potrebujú, takže by to nešlo zrealizovať. ? Už som tu dávnejšie navrhoval zmenu L51 a 58, pričom by sa dal vyriešiť aj Slanec.
L58 : Technická - Rádiová - Mierová kolónia - Riazanská - OD Slimák - Tehelná - Trnavské mýto a späť (30/30/30//30, voz : B(N)9.5)
L51 : ŽST Nové Mesto - Odborárska - Nobelova - Voz. Krasňany - Pekná cesta - Slanec (otočka cez ulice priamo v sídlisku, t.j. obratisko by nebolo mimo novostavieb, resp. na ich okraji tak ako je tomu teraz) 20/20/20//20, voz : B(N)9.5
- zlepšenie intervalu pre obyvateľov Nobelovej ulice, zavedenie MHD priamo do oblasti Slanec (nie na okraj) s lepším intervalom
- prestup L51 na električky - Odborárska + možnosť prestupu na L50 a 196 do Ružinova na ŽST Nové Mesto
Ty mudrc by si mohol tu lokalitu aj trochu poznat a zistil by si ze tam su trate 120 a 130 spolu, teda tvoria jednu stvorkolajovu trat a NEEXISTUJE tam ziadny prejazd. Najblizsie mozne pristupove cesty na horsku su pri vozovni krasnany alebo zo sliacskej...
mapu si asi nevidel,že? Sú tam tri uličky kadiaľ sa dá zo Skalickej cesty na Horskú prejsť, skús nad tým potrápiť hlavu - tu vľavo na imhd.sk je odkaz na mapy.sk ?
No lenže v takom prípade by na L139 museli chodiť 2 minibusy alebo posilnit interval na 20min. Cez tyzden chodi s tou linkou dost ludi, chodim nou a viem kolko tou linkou chodi ludi....
Zaujímavé na tom celom je, že Slanec je nad Novým Záhonom, tiež "umne" postavená m.č. ? neviem či sem niekto nedával dakedy aj link z youtube ako z pôvodného projektu Dlhých dielov sa vlastne nezrealizovalo vôbec nič, dokonca ani to námestie, ktoré ostalo ako posledné, vraj aj to vyhodili a stavali jak ich napadlo...
To som si uvedomil aj ja, len ma nenapadlo, ako inak by som mohol zabezpečiť aj obsluhu Kadnárovej. Takže úprava: Slanec - Račianska - Žitná - Púchovská - Záhumencie. Tí, čo bývajú na Kadnárovej to k električke zase až tak ďaleko myslím nemajú. Pri takejto trase by bol zo 156-ky zabezpečený aj prestup na 59-nu na zastávke Pekná cesta.
Tvoj návrh trasy 156 má jednu zásadnú chybu - prestup na električky by bol až na Hybešovej, čo znamená zbytočnú zachádzku 3 zastávky. Predpokladám totiž, že drvivá väčšina cestujúcich zo Slanca smeruje do mesta.
To je pravda, na linkách 156, 180 a možno aj 139 by stačil minibus. Veď ich máme 10 a liniek nimi obsluhovaných iba 5, teraz po zrušení 151-ky len štyri. Tak, čo ich tam nenasadia?
ono je interval 30min nevýhodou pri viacerých takýchto minilinkách ako 35,44,135 a 156. Kľudne by v určitých časoch mohol byť aj 15-20min pri obsluhe minibusom. Jednoznačne by som navrhol ale zlúčenie L35+135 a zrušenie premávky L44 k NOÚ a vrátenie štandardného intervalu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Hug0