Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PetoMHD #154848:
Kam chodíš na tie teórie ? ?
Reakcia na: PetoMHD #154844:
Tušíš niečo o histórii vývoja trolejbusovej dopravy v týchto miestach?
Reakcia na: Solider #154821:
To o čom točíš, excelovská chňapka? Už také malé deti fetujú?
Reakcia na: intony #154815:
Páni, máte niekto vierohodne doložené, že životnosť Škoda 25Tr je dlhšia ako životnosť Citelisu 18M? Alebo že životnosť Solarisu Trollino 18 je dlhšia ako životnosť Solarisu Urbino 18?
Reakcia na: PetoMHD #154848:
V súčasnosti aj perspektívne pre Bratislavu neplatí, že trolejbusy majú zmysel IBA v kopcoch. To bola téza Kadnára a spol. krátko po tom, ako "nastúpili do služby".

Lesopark, dúfam, že nemyslíš náhradu za 43, lebo tam by trolejbus naozaj zmysel NEMAL.
Reakcia na: Peto02 #154846:
Ani tebe asi nie je dobre.
Reakcia na: PetoMHD #154844:
Tebe je dobre? Máš prieskum o vyťaženosti liniek 201/202/208, ktorým by si podložil svoje bludy?
Reakcia na: intony #154815:
No, že vraj pri dnešných vozidlách toto už až tak neplatí.
Reakcia na: Ike #154802:
Tam sa ale už situácia tiež zlepšuje (konštatujem napriek nespokojnosti).
Reakcia na: no.ev.di. #154800:
Otázne je, ak by si býval na Trnávke, či by si uprednostnil električku a prestup na MIDI-bus linku, alebo či by si uprednostnil trolejbus. Na Trnavskej v smere do mesta je slušný úsek BUS pruhu. Ten by sa teoreticky dal potiahnuť ešte po Trnavské mýto, ďalej asi nie.

Iná vec je, keby bola električka aj popod Šancovú alebo na Šancovej... ale nie je to všetko momentálne sci-fi? Mesto, vyzerá to tak, je finančne na dne.
Reakcia na: intony #154801:
Interný predpis nehovorí o 50 km/h, to je vmax v obci (pokiaľ nie je vyznačené inak). Maximálna oficiálne povolená rýchlosť na dráhe je 60 km/h.

?
Reakcia na: Spacer1 #154793:
Martin Fundárek písal napr. o Patrónke, ktorú naozaj treba ako soľ, lebo zabezpečí priamy prestup na Kramáre.
To, či je alebo nie je trolejbusová doprava oddelená od individuálnej, nie je danosťou samotnej trolejbusovej dopravy, keď už o tom.
A sem s výpočtami, že je drahá - robil si si výpočty, keď to tvrdíš? Aké kritériá si zohľadnil?

?
Reakcia na: PetoMHD #154840:
do januára 2009 jazdili IK 412 a 415 na linke 20 a 22 ?
Reakcia na: Martin Fundárek #154847:
Máš pravdu, využívané sú slušne. Ja som to uviedol iba ako príklad na pararelnú trať. Podľa mňa sa aj napriek tomu netreba na to pozerať z hľadiska využívanosti, lebo keď postavíš trolejovú trať hocikde a nahradíš všetky linky čo tade chodia trolejbusmi, tak tá trať bude využitá vždy. Treba trolejbusy dať hlavne tam, kde to má najväčší zmysel (kopcovitý terén, lesopark a pod...) ?
Reakcia na: PetoMHD #154844:
Mierová je osobitný prípad. Po prvé, tam bola trať pôvodne (keď ešte neexistovala Gagarinova, Dolné hony ani Medzijarky) a trať na Gagarinovej sa postavila neskôr. Rušiť už vybudovanú trať by nebolo rozumné. No a po druhé, obe trate sú slušne využité.
Reakcia na: Martin Fundárek #154843:
Teoreticky trosku poklukatit L202 tak ze by cestou do mesta nestala pri Astre ale si to obisla cez Bajkalsku, Trenciansku a Mileticku...
Reakcia na: MatejBA #154816:
Ako v čom. Zlepšil sa síce prestup, keďže je "na hrane", ale keďže tá "hrana" je hranou obrubníka, tak sa výrazne znížila bezpečnosť cestujúcich. Tí, ktorí vystupovali alebo nastupovali na Vazovovej ulici, neboli autami ohrození vôbec a tých, ktorí vystupovali alebo nastupovali na Radlinského, ohrozovala automobilová doprava s podstatne nižšou frekvenciou.
Otázne je, ako sa môže vrátiť zastávka na pôvodné miesto, keď tam má byť výjazd z novostavby. Vidím to tak, že zastávka 2+6+8 sa vráti na Vazovovu a zastávka 3+5+7+11+17 sa buď posunie bližšie k Račianskemu mýtu, než bola bývalá zastávka, alebo sa rovno zruší.
Reakcia na: Martin Fundárek #154843:
Príkladom na takéto zbytočné zatrolejovanie sú aj trate Gagarinova - Mierová. Sú to susedné a pararelné ulice. Radšej keby namiesto trate na Mierovej postavili trolejovú trať do Prievozu.
Reakcia na: no.ev.di. #154782:
Ja osobne žiadnu a túto trať považujem za zbytočnú. Nie že by som bol proti rozvoju trolejbusovej siete, ale nie takým spôsobom, aby sme zatrolejovávali takmer susednú ulicu k už zatrolejovanej.
Kde boli tie casy, ked na DD jazdili iba TAMBUSy? ? Teraz ked sa objavi 15Tr(M) na DD tak pocut jedine komenty typu "Co tu robi ten srot?" ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.