Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #152580:
A preto by zmena linkovania električiek mala nadviazať na súčasné výlukové linkovanie.
Reakcia na: Trolleybus #152583:
príp. by to šlo predĺžením zvyšných spojov L196 na Jurajov dvor, keby L4 nestačila. Ale vzhľadom na to čo som videl keď L4 a následne za ňou L2 (3-5min po) viezli 40-60 ľudí a 20-30 ľudí, čo je dokopy max. 90 ľudí a to sa v pohode rozloží do jednej súpravy na 45+45, čiže spoje L4 budú v pravidelných odstupoch premávať na Zlaté piesky každých 8min a nebude jedna súprava prázdna a druhá poloprázdna.
Reakcia na: Trolleybus #152584:
blbost - ako by expres predbehol obycajnu elektricku, keby musle zastavovat s "obycajnou" na kazdej zastavke? 🙂
Inak ešte ma napadla taká vec, že expresná električka, ktorá by stala len na niektorých zastávkach. Čo si o tom myslíte?
Reakcia na: TomJ #152580:
Áno s tou trasou L2 súhlasím. Prípadne aneviem ako je to s okolitými firmami na Vajnorskej ul. - ale ak by bolo potrebné, tak možno v určitých časoch počas dňa zriadiť linku 2z premávajúcu po doterajšej trase (na podobnom štýle ako jazdia linky R v Košiciach do US STEEL).
Reakcia na: no.ev.di. #152579:
To je dobré s tou L 17 a čo sa týka číslovania jediné čo by som prehodil je L1 a L6 - ostatné nemiť nakoľko nie je dobré ak máme nejaké diery ako je tomu teraz.
Reakcia na: no.ev.di. #152552:
OK, v tom prípade súhlasím s trasami. Obávam sa však, že ľudia budú spočiatku dosť pindať, že stratili sme spojenie na stanicu a podobne, ale na všetko sa dá zvyknúť. Pokiaľ nedôjde k zhoršeniu počtu spojov za hodinu, nevidím problém. Aj po zavedení nového systému v Petržke sa ľudia sťažovali, no myslím si, že nie je taký zlý. A navrhované spojenie Hl. st. a nového mesta je naozaj dobré, pretože dve najdôležitejšie stanice v meste by rozhodne mali byť prepojené.
Reakcia na: Trolleybus #152576:
Inak zaujímavé je to, že dnes premávajú z KV len tri linky s 10min intervalom a je to lepšie ako 15min interval. V mojom návrhu ešte by okrem troch celodenných liniek s 10min intervalom premávala aj špičková L17 cez prázdniny.
Reakcia na: Jajcaj #152577:
je riešené aj alternatívne číslovanie, čiže L1 by mohla byť L12, L6 = 13 alebo 1, L3=16, L5 = 11. Číslovanie je minimálny problém v tomto ? teda aspoň mne je jedno aké bude, ak budú ľudia spokojní.
Reakcia na: no.ev.di. #152542:
Nie je to podstatné, skôr len z historického hľadiska by som v návrhu vzájomne prehodil číselné označenie liniek č. 1 a 6.
Reakcia na: no.ev.di. #152542:

Ten návrh je dobrý aj keď L5a L7 by mali v úseku ŽST Vinohrady - Námestie Ľudovíta Štúra pararélnu trasu. Ale to v podstate nevadí. Inak tá trsa L3 je zaujímavá a myslímm, že takto mohla jazdiť aj L16 (počas výluky v Tuneli s tým, že L5 by šla cez Špitálsku a L9 cez Obchodnú.

Inak súhlasím, že tu máme zbytočne veľa električkových liniek. Spojenie Dúbravka - Rača by sa pri tvojom návrhu dalo realizovať následovne: Dúbravka - Račko: v pracovných dňoch použiť L34 (na Račku je rýchlejšie ako terajšia L5), Račko - Rača: L3/L5.
Reakcia na: MatejBA #152573:
inak ako ten druhý dôvod, že nechápe Vášáryovú a dá hlas Smerákovi, tak to je typický Slovenský jav. Dakto nechápe niečo čo pravica hovorí, tak radšej dá hlas hubatému prostému Ficovi ?
Reakcia na: MatejBA #152572:
však t-busy prešli zmenami ? už neviem presne ktorá linka čo ako. Viem, že 213 sa predĺžila na búdkovú, 214 z Trnávky na Šulekovu zmizla, nahradila ju L204 (cca 219) a 205 (ex 215). Potom ešte sa to nejak poriešilo s L206,207,208 a 209. Z Lovinského zmizla L216. A tiež sa pomenili linky na NÚSCH a SÚSCH.
ANKETA Bratislava.SME.SK

Ako sa vám pozdávajú zverejnení kandidáti na primátora?
Jeden lepší ako druhý. Už len Ďurkovský chýba do tretice.
21%
Neviem prečo, postavili Vášáryovú. Dávam hlas Ftáčnikovi.
24%
Nech Vašáryová ukáže, čo vie. Dám jej šancu.
30%
To sú čo za kandidáti? Kde je ten spoločný za stredopravú koalíciu?
25%

zatial to vypada, ze tretina chce Vasaryovu, stvrtina Fracnika a patina Durkovskeho ?
Reakcia na: no.ev.di. #152570:
To by si chcel po mne moc pametat si rok 2000 ked neviem co bolo minuly rok ?
Reakcia na: B741.2653 #152569:
mne to ide, aj keď to chvíľu načítavalo
Reakcia na: MatejBA #152567:
áno, ale ten sa vieš kedy podarí presadiť... najprv by som zaviedol toto, lebo tento nie je taká drastická redukcia. Za pár rokov by sa aj tento 8min návrh prehodil na ten 4min. Ja by som bral ten 4min, ale ten je nepriechodnejší ešte viac ako 8min, a pri ňom by bolo prestupov ešte viac. Ja ten návrh poznám ale príde mi premrštené, aby na Vajnorskej premávali 2 linky s intervalom 4min. Keď teraz jazdia električky plné akurát tak od/do Polusu a pri 4min to súpravy zvládajú. Neviem konkrétne kde ja nútim ľudí za každú cenu prestupovať všeliako. Nie všeliako, normálne budú prestupovať, tak ako sa prestupuje v Petržke alebo iných m.č., kde nie je priame spojene cez centrum na opačný koniec mesta. Pozri si napr. Vrakuňu. T-busy iba do centra, jeden na stanicu, jedna posilová linka cez Bajkalskú - L75, L78 tiež dobrá akurát na cestu do centra a 87 do Vlčieho hrdla na okraj Petržalky pričom kto chce ísť do Petržky ďalej, tak si prestúpi. Potom lokálna L67 skrátená po Astronomickú a náhrada za ňu v podobe L65, odvoz od liniek z/do mesta pre Lieskovec - L79. Vypadlo mi ešte niečo? Nebol kedysi v t-busoch tiež podobný neporiadok a potom sa to zredukovalo a upravilo? Do Trnávky 3 linky a kadeako to chodilo, po 2000 sa to upravilo k lepšiemu.
Reakcia na: no.ev.di. #152566:
Nejde to otvoriť prečo?
Reakcia na: MatejBA #152567:
To vobec nie je pravda.

Ide o to aby sa redukovat pocet liniek co bude viest k lepsim intervalom, prekladom a jednoduhsiemu cestovaniu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.