Nemusíš nás presviedčať o svojej tuposti stále znova a znova, tuná to už všetci vedia. Si predstav, že na pluhovanie je nejaká rýchlosť a na presun zase nejaká rýchlosť.
no teda si ma fakt "presvedčil" ? to, že voz ide pre posypový materiál mu zakazuje odhŕňať po ceste sneh? Ešte k tomu keď ide cez taký úsek ako je Patrónka, všade súvislá vrstva snehu, dokonca ani autá ju nevedia vyjazdiť a on veselo so zdvihnutým pluhom. Fakt "dobrý" argument, akým argumentom ma prekvapíš po druhé?
ja som si zas všimol jav, že v čase mojej snahy prejsť s igk z vedľajšej doľava na hlavnú na Smolenickú nastala situácia, že - po hlavnej nič nešlo, oproti z vedľajšej chcel ísť igk rovno, ale napriek tomu, že posledný voz po hlavnej už prešiel, tak čakal a čakal a zrazu sa rozbehol...tak neviem, či za tým volantom spal alebo čo...
samozrejme, netreba zabúdať ani na "geniálne" odstavenú dodávku opravárov v ľavom odbočovacom pruhu v križovatke smere od Terna ?
To máš pravdu, lenže je to na každom jedinom vodičovi sypača, ako bude sypať. A keď to nevypne napríklad na križovatke, keď má červenú, tak nasype kopu soli zbytočne, počas státia. Bol som toho svedkom v minulosti a na dotaz som dostal "vyhýbavú" odpoveď.
a kam? na STU?! No môžem na tú školu... už tam z našej strednej neostal skoro nikto okrem 2-3 ľudí ale tí sú na iných odboroch, mne to nešlo tak som to za 2roky nechal radšej tak než tam zabíjať čas. S odstupom času vidím, že to ani nemalo zmysel tam ísť a rovno radšej ísť do práce a premyslieť si hlavne v kľude kam ísť študovať.
najprv tam boli policajti. Policajt preferoval smery kde bolo viac aut, alebo autobus. Potom to uz bolo horsie. Vsimol som si jav, ktory sa uplatnuje aj na frekventovanejsich krizatkach. Vodici na hlavnej tiez zvyknu uplatnit akysi cyklus a pustaju vodicov z vedlajsich. Niekedy z vlastnej iniciativy, niekedy na zaklade podnetu (hlavne MHD si zvykne "vyziadat" prednost).
Re #158484 no.ev.di.: nepamatam si, ze by sa na niektorom TAM BUSe vykonala kompletna GO. Napr. v BB mali respekt (strach) pred motorom a elektroinstalaciou (uz by to nikdy neposkladali).
Suhlasim s Tebou. Ale s tymi bratislavcanmi opatrnejsie. Zalezi koho kazdeho za bratislavcna apovazujeme. Podla mna nejde ani tak o to, ci si z Bratislavy, abo z Cadce, ako o to, ci mas talent na soferovanie abo ne. Dnes kopec cezpolnych vystuduje VS v BA, po skonceni ako 25 rocny ide do biznisu, dostane firemny Passat a podho jazdit. Pritom vodicak si robil pred 5 rokmi v Novej sedlici. Co takyto pako moze mat ake skusenosti? Miesto firemnych vianocnych vecierkov, by mal sadnut do toho Passatu a ist jazdit po snehu okolie BA, nech ziska prax! Bo potom to vyzera tak, ze po vianocnom firemnom vecierku rano v pondelok sadne do auta, na najblizsej krizovatke vrazi do auta pred nim a ospravedlni sa "sorry, nemam este taky odhad..." (stalo sa v reale). A v tomto pripade je jedno, ci si bratislavcan, alebo prazak, alebo cadcan. Ja som bratislavcan, nasa rodina je z BA, moji kamosi a znamy su z BA a kazdy ma jazdu na snehu rad.
tak to "iba podľa semaforov" som si reálne odskúšal vo štvrtok /na trase 98čky medzi Tupolevovou a Smolenickou boli na križovatke vypnuté semafory/ a stopercentne súhlasím
Re #158486 karosaB952e: nepoznáš klasické Bohůšovské - "přikúpíme"
Máš absolútnu pravdu. Vždy, keď vidím niekde nadpis "Cestári zaspali", "Cestárov prekvapila zima" a podobne, tak sa mi vo vrecku otvára nožík z predstáv autorov, ako sa v okamihu začatia sneženia má pluh zhmotniť všade a ihneď.
Pritom by stačilo, keby vodiči pochopili, že to biele je šmykľavé a v zime je to normálne. Veľmi ma pobavila definícia mojho kamaráta "Pražáci umějí jezdit jen po suchém, dopředu a podle semaforů". Myslím, že definícia platí aj na vačšinu Bratislavčanov ? .
Aj na toto si expert? V minulosti novinári počítali pluhy (sypače) v centre, ktoré prechádzali mestom a mali zdvihnuté radlice. Vôbec si neuvedomovali, že tie vozy idú možno pre posypový materiál, alebo idú robiť svoj zásah do vzdialenejšej časti mesta. Keď všetky mechanizmy budú v centre zhŕňať (lebo si to takto predstavujú laici), tak na okrajových častiach mesta budú chýbať a občania budú kritizovať, že údržba ciest prišla neskoro. Robil som v tejto sfére skoro 20 rokov, tak viem, o čom hovorím.
keď to porovnám s dneškom tak fakt dnes v rukách týchto egoistických zazobancov čo chcú všetkému šéfovať ale na všetko srať, to Šafko vyzerá priam na pozvracanie. Dokonca je tam aj oveľa priestrannejší prístrešok a nejak k svetu vyzerajúces nástupište a nie ako dnes, že tam straší rozpadajúce sa zábradli a zhnité lavičky. Aby to mesto nevedelo za 20 rokov dať doporiadku, to si vyžaduje riadnu dávku arogancie a kreténizmu. ? ?
Jeden menší postreh k stavu ciest :
Za celý čas som videl akurát jeden pluh ako šiel od Patrónky smerom na Lamač pri Mokrohájskej ale aj to mal zdvihnutý pluh - načo je dobrý taký výjazd vozidla zimnej údržby keď má zdvihnutý pluh na ceste kde je sneh? Ho nemôže odrhnúť?
Na samotnej Patrónke som videl ako síce vodič sa do zastávky priam doplazil 20-30km/h ale napriek tomu, že kolesá mu stáli, tak brzdná dráha bola minimálne o pol dĺžky vozidla dlhšia. Pred mojimd domom premávajú linky 68,83,92,95 a 96 a samozrejme aj premávka tu je značná ale cestu nikto neodhrnul. By som bol fakt zvedavý, že či to nikto nenesie za bezpčnosť na cestách zodpovednosť už? Serú na to policajti a serú na to aj cestári ? Som zvedavý ako chcú do rána tie cesty pobehať ?
ďakujem za vysvetlenie, inak neviete ako to bude riešene cez MS v hokeji, myslím ohladom vodičov ked ma byť posila spojov, bude okrem ne-dostatku vozov aj dostatok vodičov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Re #158486 karosaB952e: nepoznáš klasické Bohůšovské - "přikúpíme"