im načisto j*blo v tých sprostých KDHáckych hlavách? To vyzerá ešte na väčší kktizmus než za toho primitíva Prokopoviča ? teraz na ZSSK majú takých debilov čo si tam KDHáci natrepali, že vraj to ešte viac vyvoláva dáviaci reflex než tí čo tam boli za Ficovej vlády. Na každé prdnutie chodí všetko vysväcovať kňaz a furt tí zasraní KDHáci iba moralizujú a zavádzajú rôzne primitívne reštrikcie. Tak jak to vyzeralo v BA za Ďurkovského tak sa môžme pripraviť na to, že Figeľ to roztočí v podobnom štýle na ministerstve dopravy. ?
Keď vidím to, že napr. trate 143,144,145,195 a všetky Gemerské lokálky sú úplne mimo, tak by som dal z chuti všetkých KDHákov postrieľať jak pliagu ? ešte, že vidím useknuté z tratí 121,185 a 188, tak tiež mi nad tým rozum zastáva. Mimochodom odstaviť dopravu na trati Čadca - Makov môže fakt iba mentálny invalid včetne vymazania Os vlakov v úseku Jesenské - Rožňava ?
ani tie moje predstavy o nových trasách som neprezentoval ako niečo čo si predstavujem, že sa to zrealizuje do 1 roka, to bol pohľad do budúcna, ako by to mohlo vyzerať v roku 2030. Vidím ako dlho trvá "stavba" trate električky do Petržalky. Od roku 2000 sa o nej hovorí, to hovorí myslím za všetko... ?
"Je len otazkou casu, kedy tam niekto umre ... "
Stačí, aby sa tam na týždeň dva postavila hliadka polície a kasírovala od všetkých čo prejdú na červenú a hneď bude aj bezpečnosť aj dostatok financií na terminál. ?
Re #159543 no.ev.di.: Na čo by tam 1-2 minúty čakali, keď za tú dobu príde ďalší spoj? Cestovný poriadok sa proste má dodržiavať a žiadne príkazy na čakanie pri tak krátkom intervale nie su potrebné (a ani žiaduce).
Re #159552 Mike: "sto by šla nastaviť tak, aby tam po príchode eliny mali poobede chodci plynule zelenú od el. zastávky ažpo zastávku 32/33/133"
Haha, to by som chcel vidieť. Však si to zrátajme:
dĺžka súpravy 30 metrov
šírka priechodu na Karloveskej (2 koľaje (7m), šírka ostrovčeka (4m), 2 pruhy cesty (7m) - neviem či nie sú nahodou až 3!) dokopy 18 metrov
šírka priechodu na Molecovej (4 pruhy) 14 metrov
kus chodníka medzi tým cca 5 metrov
dokopy 30+18+14+5 = 67 metrov
priemerná rýchlosť chodca 1,4m/s
čiže dĺžka tej zelenej pre plynulý prejdenie chodca z eliny na bus by bola 48 sekúnd. ?
Minimalne od vcera (zrejme uz od pondelka) je OTVORENA zast. GAGARINOVA smer DH v novej zastavkovej nike. Musim "ocenit" pracu kompetentneho (asi projektant?) ktory zapricinil, ze ak vojde SADista a zastavi voz pri SADistickom terci, ritou stoji presne pri terci MHD, a tak vodic MHD nemoze pristavit voz (pred oznacnik) vodiacemu psovi stojacemu pri terciku!!! ???
"mala by" znamená že aj bude?
Re #159560 MatejBA: "na trnavskom myte napr. idu skoro vsetci (99,8%) cez podchod " no doteraz som si nevšimol, že by z 31/39/78 išiel niekto na elinu (a opačne) cez podchod skôr uskakujú pred autami a krížom cez cestu...
Re #159562 ................: trochu OT, ale na 88čke je int. 8 predsa iba "dočasný" kým nebudú nové vozy a vodiči, nie? (tak nejak argumentovali pri zmene z int 6 na síce tá dočasnosť trvá už asi 4 roky, ale čo už btw. "uz sa to nezbura " počkaj si 10-15 rokov a pri kvalite výstavby v posledných rokoch to spadne aj samotné, len je otázne či spadne skôr aupark alebo vedľa stojaci bajan-tower
Ak to myslí primátor vážne s tým, čo mal vo volebnom programe (preferencia VHD), tak prístup k veci sa bude musieť zmeniť, a to aj komunikácia medzi jednotlivými zodpovednými orgánmi a komunikácia v rámci magistrátu.
Príklad: Keď sa diskutovalo o Vazovovej a objavila sa kritika polície v médiách, na magistráte z toho bolo "zle". Vraj niekto zhora sa hneval, ako sa dostali von dokumenty a vyjadrenia... Zaujímalo by ma, ako dopadla "perzekúcia" daného pracovníka MG, ktorý poskytol stanovisko polície. Stanovisko, ktoré sa dá vyžiadať podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám! Niektorí ľudia asi stále žijú v bývalom režime...
Ako sme sa bavili, odteraz pôjde viac vecí automaticky von na internet, a praktiky, čo platili za p. Pavlovičovej už snáď platiť nebudú.
Ad. Cintorín Ružinov, za súčasnej situácie je zvolené riešenie asi najlepšie.... dobré to môže byť iba vtedy, ak bude existovať komunikácia medzi radičom a palubným počítačom vozidla MHD, aby si vodič nič nemusel stláčať a dostane od počítača väzbu o zaregistrovaní. Na tejto báze by mala fungovať preferencia, čo sa týka CSS, eventuálne všade.
Čo Ťa tak náhle osvietilo? Konečne začínaš hovoriť reálne. Ešte pred nedávnom si bol samá električka pod zemou, v rôznych iných trasách v Bratislave a v takej forme, ako keby to malo byť tento rok, bez ohľadu na financie, dĺžku výstavby...
behom pár rokov? A ty si myslíš, že keď tento rok sa podarí (AK!) prejsť na 8//15, tak behom 5 rokov tu budeme mať nové nízkopodlažné električky?! Sa pozri aký dlh má mesto, takže nové električky behom pár rokov nebudú, čiže ani sa nebude prechádzať na interval 4//7-8. Nech si zdát!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider