Podla údajov výrobcu má výšku 4,2 metra, to nie je také hrozné. A vôbec, taká maličkosť je nič v porovnaní s tou obrovskou výhodou, že dopravcovia už viac nemusia používať nebezpečné kĺbové autobusy, ktoré v zákrutách vybočujú ?
Tak som sa dnes dočkal aj ja po troch týždňoch Mercedesu na 95, na ktorom šofér používal fotobunku aj dopyt (4909) ? .. fakt fajná jazda, všetko to išlo tak svižne, ľudia si otvorili dvere (a fakt si otvárali, nečakali, že im vodič otvorí), vystúpili a fotobunka dvere hneď zavrela (teda predpokladám, že to bola ona, keďže sa zatvárali jednotlivé dvere individuálne a hneď po výstupe/nástupe).. žiadne ofukovanie z tej zimy vonku.. no, pevne verím, že teraz v zime sa pridajú aj ostatní vodiči ?
Nechcem sa hrať na "odborníka", len som z generácie, ktorá preferovala zdravý "sedliacky" rozum. Otočme celý problém 801tky. Je naozaj blbosť, aby tento autobus jazdil každú hodinu. Ak má jazdiť, tak by stačili maximálne tri ráno (5.50, 6.50 a 7.50) povedzme dva poobede keď končia školy (13.50, 14,50) a tri večer (17.50, 18.50 a 19.50) a možno jeden nočný po skončení divadiel o 22.50. Teda ak sa máme baviť o MHD. Je aj iné riešenie. Ak nechce jazdiť do Rajky Železničná spoločnosť, prečo niekto neskúsil dohodnúť "potiahnutie" Os vlakov MÁV do Petržalky? Presne tak, ako k nám jazdia vlaky z Viedne? Trate sú tu desiatky rokov, ŽST sú vybudované, MHD prípoje z Petržalky ďalej do Bratislavy "takmer" perfektné a aj vlak až po Gyór taktiež. Myslím si, že aj (ako je niekde nižšie uvedené) "ukričaní" Slováci v celom tomto priestore by stíchli. Len tak mimochodom, ak aj parkovisko priamo pred budovou ŽST v Rajke je v dezolátnom stave, tak vpravo od budovy sú ďalšie dve parkoviská, kde by sa zastávka dala zriadiť, aj keď beriem do úvahy, že to nie je len o tom, že niekto tam postaví nejakú značku.
Aj kebyže príde na testovanie nie všade bude môcť premávať. Napr. ma len teraz rýchlo napadajú Dlhé diely. Tam sú niektoré miesta kde by nemal šancu prejsť kvôli trolejom. Už x-krát som videl ako domiešavač zachytil gumovým límcom alebo ako to nazvať výhybku na Kuklovskej a taktiež si niesom istý či by prešiel bez chytenia trolejí taký zjazd na Molecovej... A to isté platí asi aj pre iné trate v meste. Možno je vhodný pre Petržalku. ?
O Budajovi mnoho ľudí stále ani nevie, že kandiduje, a to asi preto, lebo v médiách ešte pred takým týždňom ani nebol príliš spomínaný. Napríklad ma prekvapilo, že nebol v Lampe. Videl som viacero článkov typu "Vyhrá Magda alebo Ftáčnik?" ako keby Budaj nekandidoval. Také detaily dosť môžu ovplyvniť výsledok.
hmm, som zvedavy, ci pride na testovanie do BA ? A som zvedavy, ze odkial ma uz objednavky. Najlepsia je veta, ze horna cast je na dlhsie cestovanie. V PP je to tym padom nevyuzitelne ? Tam tie linky nemaju dlhe trasy ?
No zbohom na Capa City CVR ? ? To už mi teda bude vyzerať(aj #4921 vyzeral krásne pred tou CV reklamou.Tu ale treba brať do úvahy,že ho kúpil Avion) ?.Viete niekto,ktorý ju vyfasuje?Ja predpokladám,že to bude asi #4901 bo včera ani dnes som ho nevidel vonku.
Ako ja som za CVR,ale len na starých črepoch(Ik 415/435,klbové a krátke t-busy,električky T6 a T3) nech to aspoň vylepší tú "vizáž" dožívajúceho črepu ?
Podľa mňa zvýhodnená oboma spôsobmi, ktoré píšeš. Plus dôchodcovia nad 70 si jazdia zadarmo legálne. ?
Dúfam, že po voľbách sa na magistrát dostane k moci niekto z tých, kto presadí, aby si mestské časti na takéto nadštandardné minibusové linky sami prispievali.
Celkovo programy Ftáčnika a Budaja sú si podobné (podpora MHD, cyklistiky, zelene v meste, otvorená samospráva..). Možno keby sa títo dvaja politici boli bývali dali dokopy, zaobišlo by sa to bez podpory SMER-u a Vašáryová by nemala šancu...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Radi (RWK22)