S istotou ti mozem povedat ze chodec pred elektrickou prednost nema. V tom prispevku co si posielal link vsak neviem ci si vodic druhej elektricky pocinal spravne, ze nezastavil ked videl vo svojej drahe chodca, ktory mal prakticky dalsi pohyb blokovany druhou elektrickou. Ale tak kto vie ako to skutocne bolo...
Ale v sucasne platnej vyhlaske cestnej premavky sa pise ze chodec nema prednost pred vozidlami s vynutenou prednostou v jazde (zachrnka, hasici, policia) a pred elektrickami (kvoli ich podstatne dlhsej brzdnej drahe.
Dá sa to riešiť aj bez nových zastávok, hoci tá trasa by bola potom trochu klukatá: z Petržky by išla tak ako dnes na TM, potom by odbočila doprava a išla po Trnavskej a Tomášikovej na Nové Mesto a naspäť rovnakou trasou. Bolo by to síce rýchlejšie po Vajnorskej, al to by bol podla mňa zbytočný súbeh s električkami a navyše by 68-ku plnili aj "Polusofili".
Ono 68 by mohla ist na ZST NM aj keby sa zachovala zastavka na TrMy, akurat by museli vybudovat nove nastupiste (ist z Mileticovej na zastavku 53 sa mi nezda rozumne riesenie - jedine, ze by ju posunuli kusok dopredu).
Odkloniť 68-ku z Trnavského mi nepríde ako najlepší nápad a to, či linka 96 bude alebo nebude zachádzať na Nové Mesto, prípadne či bude alebo nebude prehodená z Rožňavskej na Vajnorskú môže byť Avionu úplne jedno, lebo jeho obsluhu by to nezmenilo, maximálne by sa o 5 minút predĺžila trasa.
Tie odbocenia by neboli problem (uz dlho sa nad nimi uvazuje), ale kedze sa ta krizovatka bude prerabat tak je to nezmysel robit predtym.
201 teda jedine na Kramare, pricom v takom pripade urcite strati opodstatnenie linka 209. Ak by sa zaroven potiahol nejaky bus zo SAV k Vojenskej nemocnici cez Patronku (nahrada 32) tak by sa mohla zaroven skratit 212 po Hodzko a tym usetrit vozy pre potreby 201.
už som to navrhol aj ja a neúspešne. Kvôli naším rozmarom nikto nebude robiť pri SAVke nové trolejové stopy, výhybky a kríženia. Takže môžme si lúskať dilemu, že kam bude odklonená L201 a ktorú linku na Kramároch nahradí.
určite bude treba dajako t-busy pomeniť, len otázka je, AKO?!
Tiež mi s odstupom času, príde predčasné to riešiť, keď nevieme nakoľko sa obmedzí využitie Hlavnej stanice počas rekonštrukcie. Potom určite nebude mať až taký zmysel tam napr. ťahať frekventovanú L93 Minimálne tie návrhy o jazde liniek cez Žabotovu, Jaskový rad a Karpatskú neznejú tak zle, ibaže predstava ako budú ľudia s kuframi zdolávať tie dlhé schody od lekárne pri Hl.st. k podjazdu popod trať mi príde riadne pritiahnutá za vlasy. Navyše sa bude aj Žabotova rekonštruovať komplet nanovo, keďže priberie o nejaké jazdné pruhy, takže tam by sme si otáčaním a-bus liniek pomohli iba dočasne. Zaujímavé ozaj bude kam sa upracú linky 201 a 210. L210 by mohla jazdiť dočasne za L209 k NOÚ. Otázne je, že čo vyhodiť z Kramárov aby tam bola kapacita L201 využitá.
Ďalej ak sa zvýši počet vlakov do ŽST Nové Mesto,tak pochybujem, že L96+196 by tam stačila. Potom mám skôr o tom predstavu, že by tam jazdila L68 v trase ... - Miletičova - Jégeho - Trnavská - Tomášikova - ŽST Nové Mesto. Ostatne neviem tiež či nebude zádrhel v odklone L96 k ŽST Nové Mesto, keďže za celotýždennou premávkou stojí práve požiadavka AVIONU, ktorý aj niečo platí, či sa mýlim?
Môže mi tu každý vyčítať, že mením moc liniek, ibaže zmeny, ktoré nastanú za nejak čas sa nedotýkajú iba tých liniek čo premávajú k Hlavnej stanici a ŽST N.M.
To by sa dalo vyriešiť viacerými spôsobmi.
1. Napr. useknutím L 208 na rajsku kedže až po hodžovo by bola nahrada 201/202 na šulekovu by sa mohla využiť 147.
2. ponechať to bez nahrady na najbližšie zastávky to nie je až tak ďaleko
3. nevim či existuje stopa Ul.29 augusta - rajska v smere od medickej zahrady (poprípad dobudovať) so zachádzkami opačným smerom zastávka cintorínska je len par mestrov od výstupišťa.
atď
Čo si zač, Jurajko? Keď vidíš problém v chronometrážach, oslov rezort prevádzky a techniky v DPB. Dozvieš sa viac. A ak si tam náhodou už bol (telefonoval), asi si zásady systému nepochopil. Ale písať a kritizovať sa dá stále.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk