Prestup na jednej hrane je napriklad prestup v metre z jednej kolaje na druhu, alebo na zeleznicnej stanici prestup v ramci jedneho nastupista. Proste taky prestup, kde nemusis liezt po schodoch, nadchodoch, podchodoch, prechodoch, ale vystupis z jedneho vozidla, prejdes po rovine par metrov a nastupis do druheho vozidla.
Neviem, či už stoja, ale nestáli. Doobeda som čakal smerom z mesta a 83 nezastavila, poobede som čakal smerom do mesta a nestála tam 93. Dokonca na tejto zastávke chýbajú aj CP týchto liniek. Má (mala) ho tam iba 84 a tie čo idú pod most (80,91,191).
Echt... co takto spravit Ceteprint napriklad na Racianskom myte smer Trnko? Lebo to je naozaj derava zastavka kde sotji relativne dost liniek a oproti takym pazinam, kde to je (Lamac...) by to dost bodlo. A ani to nie je dole/hore kopcom.
to iste aj s 1009. Krasny voz. Pred sluzbou ho vzdy kamos vyumyva saponatom. Ked vsak bol minule na P2 tak mu zasrali voz (exterier aj interier), ze to az pekne nebolo. Opravovali tlmice. Tie tlmice ani nebolo treba opravovat. Dopadlo to tak, ze voz skakal ako klokan aj na tej najmensiej jakme, hrbole. A tak si kamos sam nastavoval pocas delenej tlmice...
Vysavac maju aj na Juraku, presne taky priemyselny. Co som ho vudel tak dost dobre tahal. Zameta sa v pripade vo voze je mokro, zvycajne ked vonku prsi. Je to efektivnejsie ako vysavanie, navyse ked je mokro, tak sa neprasi. Takze alebo bolo vtedy naprsane a vo voze mokro, alebo vysavac proste nefungoval. Ale co som tam par krat bol, vzdy isiel.
Samozrejme, konecne dosli k rozumu. A nielen rozchod mame odlisny, aj vela inych technickych veci (trakcne napatie, profil vozu, etc...).
S Filialkou jednoznacne suhlasim, s prestupom na hrane tiez. Uz zacinam mat pocit ze upustaju od dvojich snov a vracaju sa na zem. Ale este chyba jedno: Aby zacali aj konat.
no ja hovorim o elektrickach a to Krasnanskych. Pristrojova doska, sedadlo, vyhybkove zelezo, atd, atd, atd. na vsetkom sa zamazes. Proste humus, masnota.
No to som aj ja zvedavý, či taký predpis v EÚ bude existovať. Osobne si myslím, že si prílišný optimista a bude sa jednať o odporúčanie a nie nariadenie. Za zamyslenie stojí fakt, prečo nie je kompletne NP vozidlový park napr. v nemeckých mestách. Alebo všetky tie kvantá autobusov so schodmi sú také staré???
Ale rád sa nechám prekvapiť
To hovoris teraz,ale to by ta velmi rychlo preslo:-D.Dam ti len priklad 1803-ka tam nemozes hadam ani najst spinu.A takisto si upratuju voz pre seba,ale staci jedno volno a voz ide von a ty chmulovia co ho maju este naschval vsetko zaspinia dokonca aj to co nemusia a navyse ti pokradnu milion veci.No a este ty sa mas starat.Napriklad vcera sa odstavovala 1803 na P2.A dam ti otazku,ze co robila dnes vonku na 97-ke???Odpoviem ti,lebo robia zle a potom sa rehocu ako si majitel drhne voz.Uvidis po P2 obzvlast ta zavolam a na vlastne oci uvidis v akom stave vychadzaju vozy z dielni.A potom zistis co je to starat sa o voz.:-D:-D:-DNevysvetluj si to zle,ale toto je vazne pravda:-P
Vsak na kabinky si vodici tak davaju bacha, ze tam nemaju ani smietku. Aspon ti co poznam.
Re #15518 Vladimir: No to druha vec Ale uz v zime sa im rozsiria v Bratislave z tej 21 Trky..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo
Vysavac maju aj na Juraku, presne taky priemyselny. Co som ho vudel tak dost dobre tahal. Zameta sa v pripade vo voze je mokro, zvycajne ked vonku prsi. Je to efektivnejsie ako vysavanie, navyse ked je mokro, tak sa neprasi. Takze alebo bolo vtedy naprsane a vo voze mokro, alebo vysavac proste nefungoval. Ale co som tam par krat bol, vzdy isiel.