Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #160428:
Odkloniť 68-ku z Trnavského mi nepríde ako najlepší nápad a to, či linka 96 bude alebo nebude zachádzať na Nové Mesto, prípadne či bude alebo nebude prehodená z Rožňavskej na Vajnorskú môže byť Avionu úplne jedno, lebo jeho obsluhu by to nezmenilo, maximálne by sa o 5 minút predĺžila trasa.
Reakcia na: no.ev.di. #160429:
Tie odbocenia by neboli problem (uz dlho sa nad nimi uvazuje), ale kedze sa ta krizovatka bude prerabat tak je to nezmysel robit predtym.

201 teda jedine na Kramare, pricom v takom pripade urcite strati opodstatnenie linka 209. Ak by sa zaroven potiahol nejaky bus zo SAV k Vojenskej nemocnici cez Patronku (nahrada 32) tak by sa mohla zaroven skratit 212 po Hodzko a tym usetrit vozy pre potreby 201.
Reakcia na: Technopol #160348:
už som to navrhol aj ja a neúspešne. Kvôli naším rozmarom nikto nebude robiť pri SAVke nové trolejové stopy, výhybky a kríženia. Takže môžme si lúskať dilemu, že kam bude odklonená L201 a ktorú linku na Kramároch nahradí.
Reakcia na: Mike #160385:
určite bude treba dajako t-busy pomeniť, len otázka je, AKO?!
Tiež mi s odstupom času, príde predčasné to riešiť, keď nevieme nakoľko sa obmedzí využitie Hlavnej stanice počas rekonštrukcie. Potom určite nebude mať až taký zmysel tam napr. ťahať frekventovanú L93 Minimálne tie návrhy o jazde liniek cez Žabotovu, Jaskový rad a Karpatskú neznejú tak zle, ibaže predstava ako budú ľudia s kuframi zdolávať tie dlhé schody od lekárne pri Hl.st. k podjazdu popod trať mi príde riadne pritiahnutá za vlasy. Navyše sa bude aj Žabotova rekonštruovať komplet nanovo, keďže priberie o nejaké jazdné pruhy, takže tam by sme si otáčaním a-bus liniek pomohli iba dočasne. Zaujímavé ozaj bude kam sa upracú linky 201 a 210. L210 by mohla jazdiť dočasne za L209 k NOÚ. Otázne je, že čo vyhodiť z Kramárov aby tam bola kapacita L201 využitá.
Ďalej ak sa zvýši počet vlakov do ŽST Nové Mesto,tak pochybujem, že L96+196 by tam stačila. Potom mám skôr o tom predstavu, že by tam jazdila L68 v trase ... - Miletičova - Jégeho - Trnavská - Tomášikova - ŽST Nové Mesto. Ostatne neviem tiež či nebude zádrhel v odklone L96 k ŽST Nové Mesto, keďže za celotýždennou premávkou stojí práve požiadavka AVIONU, ktorý aj niečo platí, či sa mýlim?
Môže mi tu každý vyčítať, že mením moc liniek, ibaže zmeny, ktoré nastanú za nejak čas sa nedotýkajú iba tých liniek čo premávajú k Hlavnej stanici a ŽST N.M.
Reakcia na: MatejBA #160397:
prípadne keby sa zrušila dočasne L209, mohla by ju L32 nahradiť a šla by až na Ružovú dolinu.
Reakcia na: ivanbuto #160424:
Ono to ze v zmluve je uvedene ze mesto predcasny odchod z konecnej toleruje, este neznamena, ze DPB nema iny interny predpis 😉
Reakcia na: N/A #160398:
Možno by si nemusel paušalizovať.
Reakcia na: Martin Fundárek #160280:
Hmm, to ma prekvapuje, bol som v tom, že odchod z konečnej nemôže byť nikdy skôr, odchýlka sa týkala jazdy na trati.
Reakcia na: AAA #160376:
To by sa dalo vyriešiť viacerými spôsobmi.
1. Napr. useknutím L 208 na rajsku kedže až po hodžovo by bola nahrada 201/202 na šulekovu by sa mohla využiť 147.
2. ponechať to bez nahrady na najbližšie zastávky to nie je až tak ďaleko
3. nevim či existuje stopa Ul.29 augusta - rajska v smere od medickej zahrady (poprípad dobudovať) so zachádzkami opačným smerom zastávka cintorínska je len par mestrov od výstupišťa.
atď
Reakcia na: zakaznik #160412:
5 bodov !!!
Reakcia na: AAA #160402:
Práve na Teba DPB čaká !
Reakcia na: N/A #160403:
Čo si zač, Jurajko? Keď vidíš problém v chronometrážach, oslov rezort prevádzky a techniky v DPB. Dozvieš sa viac. A ak si tam náhodou už bol (telefonoval), asi si zásady systému nepochopil. Ale písať a kritizovať sa dá stále.
Reakcia na: N/A #160398:
Prezraď, nech neumrieme blbí...
Reakcia na: zakaznik #160410:
Povodne vyjadrenia hovorili o Sokolskej. Ak bude vychod na Zabotovej tak je to trochu lepsie, ale stale mozu byt problemy.

K tomu ze nebudu stavat vsetko naraz - kedze tam rataju podzemne podlazia a teda budu musiet robit jamu tak by som cakal, ze bude naraz odstavena dost velka cast Predstanicneho namestia.
Reakcia na: Martin Fundárek #160415:
Trochu to poopravím: ... nakoľko som ťa o nijaké nežiadal.
Reakcia na: N/A #160400:
Nemusíš odmietať žiadne vysvetľovanie, nakoľko o nijaké od teba nestojím.
Reakcia na: N/A #160403:
Radšej dať do zmluvy porušovanie zákona, než upraviť chronometráž. Nezastaviť na zastávke keď na nej stojí auto. Tvoja logika je úžasná. ?
Reakcia na: zakaznik #160411:
To je jasné,ale prvé čo by mohli dať dolu je ten socialistický ohyzd zvaný vstupná hala či ako sa to chce volať ?
Reakcia na: N/A #160321:
Ak Tvoji kolegovia na trati vedia jazdiť načas (alebo niektorí experti s náskokom) a Ty nestíhaš, tak zrejme máš niekde chybu medzi volantom a sedadlom.
Reakcia na: zakaznik #160410:
Si to nepredstavujte tak, že sa celá oblasť ohradí a stavať sa bude všetko naraz.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.