49 novych busov V BA z 250 planovaných je len pokosenim suchého trávnika v DPB, ale to, že v prerobenom trolejbuse už nenájdete ani 2 horné ventylatori na vháňanie vzduchu je výsmechom pre potiaceho BA cestujúceho. Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc. Trolejbus v Bratislave s konštrukciou roku 1980 je ničim iným, len hanbou DP. Tak čo vy na to socialisticka MHD? A keď znova nastupim do trolejbusa dám si radšej mentolky aby som mal lepši pocit z prepotenych sedačiek. ?
Bubak
Cez tie horné toho teda veľa nenaťahalo u NB18, neviem, i tak to považujem za také niečo čo je a bývalo aj v Karosách. Inak cez vetráky cez okná celkom pekne ťahá, i keď jasná vec že to nie je ako v tých vietnamských Karoskách. U nás v NR jednoznačne vedie MB Conecto, to má také veľké vetráky na oknách že ťa skoro odnese a nič iné nie je treba. Len na prímestskej netreba sedieť hneď v prvých radách, lebo tam nič neťahá. ?