Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #150949:
Lenže tým by sa úplne zrušila premávka linky na Slanec, pričom práve pre obsluhu tejto lokality bola zavedená.
Reakcia na: TomJ #150947:
Ja by som to riesil tak ze by som 156 v PD zrusil a cez vikendy by behalo Iveco po trase Kadnarova - voz. Krasnany.
Reakcia na: 810zssk #150939:
Veď Mercedesi na 21-ke to je úroveň ?
Reakcia na: Martin Fundárek #150946:
To som si uvedomil aj ja, len ma nenapadlo, ako inak by som mohol zabezpečiť aj obsluhu Kadnárovej. Takže úprava: Slanec - Račianska - Žitná - Púchovská - Záhumencie. Tí, čo bývajú na Kadnárovej to k električke zase až tak ďaleko myslím nemajú. Pri takejto trase by bol zo 156-ky zabezpečený aj prestup na 59-nu na zastávke Pekná cesta.
Reakcia na: TomJ #150941:
Tvoj návrh trasy 156 má jednu zásadnú chybu - prestup na električky by bol až na Hybešovej, čo znamená zbytočnú zachádzku 3 zastávky. Predpokladám totiž, že drvivá väčšina cestujúcich zo Slanca smeruje do mesta.
Reakcia na: no.ev.di. #150944:
To je pravda, na linkách 156, 180 a možno aj 139 by stačil minibus. Veď ich máme 10 a liniek nimi obsluhovaných iba 5, teraz po zrušení 151-ky len štyri. Tak, čo ich tam nenasadia?
Reakcia na: TomJ #150941:
ono je interval 30min nevýhodou pri viacerých takýchto minilinkách ako 35,44,135 a 156. Kľudne by v určitých časoch mohol byť aj 15-20min pri obsluhe minibusom. Jednoznačne by som navrhol ale zlúčenie L35+135 a zrušenie premávky L44 k NOÚ a vrátenie štandardného intervalu.
Reakcia na: 810zssk #150939:
To ano, ta klima je super, ale motor uz ma iny zvuk ako na zaciatku. Neviem cim to je. Tak zvlastne vrci. Uvidime vo stvrtok.
Reakcia na: JariceQ #150934:
To bol dojazd z linky 83. Prejazd na linku 92 robi len cez vikendy z linky 93/3
K novej linke 82: Ako tu už bolo písané, ide o zbytočnú linku, ktorá kopíruje v úseku Nový most - Farského linky 83, 84, 91, 99 a 191. Pokiaľ silou - mocou chcú zabezpečiť spojenie Sadu Janka K. s centrom, mohli radšej urobiť zachádzky linky 50 alebo 95, ako tu už niekto písal. A pokiaľ im ide o spojenie sadu s Petržalkou, tak po inej trase, pričom by zároveň obslúžila aj iné oblasti, kde je horšia doprava. Napríklad by mohla ísť k cintorínu /aj to už tuším niekto navrhol/ a zrušila by sa 180. Alebo od sadu k dostihovej dráhe na bývalú konečnú 83-ky. V súčasnej trase 82-ky si totiž myslím, že bude využívaná skôr v úseku Nový most - Farského. Ak je treba takúto linku, čo si myslím, že nie je, mohli ju radšej potiahnuť k dostihovej dráhe alebo ako bývalú 80-ku na Prokofievovu.
Ďalšia pomerne zbytočná linka je 180. Cintorín potrebuje síce obsluhu MHD, ale myslím si, že lepšie by bolo, keby k nemu zachádzali vybrané spoje linky 80, ktoré dnes končia pri Matadore. Ak by sa niekomu zdalo, že by to v CP 80-ky bolo už príliš zložité, teda niečo by išlo do Kopčian, niečo k Matadoru a niečo K cintorínu, tak by sa mohli spoje chodiace k Matadoru označiť ako linka 180 /tak ako voľakedy/ s poznámkou pri spojoch, ktoré by pokračovali k cintorínu.
Zbytočná je aj 156-ka. V špičke chodí do Krasňan 75-ka, ktorá by mohla chodiť striedavo na Kadnárovú a Slanec alebo by určené spoje robili na Slanec zachádzky. 156-ka je potrebnáskôr cez víkend a v sedle, ale pri tom intervale, aký má, je aj tak väčšina ľudí pri električkách skorej peši. Tu by sa tiež zišlo nejaké lepšie riešenie, aby bola linka využitá. Mňa napadla trasa Slanec - Kadnárová - Kubačova - Rustaveliho - Pri Vinohradoch - Záhumenice /KAUFLAND/. Späť by išla cez Hečkovu a Račiansku, lebo Kadnárová je v určitom úseku jednosmerná. Zaviedla by sa tak aj obsluha Kadnárovej ulice po celej dĺžke a po prípade by 56-ka moha končiť opäť na Tbiliskej. Druhá možnosť: potiahnuť 65-ku cez Žitnú a Peknú cestu na Slanec.
Na záver dodám už len toľko, že nie som dopravný analytik, ani nebývam v dotknutých oblastiach. Pozerám sa na to skôr z toho hľadiska, kde si myslím, že by bolo dobré zmeniť obsluhu MHD.
Reakcia na: JariceQ #150934:
To bol zrejme len dojazd do vozovne z linky 83 aj s cestujúcimi. Alebo tam mal číslo 92?
Uz by mohli zaradit do premavky aspon tie CapaCity, prave idem v 4901, to je plne ina uroven...
Reakcia na: TeBeCe #150917:
Vidis, aky svetovy unikat mame v meste a ani si o tom nevedel... Samoopravovaci most. ?
Reakcia na: t6a57919 #150936:
ach jaj dalsi sotomudrlant?
Reakcia na: Hug0 #150926:
Ano stoja..ale ked uz chcu nasilu spojit rozdielny tip ,a tym odobrat 2 ZV ktore potrebujeme ,tak aspon nech obetuju jednu supravu ( T3 ,T3G ) kde aj druhy vozen dostane BUSE a su s nich ZV ,pripadne ZV ružinov K2S ..
Reakcia na: JariceQ #150934:
Nerobí...
Neviete pls niekto ci robi 4901 cez tyzden prejazd na 92??? prave videna na Jantarovej smer vozovna Petrzalka.
Reakcia na: TeBeCe #150930:
To sú podstatne info ale. Veď každého počas výluky na DD zaujímlo že vodiči budu manuealne pracovať na palubných počítačoch 😛.
Reakcia na: no.ev.di. #150911:
Re #150913 irizar: zdrziaval som sa v tejto oblasti pravidelne v rokoch 1997 - 2006, tie tri roky 2003-2006 co uz osobne vlaky po tej trati nepremavali nebudem ratat, ale motor s dvomi vagonmi na trati na Rovne si teda vazne nepamatam...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.