Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: boxcar #160991:
Lenze nie kazdy potrebuje ist na metro.... niektori prestupuju dalej do Rakuska, niektori zasa idu do inej casti Viedne (napr. ja dnes casto chodim zo Simmeringu U3kou prave na Westbahnhof a tam prestupujem na elektricku... osobne by som tie IC vyuzil radsej).. napokon, chodilo tym dost ludi.
Reakcia na: Hug0 #160984:
Je to dočasné z dôvodu rekonštrukcie a zdvojkoľajnenia trate Ehrherrzogkarlstrasse-Hausfeldstrasse, výstavby novej prestupnej stanice Hausfeldstrasse (U2-vlaky). S-Bahny sú teda dočasne zrušené a nahrádzajú ich práve REX a R.

Re #160988 810zssk: Do Petržalky chodí totiž všeličo - CS ako na hl.st, poschodové CS a Talenty. (Cez víkendy len Talenty).
Reakcia na: 810zssk #160990:
Tu sa zhodneme.. Cez Marchegg je to rýchlejšie, pokiaľ však necestuješ až na SuedBH, najmä vďaka možnosti prestupu na U2 na Stadlau.
Reakcia na: 810zssk #160987:
To je možné, že to píšu, len hovorím, že v praxi moc rozdiel nie je, možno teda v tej prvej triede, ktorou skoro nikto necestuje. Napr. aj v OBB IC máš občas radené 1-2 vozne 2. triedy presne rovnaké ako tie, ktoré chodia BA - Marchegg - W.
Reakcia na: 810zssk #160989:
je to otázka ind.preferencií, ale cestovať o 40 až 50 min dlhšie kvôli cestovnej taške, keď na Simmeringu môžeš prestúpiť pohodlne na metro...ale ok.
Reakcia na: Hug0 #160984:
A vlak z Pe nestoji v kazdej riti? Dokonca si myslim, ze vlaky z hlavnej su o nieco lepsie - medzi BA a Viednou stoja len tri krat (niektore dva krat) a potom uz vo Viedni. Vo Viedni je sice dost stanic, ale to je akceptovatelne... aj ked autobus je vdaka tomu pre mna vyhodnejsie 🙂
Reakcia na: boxcar #160982:
No ono to bolo hlavne o komforte, ze nemusis s taskami prestupovat. Navyse, ja som vyuzival tie IC aj kvoli tomu, ze isli na Westbahnhof a Meidling, co mi casto vyhovovalo viac (hlavne pri prestupe na vlaky z Viedne dalej do AT).
Reakcia na: MiroBA #160981:
REX Petrzalka - Wien nemaju rovnaky komfort ako nase IC. Uz len preto ze nie su klimatizovane.
Reakcia na: AAA #160975:
OBB IC je kategoria garantujuca urcitu kvalitu. V druhej triede je to dnes uz mozno podobne, ale OBB IC/EC stanovuje aj naroky na servis v prvej triede, napr. povinny business oddiel (viac na stranke OBB).
Reakcia na: AAA #160969:
Vsak mozeme mat aj teoreticke debaty, nie? 🙂 Sucasna kategorizacia ma podla mna diery v nepresnom stanoveni ktora kategoria je co..
Reakcia na: AAA #160966:
No v AT hej, ja som reagoval na SR. Podla mna rozdielne kategorie R a IC zmysel maju, ale to je len moj nazor.
Reakcia na: ufo #160983:
Čo som išiel naposledy z HL. ST. sme stáli v s prepáčenim v každej riti aj tam aj s5 a to dokonca v takých staniciach kde nástupište bolo kratšie než celý vlak podotýkam že vo viedni to bolo najmenej 8x -.-
Reakcia na: MiroBA #160981:
To by ma zaujímalo, v čom sú REX z Petržalky lepšie, ako REX z hl.st.
Reakcia na: Solider #160974:
ešte za starých čias bola sranda, že ked prišiel IC, teda vlastne EC z Košíc, ľudia, čo prestúpili na HL.Stanici na Rex boli vo Viedni rýchlejšie ako tí, ktorí tým EC pokračovali.. Totiž aspoň 10 min na preprihnutie rušňa na hlavnej, 20 min cesta do Petržalky a následne ďalšia výmena loko...
Reakcia na: Solider #160974:

Osobne si myslím, že tie IC a EC ani veľmi nie je treba do Viedne z hľadiska pohodlia ťahať, pretože obyčajné REX BA Petržalka - Wien majú rovnaký komfort ako naše IC, EC. Trochu horšie je to na druhej vetve BA Hl. stanica - Wien.
(Často tým chodím aj včera som bol napr. až v Badene)
Aj tie obyčajné WLB električky sú klimatizované min. jeden vozeň zo súpravy.
Reakcia na: no.ev.di. #160973:

Bathory a Pannonia boli obyčajné Rýchliky hoci medzinárodné s predlhou trasou. Viem to určite lebo nebolo treba na nich žiaden príplatok. A boli vždy na nich radené klasické staršie vozne 2hej tiedy.
(-Využíval som ich prárkrát do roka ked som chodil na rockové koncerty do Prahy alebo Žiliny. Mali odchod okolo polnoci čo sa tak akurát hodilo.)
Viem, že Pannonia už nechodí, ani neviem akú náhradu za ňu dali.
http://www.youtube.com/watch?v=KIwSFV33Tfc&NR=1 Náhodou neviete niečo o temto je to motoroelektrička ?
Reakcia na: no.ev.di. #160973:
Fakt by si nemohol požiadať doma otca, aby sa pozrel v robote do starého cestovného poriadku, keď už sám nie si schopný si zapamatať kategóriu vlaku, o ktorom ideš diskutovať? Boli to vlaky kategórie R.
Reakcia na: Petto #160970:
JA viem, ze cena bude rozhodovat, ale uz by sa po tych zlych skusenostiach mohli fakt zamerat na kvalitu, nakolko je opat predpoklad, ze dalsich 15 rokov sa nebudu kupovat klbaky. U Medaku je istota, ze to tych 15 rokov vydrzi. Aspon dufam ?
Reakcia na: AAA #160975:
Pokiaľ ma pamäť neklame, pred pár rokmi bolo OBB IC a OBB EC garanciou nových vozňov s klimatizáciou. Na obyčajných IC a EC sa často vyskytovali staré vozne bez klímy. OBB IC teda znamenalo niečo ako IC u nás a IC tam znamenalo niečo ako rýchlik u nás.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.