Vtedy 6606 nebol žiadny šerbel, bol to vbynikajúci voz. Sanosy už bohužiaľ boli také prehnité, že to nemalo cenu, nové vozzy od 6612 sú lenivé, tak som bol rád, že sa mi ušiel 6606 - som ho dostal spolu s partnerom:-).
I.
Teda nezabite ma ak by to malo byt do konca novembra, lebo uz neviem presne ci oktober alebo november... A vraj sa ma homologizovat do jesene, takze hned jak dojde a bude preclena, tak bude premavat.
RE #15492 (si), #15496 (martin): ten pomer NP/VP = 2.5/1 som si neuvedomil, jednoducho uz aj tak som bol dost nasr*** a este ked som sa zacital do tejto diskusie tak mi trosku litli nervy...
Dalsia vec, aby som sa dostal do obrazu> na tie vozy je uz vypisane nejaky vyberove konanie resp. nieco na ten sposob? Resp. odkial mate tu info ze sa maju nakupit?
Zrovna dnes som isiel linkou 93 smerom do mesta a na zastavke Aupark zastavila, takze neviem aky je problem. Nemala tam nahodou napisane, ze sluzobna jazda? Ale uz sa mi stalo viac krat, ze vodic na nejakej zastavke zabudol zastavit.
Prestup na jednej hrane je napriklad prestup v metre z jednej kolaje na druhu, alebo na zeleznicnej stanici prestup v ramci jedneho nastupista. Proste taky prestup, kde nemusis liezt po schodoch, nadchodoch, podchodoch, prechodoch, ale vystupis z jedneho vozidla, prejdes po rovine par metrov a nastupis do druheho vozidla.
Neviem, či už stoja, ale nestáli. Doobeda som čakal smerom z mesta a 83 nezastavila, poobede som čakal smerom do mesta a nestála tam 93. Dokonca na tejto zastávke chýbajú aj CP týchto liniek. Má (mala) ho tam iba 84 a tie čo idú pod most (80,91,191).
Echt... co takto spravit Ceteprint napriklad na Racianskom myte smer Trnko? Lebo to je naozaj derava zastavka kde sotji relativne dost liniek a oproti takym pazinam, kde to je (Lamac...) by to dost bodlo. A ani to nie je dole/hore kopcom.
to iste aj s 1009. Krasny voz. Pred sluzbou ho vzdy kamos vyumyva saponatom. Ked vsak bol minule na P2 tak mu zasrali voz (exterier aj interier), ze to az pekne nebolo. Opravovali tlmice. Tie tlmice ani nebolo treba opravovat. Dopadlo to tak, ze voz skakal ako klokan aj na tej najmensiej jakme, hrbole. A tak si kamos sam nastavoval pocas delenej tlmice...
Vysavac maju aj na Juraku, presne taky priemyselny. Co som ho vudel tak dost dobre tahal. Zameta sa v pripade vo voze je mokro, zvycajne ked vonku prsi. Je to efektivnejsie ako vysavanie, navyse ked je mokro, tak sa neprasi. Takze alebo bolo vtedy naprsane a vo voze mokro, alebo vysavac proste nefungoval. Ale co som tam par krat bol, vzdy isiel.
Samozrejme, konecne dosli k rozumu. A nielen rozchod mame odlisny, aj vela inych technickych veci (trakcne napatie, profil vozu, etc...).
S Filialkou jednoznacne suhlasim, s prestupom na hrane tiez. Uz zacinam mat pocit ze upustaju od dvojich snov a vracaju sa na zem. Ale este chyba jedno: Aby zacali aj konat.
no ja hovorim o elektrickach a to Krasnanskych. Pristrojova doska, sedadlo, vyhybkove zelezo, atd, atd, atd. na vsetkom sa zamazes. Proste humus, masnota.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Igorko
I.