Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dopravak123 #158489:
no teda si ma fakt "presvedčil" ? to, že voz ide pre posypový materiál mu zakazuje odhŕňať po ceste sneh? Ešte k tomu keď ide cez taký úsek ako je Patrónka, všade súvislá vrstva snehu, dokonca ani autá ju nevedia vyjazdiť a on veselo so zdvihnutým pluhom. Fakt "dobrý" argument, akým argumentom ma prekvapíš po druhé?
Reakcia na: Kami #158497:
ja som si zas všimol jav, že v čase mojej snahy prejsť s igk z vedľajšej doľava na hlavnú na Smolenickú nastala situácia, že - po hlavnej nič nešlo, oproti z vedľajšej chcel ísť igk rovno, ale napriek tomu, že posledný voz po hlavnej už prešiel, tak čakal a čakal a zrazu sa rozbehol...tak neviem, či za tým volantom spal alebo čo...
samozrejme, netreba zabúdať ani na "geniálne" odstavenú dodávku opravárov v ľavom odbočovacom pruhu v križovatke smere od Terna ?
Reakcia na: ufo #158496:
To máš pravdu, lenže je to na každom jedinom vodičovi sypača, ako bude sypať. A keď to nevypne napríklad na križovatke, keď má červenú, tak nasype kopu soli zbytočne, počas státia. Bol som toho svedkom v minulosti a na dotaz som dostal "vyhýbavú" odpoveď.
Reakcia na: S499.1023 #158491:
a kam? na STU?! No môžem na tú školu... už tam z našej strednej neostal skoro nikto okrem 2-3 ľudí ale tí sú na iných odboroch, mne to nešlo tak som to za 2roky nechal radšej tak než tam zabíjať čas. S odstupom času vidím, že to ani nemalo zmysel tam ísť a rovno radšej ísť do práce a premyslieť si hlavne v kľude kam ísť študovať.
Reakcia na: kecho #158492:
najprv tam boli policajti. Policajt preferoval smery kde bolo viac aut, alebo autobus. Potom to uz bolo horsie. Vsimol som si jav, ktory sa uplatnuje aj na frekventovanejsich krizatkach. Vodici na hlavnej tiez zvyknu uplatnit akysi cyklus a pustaju vodicov z vedlajsich. Niekedy z vlastnej iniciativy, niekedy na zaklade podnetu (hlavne MHD si zvykne "vyziadat" prednost).

Re #158484 no.ev.di.: nepamatam si, ze by sa na niektorom TAM BUSe vykonala kompletna GO. Napr. v BB mali respekt (strach) pred motorom a elektroinstalaciou (uz by to nikdy neposkladali).
Reakcia na: dopravak123 #158489:
Jediné, čo by som tým cestárom vytkol - pri státi na križovatke sypú a sypú a robia zbytočné kopce soli...
Reakcia na: S499.1023 #158490:
Suhlasim s Tebou. Ale s tymi bratislavcanmi opatrnejsie. Zalezi koho kazdeho za bratislavcna apovazujeme. Podla mna nejde ani tak o to, ci si z Bratislavy, abo z Cadce, ako o to, ci mas talent na soferovanie abo ne. Dnes kopec cezpolnych vystuduje VS v BA, po skonceni ako 25 rocny ide do biznisu, dostane firemny Passat a podho jazdit. Pritom vodicak si robil pred 5 rokmi v Novej sedlici. Co takyto pako moze mat ake skusenosti? Miesto firemnych vianocnych vecierkov, by mal sadnut do toho Passatu a ist jazdit po snehu okolie BA, nech ziska prax! Bo potom to vyzera tak, ze po vianocnom firemnom vecierku rano v pondelok sadne do auta, na najblizsej krizovatke vrazi do auta pred nim a ospravedlni sa "sorry, nemam este taky odhad..." (stalo sa v reale). A v tomto pripade je jedno, ci si bratislavcan, alebo prazak, alebo cadcan. Ja som bratislavcan, nasa rodina je z BA, moji kamosi a znamy su z BA a kazdy ma jazdu na snehu rad.
Reakcia na: kecho #158492:
len aby sa nezbadali až ked bude po MS ?
Reakcia na: S499.1023 #158490:
Ďakujem za uznanie.
Reakcia na: S499.1023 #158490:
tak to "iba podľa semaforov" som si reálne odskúšal vo štvrtok /na trase 98čky medzi Tupolevovou a Smolenickou boli na križovatke vypnuté semafory/ a stopercentne súhlasím 😞

Re #158486 karosaB952e: nepoznáš klasické Bohůšovské - "přikúpíme" 😉
Reakcia na: no.ev.di. #158483:
Som myslel, že chodíš na VŠ zememeračskú, to ešte popri tom stíhaš ryžovať v Ľudovoze? A prečo sa bojíš šéfov?
Reakcia na: dopravak123 #158489:
Máš absolútnu pravdu. Vždy, keď vidím niekde nadpis "Cestári zaspali", "Cestárov prekvapila zima" a podobne, tak sa mi vo vrecku otvára nožík z predstáv autorov, ako sa v okamihu začatia sneženia má pluh zhmotniť všade a ihneď.
Pritom by stačilo, keby vodiči pochopili, že to biele je šmykľavé a v zime je to normálne. Veľmi ma pobavila definícia mojho kamaráta "Pražáci umějí jezdit jen po suchém, dopředu a podle semaforů". Myslím, že definícia platí aj na vačšinu Bratislavčanov ? .
Reakcia na: no.ev.di. #158487:
Aj na toto si expert? V minulosti novinári počítali pluhy (sypače) v centre, ktoré prechádzali mestom a mali zdvihnuté radlice. Vôbec si neuvedomovali, že tie vozy idú možno pre posypový materiál, alebo idú robiť svoj zásah do vzdialenejšej časti mesta. Keď všetky mechanizmy budú v centre zhŕňať (lebo si to takto predstavujú laici), tak na okrajových častiach mesta budú chýbať a občania budú kritizovať, že údržba ciest prišla neskoro. Robil som v tejto sfére skoro 20 rokov, tak viem, o čom hovorím.
Šafárikovo námestie kedysi : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19556&idg=53&gi=100&gn=20&gs=e&gsd=

keď to porovnám s dneškom tak fakt dnes v rukách týchto egoistických zazobancov čo chcú všetkému šéfovať ale na všetko srať, to Šafko vyzerá priam na pozvracanie. Dokonca je tam aj oveľa priestrannejší prístrešok a nejak k svetu vyzerajúces nástupište a nie ako dnes, že tam straší rozpadajúce sa zábradli a zhnité lavičky. Aby to mesto nevedelo za 20 rokov dať doporiadku, to si vyžaduje riadnu dávku arogancie a kreténizmu. ? ?
Jeden menší postreh k stavu ciest :
Za celý čas som videl akurát jeden pluh ako šiel od Patrónky smerom na Lamač pri Mokrohájskej ale aj to mal zdvihnutý pluh - načo je dobrý taký výjazd vozidla zimnej údržby keď má zdvihnutý pluh na ceste kde je sneh? Ho nemôže odrhnúť?
Na samotnej Patrónke som videl ako síce vodič sa do zastávky priam doplazil 20-30km/h ale napriek tomu, že kolesá mu stáli, tak brzdná dráha bola minimálne o pol dĺžky vozidla dlhšia. Pred mojimd domom premávajú linky 68,83,92,95 a 96 a samozrejme aj premávka tu je značná ale cestu nikto neodhrnul. By som bol fakt zvedavý, že či to nikto nenesie za bezpčnosť na cestách zodpovednosť už? Serú na to policajti a serú na to aj cestári ? Som zvedavý ako chcú do rána tie cesty pobehať ?
Reakcia na: Mike #158473:
ďakujem za vysvetlenie, inak neviete ako to bude riešene cez MS v hokeji, myslím ohladom vodičov ked ma byť posila spojov, bude okrem ne-dostatku vozov aj dostatok vodičov?
Reakcia na: no.ev.di. #158484:
vsetko schopne zas nie, vzdy sa najde nejaka rezerva aj rano aj poobede pocas spicky ?
Reakcia na: Peon #158478:
inak by ma zaujímalo, že kde sa budú točiť busy, ktoré budú robiť posilovú dopravu k Zimáku? Ja by som navrhoval aby posilové linky idúce z Východných častí mesta na Trnavskom mýte odbočili na Vajnorskú a potom pokračovali cez Odbojárov, kde by vyložili ľudí cestujúcich k Zimáku. Z východných častí mesta by to bolo riešené tak, žeby autobusy vyložili ľudí pri Zimáku ako stoja 205 a 212. Ibaže by ma zaujímalo, že kde zoberieme medzi 15 a 16h poobede navyše vozidlá keď je špička a všetko schopné ide do premávky. Veru, byť v koži DPB tak uvažujem aj o tom ako spojazdniť ešte niektoré TAM-BUSy a Petržalské vyradené Karosy.

Inak nechápem, že čo to bolo za "GO" na TAM-BUSoch, keď sa menili iba plechy tu na imdh.sk je pod nákresom TAM-BUSu v LBC napísané, že po GO ?
Reakcia na: Mike #158480:
Vo VW to máme tak, že robíme máme tzv. tri cykly a to :
1) začínaš v pondelok kedy máš 2x rannú,2x poobednú, 2xnočnú a potom v nedeľu ráno ideš domov a máš pondelok a utorok voľný.
2) začínaš v stredu a máš 2x rannú, 3x poobednú a 2x nočnú a v stredu ráno ideš domov a máš voľný ešte štvrtok
3) začínaš v piatok, robíš 3x rannú, 2x poobednú, 2x nočnú, v piatok ideš ráno domov a máš voľnú ešte aj sobotu a nedeľu

Ja najviac neznášam druhý cyklus lebo okrem toho, že tam je človek vtedy keď tam sú aj šéfovia (7-17h) tak ešte len 1,5 dňa voľna, robia sa tri poobedné na ktoré sa mi najblbšie cestuje a kedy zabiješ akurát ten najlepší čas dňa tam a ešte ho máš rozbitý na doobedie a potom môžeš ešte dakam ísť do mesta o 23 ak je dačo v pláne, ale to už poväčšinou nič... posledný cyklus je najlepší lebo ráno si v robote so šéfmi iba v piatok (aj to tam niektorí niesú), pondelok a utorok obedná sa dá prežiť a potom dve nočné sú pohoda, lebo to tam nikto neni skoro ? kolega napr. po nočnej vraj ani nespí, vraj aby neprespal ten deň, ibaže ja som to spravil 2-3x tak v piatok a v sobotu večer som zaspal jak batoľa ani som nevedel ako... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement