Reakcia na: Mike #159588:
je inak zaujímavé ako ochotne škrtajú vždy železnice spoje a nie autobusári ? namiesto toho aby sa šlo logicky a ekologicky tak sa ide naopak. Nepoviem, že nedáva to zmysel nikde na Gemeri, aj keď aj tam sú niektoré spoje používané. Minimálne ľudia na trati 162 vedeli oceniť priamy vlak do Lučenca. Inak podľa tej mapky čo vidím, že odpadlo a kde budú iba diaľkové spoje, tak to dáva dokopy viac ako 5%. Podľa mňa do pol roka aj keby sa železnice posrali, tak na 128,143,144 a 145 tam budú musieť dopravu zaviesť. Inak je zaujímavé, že zas sa to ide robiť narýchlo bez nejakého vypracovaného projektu, ktorý by zaviedol taktovú dopravu. Chyba je to, že ŽSR prideľuje polohy vlakov ako keby tipova športku a ZSSK to príjme, resp. nerieši sa to na ministerstve prečo ŽSR nie je schopné prideliť polohy vlakov aby bola taktová doprava.
ivanbuto
Príklad: Keď sa diskutovalo o Vazovovej a objavila sa kritika polície v médiách, na magistráte z toho bolo "zle". Vraj niekto zhora sa hneval, ako sa dostali von dokumenty a vyjadrenia... Zaujímalo by ma, ako dopadla "perzekúcia" daného pracovníka MG, ktorý poskytol stanovisko polície. Stanovisko, ktoré sa dá vyžiadať podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám! Niektorí ľudia asi stále žijú v bývalom režime...
Ako sme sa bavili, odteraz pôjde viac vecí automaticky von na internet, a praktiky, čo platili za p. Pavlovičovej už snáď platiť nebudú.
Ad. Cintorín Ružinov, za súčasnej situácie je zvolené riešenie asi najlepšie.... dobré to môže byť iba vtedy, ak bude existovať komunikácia medzi radičom a palubným počítačom vozidla MHD, aby si vodič nič nemusel stláčať a dostane od počítača väzbu o zaregistrovaní. Na tejto báze by mala fungovať preferencia, čo sa týka CSS, eventuálne všade.