech. A o hlaseni v exterieru vozidla, se neda ani snit, to je v Bratislave hudbou vzdalene budoucnosti. Abych na DPB jen nenadaval, jedine co bylo + pro nevidomeho cestujiciho, ze nejel multibarierovy SOR, ale MC, tak se alespon pri hledani volneho mista neprerazil.
aj vy ste tam vystúpili myslím so svojím prejavom a bol dobrý, konkrétne čísla ste uviedli aj a blízko k realite, čo sa o Slávikovi nedalo vôbec povedať. Aj ma milo prekvapilo vystúpenie dvoch starších pánov, ktorí si pamätali ešte dopravné generely z rokov 1958 a 1964 a vyslovili sa za električku skôr, resp. tak som to cítil z ich prejavov.
Re #161359 MatejBA: Keby len to, ale Ftáčnik ho zotrel ešte dobre keď mu povedal "Slávik si povedal, že chce metro a postavte mi ho." ? Marcel iba nejak trápne zaskučal, že "...a prečo nemôžem mať metro?" ?
No ved pisu ze nechaju vybrane spoje ako L82, cize ked L89 o 19tej skonci , pojde ASI z Areny do mesta ako L82 a zobere ludi pod novy most resp. by mohla aj dalej kedze je to asi dojazd do Kraksnan
L91 zastavuje na Jasovskej pravidelne, v podstate v priebehu dňa sa nestane aby tam nemusela zastaviť. Preto si myslím že označovať ju ako zastávku na znamenie je nezmysel.
K tým zastávkam na znamenie mohli pridať aj zastávky: Strečnianska, Šintavská, Topoľčianska.
Zastávku Jasovská by som nenechával na znamenie, veď tam dosť ľudí nastupuje aj vystupuje. Včera som cestoval v poobednej špičke do Rusoviec L91 a na Jasovskej vystúpila takmer polovica ľudí z autobusu. Pri ceste na Nový most sa zasa poloprázdna L91 na Jasovskej naplnila. ? Ale zrejme je to tak iba počas špičky.
"Ako Slávik ďalej uviedol, združenie by privítalo zmenu územného plánu a ďalších mestských dokumentov tak, aby pri brehu Chorvátskeho ramena Dunaja vznikol centrálny mestský park. Primátor Bratislavy Milan Ftáčnik však uviedol, že električka, cesta, zelená plocha aj výstavba pri ramene, to všetko bolo súčasťou územného plánu. "Keď bol prijímaný územný plán, kde bol pán Slávik?“ spýtal sa."
Ftacnik ma u mna (a asi aj u dunca) VELKE PLUS ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA