Vysvetlim ti zmysel 95 na Safko.. Islo mi o to aby sa presunul byvaly prestupny bod medzi L50/95 na elektricky na Safku. Cize opat by fungoval prestup aj z/na L50 a navyse by sa L95 neklukatila a bola rychlejsia.
Ja si myslím, že k zmene električkových liniek by malo dôjsť, až keď budeme mať aspoň 3/4 električiek nízkopodlažných a to konkrétne k tejto: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf Lepší návrh som nevidel, ? len to chce tie nízkopodlažné vozidlá a to asi tak skoro nebude. ?
Z návrhmi sa tu zrazu akoby roztrhlo vrece. Ten tvoj určite patrí k tým lepším, ale povedz mi, čím je lepšie od kombinácie návrhu trasy L82 od Technopola v príspevku #159457 a môjho návrhu L50 v príspevku #159491 , teda, že by ráno každá druhá premávala len na Šafárikovo námestie, inak bez zmeny trasy, bez zachádzky k Aréne, bez zmeny intervalu.
ťahať 95 k Novému mostu je totálna blbosť, kedže ti na ten smer okrem 68, 96, 95 a 98 z Petržalky premávajú skoro všetky ostatné linky. Nevidím žiadny zmysel v presmerovaní 95 na Nový most, navyše tým len odpíšeš ludí cestujúcich východne od historického centra: Šafko (UK), Eurovea, okolie Kamenné nám. (kam ludia z 95 idú pešo), časť ludí ju využíva aj pri ceste na Mlynské nivy (88 resp. pešo od Landererovej).
Po celej trase sa bus pruh urobiť nedá. Napríklad v úseku medzi Prístavným mostom a Vlčím Hrdlom bývajú pravidelne zápchy, ale cesta je dvoj pruhová, bus pruh nemáš kam dať.
Ja si myslím, že L173 by ani nebola potrebná. Pozri, ranná a poobedná špička OK, ale v sedle máš na trase L70 interval v preklade 15 minút, ako dnes, ale namiesto Tedomov tam máš Solarisi, teda zvyšuješ kapacitu, je to potrebné? Čo tak dať tam 20 minútový interval, keď už sú tam kapacitnejšie Solarisi a nechať len L73? 30 minútový interval na linke nie je moc lákavý, a 20 minútový by sa aj na úseku Nový most - Dlhé Diely uživyl. Cez víkend by som nechal premávať tiež len L73 v 20 minútovom intervale a Tedomy. S tými meškaniami más žiaľ pravdu, bus pruhy sa všade na trase urobiť, tak aspoň niekde, a prísne sankcionovať ich nedodržiavanie motoristami (a to hovorím, aj keď som sám motorista).
Nedavno sa tam uvolnilo miesto po napr. 28. Ratam aj so zrusenim 82 (po zavedeni obsluhy Areny linkou 50). Zmestili by sa, navyse by sa tam len tocili - neprestavkovali (na Vysehradskej je socka).
Tak otacat by sa tam este mohli, no nedajboze by sa tam dakde pokazil, tak rovno sa mozu ist otacat vsetky ostatne linky zo zapadu ( 29,30,37 ) k Eurovei ? a 70 nevedno kam
ja by som tam nic nemenil , len by som rozclenil L50 na L50 a L150
L50 sucasna trasa s obcasnymi zachadzkami k divadlu Arena
L150 Slimak - Safko
L50 a L150 v prekladovom intervale do kopy 6 minut
L78 Cilizska - Nova budova SND ( ako vystupiste L66 ) resp. ju potiahnut az na Safko ?
Ano, ale to je úplne iná situácia, no.ev.di nereagoval priamo na mňa, len na mňa a nick v podstate nezmenil, stále sú to bodky. ? Nemal som tu nikdy žiaden iný nick, situáciu na tomto fóre ale aj tak dobre poznám.
Ja by som to videl takto...
50 smer OD Slimak: sucasna trasa
50 smer Aupark: rozdelenie na dve linky (striedavo jeden spoj tam, druhy tam)
50A: OD Slimak - Dulovo nam - Kosicka - Most Apollo - Aupark
50B: OD Slimak - Wustenrot - Mala scena - nabrezie - Novy most - Viedenska cesta - Aupark
95: Vysehradska - Namestie hraniciarov - Rusovska cesta - Panonska cesta - Novy most a spat
Oproti sucasnemu stavu: Usetrenie 1,6 km / spoj
L14: Ruzinov - Nam. L. Stura - Novy most (prestup L95) - tunel - Namestie SNP - Kamenne namestie - Ruzinov
L13: Hlavna stanica - Jesenskeho (obojsmerne) - Novy most (prestup L95) - Karlova Ves - Dubravka a spat
L12: zrusenie
----------------------------
POZNAMKY:
Este je jedno alternativne vedenie L95 ak by bolo potrebne aby jazdila cez Farskeho:
Vysehradska - Farskeho - rampa na Stary most - Krasovskeho - Eisteinova - Novy most
Novy most - Einsteinova - Cernysevskeho - Farskeho - Vysehradska
(vyhoda: obsluha Farskeho a tiez moznost zavedenia zastavky Sad J.Krala v smere pod most, nevyhoda: neobsluhovanie Auparku, viac km)
Pre obsluhu divadla by vecerne spoje linky 50B (aspon niektore, ak by sa dalo) pri Auparku neprestavkovali, ale pri Auparku rovno zastavili na nastupisti a cestujuci by mohli pokracovat dalej smer OD Slimak.
Konečne dakto kto nie je zakomplexovany proti DD . Ono to spojenie L70 a L133 by slo ,len typ vozidiel si neviem celkom predstavit . Klbaky na DD nechodia , TEDOMy by v spicke na L70 nestacili , cize jedine Solarisy .
Dajme tomu by sa vytvorila linka 73 ( 70 + 133 ) a 173 (ex.70 )
73 int. 10/30/12/30 ( ranna, sedlo, poobedna, vikend ) -trasa 1 kolo cca 82 minut t.j. asi 9.-10 vozidiel Solaris
173 int. --/30/--/30
no a "milion" Tedomov by mohlo ist - daco na L87 a daco na 2.DP aby nejazdili 27xx na 65ke
Ale stale by zostal velky problem s meskaniami na L70
ok ? Ale v príspevku #159480 máš aj ty zmenený nick, ale to je podľa mňa v pohode. Ty si tu už mal niekedy nejaký iný nick? Nepýtam sa aký, to by si mi určite neodpísal.
"Vedel by som si predstaviť aj spojenie 70 a 133 poèas špièiek" Presne takto by som to vedel predstaviť aj ja, neviem čo tu majú skoro všetci proti L133, má súbeh z električkami, ráno stojí v zápche, ale aj tak je rýchlejšia, lebo je expresná, to je výhoda autobusov, expresná električka by sa ťažko dala vytvoriť. Ľudia ju využívajú a MHD je pre ľudí, nemala by sme ich nútiť využívať električky, keď je autobus výhodnejší. Dlhé Diely by mali priame spojenie do centra, k AS Mlynské Nivy, či k buzines centru Apollo. Podotýkam, že som z Petržalky, L133 nevyužívam, na Dlhé Diely chodím len výnimočne.
Pozri sa na L68 a uvidíš. ? Priebežná konečná nie je dobrá na linky ako L50, autobusy by sa pri tolkých zápchach na cestách a krátkom intervale dobiehali, inertarval by vôbec nebol dodržaný. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk