tak ked mas pocit ze ta trat bola taka vyuzita tak si objednaj u ZSSK dopravu na nej a ked ti tam budu jazdit tie tisicky ludi denne tak ju nebudes muset ani dotovat ? ?
Opakujem, že v špičke na tejto trati premváal motor s jednym alebo dvoma prívešákmi - keby tam bolo len 5 a pol človeka ako hovoríš tak by tie prívešáky asi nezapájali. nemyslíš? Tým ale nepopieram že v sedle mohla byžť vyťaženosť oveľa menšia.
No aj tak si myslím, že táto trať by si zaslúžila aspoň sezónnu prevádzku.
P. S. Táto trať sa mala predĺžiť až do Púchova, ale nestalo sa tak.
Ja si na to pamätám ako malý chlaoec. Netvrdím že v sedle to bolo plné ľudí ale viem, že v špičke to malo aj prívešák a tak isto si pamätám, že jeden spoj išiel z Vlárskeho Prúsmyku po Nemšovú a odtiaľ porkačoval na Rovne. A taktoeiež si pamätám, že min. v nedeľu čo išiel spoj cca okolo 17:45 z Rovní mal aj prívešák. V Teplej sa prévešíl odpojil a večer o 19:00 išiel už len motor. A viem, ýe aj na poslednom večernom odchode - čo býval kolo 22:00 kým ho nezrušili bol občas prívešák.
Zdá sa mi, že Cyprichova je jednosmerná v opačnom smere, ako píšeš. Ale nápad je to dobrý, stačilo by to iba vymeniť: do Rače po Račianskej a späť po Cyprichovej. Len neviem, či sa dá z Račianskej odbočiť doľava na Černockého.
A čo Slanec - Pekná cesta - Cyprichova - Černockého - Kadnárova - Kubačova atď. (zastávka na Cyprichovej hneď pri Jednote = prestup na električky) a späť namiesto Cyprichovej Račianskou? To by zabezpečilo aj obsluhu Slanca, aj spojenie Krasňan s Tbiliskou, o ktorom miestni poslanci stále hovoria?
Tiež sa už ale spomínalo, že na Račianskej sú ráno zápchy, čo by brzdilo L51 a takto to brzdí len L156. Ale ako nápad sa mi to páči, iba by som zmenil interval na Tebou navrhnutých linkách nasledovne:
51: 20/30/20//30
58: 30/30/30//cez víken nepremáva, lebo ani súčasné L51 a 58 nepremávajú cez víkend. Jedine Nobelova by potrebovala celotýždennú obsluhu a to je splnené. Možno aj Mierová kolónia, ale stade to na Magnetovú k L2 a 4 nie je až tak hrozne ďaleko.
potrebujú, takže by to nešlo zrealizovať. ? Už som tu dávnejšie navrhoval zmenu L51 a 58, pričom by sa dal vyriešiť aj Slanec.
L58 : Technická - Rádiová - Mierová kolónia - Riazanská - OD Slimák - Tehelná - Trnavské mýto a späť (30/30/30//30, voz : B(N)9.5)
L51 : ŽST Nové Mesto - Odborárska - Nobelova - Voz. Krasňany - Pekná cesta - Slanec (otočka cez ulice priamo v sídlisku, t.j. obratisko by nebolo mimo novostavieb, resp. na ich okraji tak ako je tomu teraz) 20/20/20//20, voz : B(N)9.5
- zlepšenie intervalu pre obyvateľov Nobelovej ulice, zavedenie MHD priamo do oblasti Slanec (nie na okraj) s lepším intervalom
- prestup L51 na električky - Odborárska + možnosť prestupu na L50 a 196 do Ružinova na ŽST Nové Mesto
Ty mudrc by si mohol tu lokalitu aj trochu poznat a zistil by si ze tam su trate 120 a 130 spolu, teda tvoria jednu stvorkolajovu trat a NEEXISTUJE tam ziadny prejazd. Najblizsie mozne pristupove cesty na horsku su pri vozovni krasnany alebo zo sliacskej...
mapu si asi nevidel,že? Sú tam tri uličky kadiaľ sa dá zo Skalickej cesty na Horskú prejsť, skús nad tým potrápiť hlavu - tu vľavo na imhd.sk je odkaz na mapy.sk ?
No lenže v takom prípade by na L139 museli chodiť 2 minibusy alebo posilnit interval na 20min. Cez tyzden chodi s tou linkou dost ludi, chodim nou a viem kolko tou linkou chodi ludi....
Zaujímavé na tom celom je, že Slanec je nad Novým Záhonom, tiež "umne" postavená m.č. ? neviem či sem niekto nedával dakedy aj link z youtube ako z pôvodného projektu Dlhých dielov sa vlastne nezrealizovalo vôbec nič, dokonca ani to námestie, ktoré ostalo ako posledné, vraj aj to vyhodili a stavali jak ich napadlo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.