Čo sa týka vynucovania prednosti, používal som nasledujúci postup: Pred signálom "Nevystupovaťˇ" som zapol ľavú smerovku, potom som dal signál, zatvoril dvere, odkontroloval zatvorenie, pohľad do ľavého zrkadla a pokiaľ tam nemastilo 10 m za mnou Porsche plnou rýchlosťou, tak nasledoval odjazd zo astávky. A za celú moju kariéru sa po mne sápali iba dvaja občania - jeden musel uznať svoju chybu, druhý mi aspoň napľul na okno:-).
I.
On je to totiž nezmysel, že NP autobus je 2,5* drahší, je drahší cca. 1,5*, niekto nevie počítať alebo sa vyjadrovať. A nákup VP autobusov nám tu tento stav zakonzervuje na ďalších X rokov. Takže cesta je - 50 klasík, 30 NP. A asi tak päť rokov po sebe...
Pokiaľ bude DPB tvrdiť, aké má bombasticky zrekonštruované vedenie a súčasne bude mať po vedení navešané pevné svorky, kde sa len dá, cez armatúry, ktoré dovoľujú 40 (a mohli by aj 50, keby si ten .... Haluza nepresadil to svoje ESKO) budú navešané rýchlostníky 20 a 30, za výpadok zberačov na roz,,,anom vedení bude postihovaný vodič, obežná rýchlosť trolejbusov bude výrazne nižšia než autobusov, vozový park T-busov bude ešte tragickejší než A-busov, údržba nula, špina, humus, smrad, tak sa nemožno diviť cestujúcim, že uprednostňujú autobusy.
I.
J, Vladimír:
Jistě že předpis EU nenakazuje nakupovat pouze nízkopodlažní vozidla. EU si je moc dobře vědomá, co by to znamenalo pro naše dopravce. Další a tou podstatnou věcí je to, že Karosa inovovala vozy typu 900, které hodlá vyrábět ještě pár let. O tom jestli bude mít Bratislava peníze na NPA se nechám překvapit. Sám o tom teď pochybuji.
Takú električku nikdy nikdo nenavrhne a neskonštruuje, takže Praha sa bude musieť vzdať niektorej zo svojich vykonštruovaných požiadaviek, pretože plná nízkopodlažnosť a súčasne všetky podvozky hnané a otočné sa nedajú skĺbiť s bezproblémovou prevádzkou na tankodróme BKV. Takže buď Praha povie, čo chce (napríklad ULF ale neviem kto ich zaplatí) realisticky alebo tu budú jazdiť "T3 forever" a potom už nič.
I.
Vtedy 6606 nebol žiadny šerbel, bol to vbynikajúci voz. Sanosy už bohužiaľ boli také prehnité, že to nemalo cenu, nové vozzy od 6612 sú lenivé, tak som bol rád, že sa mi ušiel 6606 - som ho dostal spolu s partnerom:-).
I.
Teda nezabite ma ak by to malo byt do konca novembra, lebo uz neviem presne ci oktober alebo november... A vraj sa ma homologizovat do jesene, takze hned jak dojde a bude preclena, tak bude premavat.
RE #15492 (si), #15496 (martin): ten pomer NP/VP = 2.5/1 som si neuvedomil, jednoducho uz aj tak som bol dost nasr*** a este ked som sa zacital do tejto diskusie tak mi trosku litli nervy...
Dalsia vec, aby som sa dostal do obrazu> na tie vozy je uz vypisane nejaky vyberove konanie resp. nieco na ten sposob? Resp. odkial mate tu info ze sa maju nakupit?
Zrovna dnes som isiel linkou 93 smerom do mesta a na zastavke Aupark zastavila, takze neviem aky je problem. Nemala tam nahodou napisane, ze sluzobna jazda? Ale uz sa mi stalo viac krat, ze vodic na nejakej zastavke zabudol zastavit.
Prestup na jednej hrane je napriklad prestup v metre z jednej kolaje na druhu, alebo na zeleznicnej stanici prestup v ramci jedneho nastupista. Proste taky prestup, kde nemusis liezt po schodoch, nadchodoch, podchodoch, prechodoch, ale vystupis z jedneho vozidla, prejdes po rovine par metrov a nastupis do druheho vozidla.
Neviem, či už stoja, ale nestáli. Doobeda som čakal smerom z mesta a 83 nezastavila, poobede som čakal smerom do mesta a nestála tam 93. Dokonca na tejto zastávke chýbajú aj CP týchto liniek. Má (mala) ho tam iba 84 a tie čo idú pod most (80,91,191).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Igorko
I.