Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #161327:
Lenže polovica je už hotová a teraz idú robiť druhú... a veru neviem, či je tá hotová prispôsobená na obojsmernú premávku. Skôr si myslím, že práve tadiaľ pôjde ta do mesta 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #161323:
Motor TEDOMu je sam o sebe tichy, najvacsi bordel tam robi diferak a vrtula chladenia.
Reakcia na: Viliam22 #161293:
Vyzerá to tak že nie. Však kruháč sa nemusí robiť celý naraz, ale aj po polovici.
Reakcia na: no.ev.di. #161325:
Podla mna by stacilo dat prec jednu zo "stien" priestoru na kociky (sice by sa prislo o 4 miesta na sedenie, ale zmestilo by sa viac ludi)
Reakcia na: MatejBA #161324:
a tak asi to malo dačo dočinenia s realitou, tiež som si všimol, že niektor časti nedržia v interiéri najpevnejšie a kritizoval som aj tú pomerne malú časť na státie oproti druhým dverám. Inak má tá značka potenciál dlho fungovať a aj na západe čo to predať.
Reakcia na: no.ev.di. #161323:
"či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri."

Das bin ich ?
Reakcia na: Ike #161322:
alebo ako Tedom to vyriešil http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=425
nad zadným kolesom ako elegantnou čiernou šikmou zakryl tú potrebu vyvýšenej časti. Tedom pri stále celkom dobre cene a určitej kvalite interiére by mal šancu aj na západ niečo predať, ak by dotiahol určité nedostatky, z ktorých tu spomeniem slabú zvukovú izoláciu motora, či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri.
Reakcia na: no.ev.di. #161320:
keď už nijak inak, dalo sa to farebne zamaskovať ?
Reakcia na: Petto #161318:
No viem, ze 24Tr bola bez ludi, preto predpokladam, ze aj toto, ale pre istotu som sa spytal 🙂 Nepoznam nikoho kto jazdi na tbusoch, ale tak pockam kym to bude jazdit v BB 🙂
Reakcia na: 810zssk #161319:
inak furt mi nedá spať toto : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=71798&idt=u&idg=5227&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=

to fakt na tej karosérií nevedel SOR nejak vyriešiť ten "schod" nejakou šikmou ako napr. Tedom to má spravené? Vyzerá to strašne amatérsky a hanbím sa za to aj na našich kĺbových SORkách ?
Reakcia na: no.ev.di. #161317:
Podla mna ma vacsi zmysel na kraji petrzalskej casti, dovod nizsie.
Reakcia na: 810zssk #161314:
Má to testovat Hrobustov, ani PO 24 Tr sa netestovala s ludmi,ale ak poznas nejakych vodicov ( maju to testovat viaceri 25 Tr- aci ) urcite sa da vopchat na testy - ak nebudu mat zrovna niekoho z vedenia dnu . Mne sa to mozno podari 🙂
Reakcia na: 810zssk #161316:
a tiež by mohlo byť radšej vybudované buď pri Kauflande alebo Technopole v strede Petržalky ?
Reakcia na: aquila #161310:
Som toho nazoru, ze obratisko nie je zbytocna investicia, akurat by (ako napisal Valec) mohlo byt mensie.
Reakcia na: 810zssk #161314:
už ma rozhodilo keď som videl ten hrbatý t-bus ? a viezť by som sa tým neviezol nikdy a dúfam, že ani nebudem musieť ? stačí mi, že vidím tie naše mizerné rozpadajúce sa NB 18 s fušerským interiérom. Na západe by taký autobus vykopali už na hraniciach naspäť ?
A, takze palicova SORka uz je tu, Dunca moze rozhodit ? Odviest sa tym asi nebude dat, ze? 😞
Reakcia na: Petto #161312:
2550 u SORu uvádza aj technický nákres na ich stránke http://www.sor.cz/site/download/nb18-44-161-new-1228489557.jpg

Neviem teda, aký zázrakom sa im podarilo stratiť tie cm. O 0,5m užšia Karosa ponúka rovnako širokú uličku a širšie sedadlá než SOR. Už za tých viac než 15 rokov mohli trochu dačo okukať od konkurencie, avšak asi majú ťažko v paži, lebo si sú až príliš istí svojou pozíciou na SR a ČR trhu ?
Reakcia na: no.ev.di. #161305:
Ak si myslel sirku 2550 mm, tak pri porovnani Solaris a SOR mam pochybnosti ci ide naozaj o 2.55 m.
To, že je na 93 Capacity, to je normalka, keci o tom ze sa nezmesti na HS beriem s rezervou . Aj Solaris na L32 ma co robit aby sa tam dakedy otocil.
Reakcia na: 810zssk #161280:
sturovu mimourovnovo by bolo super, ono by to bolo o to lepsie, keby sa to v priestore terajsieho "obratiska" busov zaryla elektricka pod zem smerom k tescu, kde by bola presupny uzol aj s podzemnymi garazmi a na povrh by sla na namesti SNM smerom k tunelu a na americkom namesti smerom do ruzinova .. okey moc velke sci-fi ...

a sturova by stacila, keby sa ciastovne cesta zapustila pod zem ..

obratisko na parkovisku DPB by bola hlupost, jedine ze by sa to ozaj potiahlo cez zonu culenova a dajme tomu cez mlynske nivy ..

nieco na tento styl...

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019

kazdopadne ak urobia realny dopravny generel bez hluposti typu metro, ale zakomponuju tam TEN-T a elektrickove radialy a postupne odstranovanie koliznych bodov IAD a elektricky, tak klobuk dolu..
Reakcia na: 810zssk #161285:
ta elektricka by sla na estakade ponad kruhac, boli by zrusene prechody na kruhaci a bol by len nadchod .. tak som to myslel ..

to obratisko bude stat minimalne 100-150 mio starych korun, s tym ze dalsie vyvolane investicie ked sa to bude dokoncovat dalsich aspon 100 mio korun ..

ber to tak, ze to obratisko stoji presne v mieste kde ma ist porkacovanie rusovskej cesty, cize to len zbytocne komplikuje celu vystavbu .. a najma predlzuje

a keby to boo aj "len" 100 mio co bude minimalne 250 mio... prepocitaj si to kolko busov a dalsich veci sa za to da kupit...

dalej zastavka jantarova je hlupost, lebo je len na skok od bosakovej a lepsie polozena haje sever pojde do haja ..

dalej co sa IAD tyka, tak by som ozaj uvital keby sa dalo odbocit na most od nabrezia smerom do petrzalky a zo sturovej rovno, a z mosta zase odbocit na landererovu .. k eurovei .. ale nepovolit odbocenie od dostojevkseho na most, ani z mostu na nabrezie .. aby sa optimalizovali toky .. a zaroven urobit zjazd aj k "betonarke".. tym bola bezkolizna trasa od rusovskej cesty az po safko.. co by bolo docela dobre .. aj pre IAD aj pre eleinu, a IAD by nevadilo, ze by nemohli vsade odbacat

zastavka viedenska by mala potencial typu U1 donauinsel, ze by ludi priviedla priamo k nabreziu a lidu ..

zastavka sturova by mohla byt "viedenskeho" typu, t.j. vyvysena ..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.