Nie je zlý nápad.
Re #15793 Neopl@n: No, no! Aby si neprestrelil. Takýto krásavci sa preháňajú po Nitre v kratších verziách, takže k tomu klbáku nebude až tak ďaleko
Re #15794 Andrej (Anndy 008):
"ked mam elektricenku, neviem preco by som mal platit navyse"
> možno preto, že je to niečo, čo DPB robiť nemusí a je to preň silne stratové
"taxik ma vyjde od 60-100sk"
Uff, v Blave sú také lacné taxíky???? (Alebo je to cena za trasu Hlavná stanica - Hodžovo nám. ?)
Hmmm... budy v Gastanowom su uz zburane, v smere do centra bol opraveny zvar (resp. prasklina ). A ta predajna je clekom fajn, len mala a neklimatizowana...
To stvorciferne musi vizerat fakt divne, pretoze 180ka ma dost stihle pismena a tazko sa to da precitat... ale nehadam sa, ked to tak je, tak to tak je
Hmm, neviem:
1. nemyslim si, ze by DBP vytrhla suma 25Sk za listok
2. ked mam elektricenku, neviem preco by som mal platit navyse
3. pri tak napraskanych spojoch nemyslis vazne nastupovanie prvymi dverami
4. taxik ma vyjde od 60-100sk, cize keby som to porovnal s tvojimi 25sk + neuveritelnu pomalost, tak ani by som to nepouzival.
Pomocou N sa dostatocne odlisi nocak a mozno uplatnit oblastne cislovanie. N29 ci N37 jasne urcuje smer. Eliny mozu byt Nx, alebo N0x, troliky N1x a autobusy N2x az N9x.
Vykon vo verejnom zaujme by dopravca za danych podmienok nevykonaval ...
Kedze DPB nocnu dopravu robi napriek NEobjednavke od mesta, nejde o vykon vo verejnom zaujme a mesto tu nevystupuje ako objednavatel, ale len ako vlastnik. Toho nemusi zaujimat ako to robi, hlavne ak neprodukuje stratu z danej cinnosti.
Jeden z argumentov k nocakom je plno ciernych pasazierov. Hadam ma nezabijete ak navrhnem nasledovne:
v nocakoch sa bude nastupovat prednymi dverami a bude doplnkovy predaj za 25 Sk. Vo vybranych spojoch (N31 a pod) bude sprievodca/revizor. Myslite ze sa to neoplati?
Ja osobne si myslím, že naťahať po Petržalke trolejbusy ako napájače k električke by bolo vhodné. Samozrejme sa okrem toho nedajú vyničiť autobusy tranzitujúce na druhý breh úplne. A bolo by vhodné to, čo jazdí často, previesť do E trakcie.
I.
ja sa bavim o tom, ze trolejbus je vyrazne vyssia investicia a natahat troleje po celej petrzalke pri jej trafenej cestnej sieti by bolo financne narocne. preto ho aj povazujem za "vyssiu" formu dopravy. autobusy uz mame a ak by fungovali iba ako obsluha k nosnej elektrickovej trati, nepovazujem trofliky v petrzalke za potrebne. tot vse... hovorim bludy?
Ježišikriste, čo to znamená "autobusy by úplne postačili". Veď trolejbus nie je žiadna vyššia forma MHD ako autobus a nedodáva sa do príslušnej štvrte za odmenu ale preto, že je pri dostatočne hustej premávke (a to by v Petržalke bolo splnené) lacnejší ako autobus a vždy šetrnejší.
I.
Nezmysel. V Petržalke bývajú aj úplne normálni ľudia. A kvôli tomu, že je tam vysoká koncentrácia spodiny, nemôžeme tým normálnym brať normálnu MHD alebo im tam posielať šroty.
Okrem toho, otázka, či zaviesť do Petržalky T-busy, električky alebo nič, nie je o tom, kto tam býva ale čo je pre Petržalku z dopravného hľadiska optimálne.
Niekedy v priebehu mesiaca budeme mať pitku s jedným z "vieštosanedá". U6 teraz ako keby som počul:"Vieš, my sa snažíme, bojujeme ako levy ale nejde to":-((. Skúsim sa ho spýtať, čo sa dá spraviť.
Osobne by som preferoval označenie nočných liniek samostatnou sériou ale budapeštiansky systém "6É" tiež nemusí byť zlý.
Inak vaše úvahy o nočných spojoch v BA sa mi páčia veľmi, má to len jeden drobný háčik - magistrát nedá a tupý železničiar ho v tom ešte podporuje.
I.
Takú k....inu, že zvýšenie ceny lístka bolo zapríčinené jeho zneužívaním cestujúcimi, to Ti ktorý z riaditeľov DPB do huby vložil? To je tak všivavé boľševické zdôvodnenie, že mi z toho až zle prichádza. Takú p....inu vedia vypustiť zo seba len DPB a ŽSR/ZSSK.
I.
Také križovatky sa bežne vyskytujú. Inak ale predstava súdrouhov managorov je, že zo stanice len na Pražskú, na Štefánikovu nie, a zo Štefánikovej na hl. st. tiež nie.
I.
Trochu offtopic: Vsimli ste si ze v Nemecku v poslednych 3-4 tyzdne uniesli uz 3 autobusy MHD? Neviem si predstavit , ze by nieco bolo aj u nas ved keby uniesli taku 1131 alebo nieco podobne tak by nedosli dalej ako po Jur pri Bratislave lebo by sa im bus rozpadol:) Nevraviac o preplnenosti busov v BA Terorista by sa tam ani nezmestil;)
Dokelu, nejako mi zblbol explorer... ospravedlnujem sa..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Re #15793 Neopl@n: No, no! Aby si neprestrelil. Takýto krásavci sa preháňajú po Nitre v kratších verziách, takže k tomu klbáku nebude až tak ďaleko
Re #15794 Andrej (Anndy 008):
"ked mam elektricenku, neviem preco by som mal platit navyse"
> možno preto, že je to niečo, čo DPB robiť nemusí a je to preň silne stratové
"taxik ma vyjde od 60-100sk"
Uff, v Blave sú také lacné taxíky???? (Alebo je to cena za trasu Hlavná stanica - Hodžovo nám. ?)