Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #15012:

takže ešte raz:
metro je Prahe dobrá vec ked sa skoro zo Zličína (konečná 😎 doveziem na Václavák za cca 15 min. Blbosti že v centre sú stanice daleko od seba - no comment. Metro je o tom, že sa z dalekej prdele dovezieš rýchlo do centra.
odkaz od KLF:
kto má teda záujem ohľadne besedy o podhradí, tak dnes o 18:40 pred Astorkou
Papyr, J: Nezdá sa mi logické trestať vodiča za meškanie. To predsa ovplyvniť nemôže (okrem odchodu z konečnej zastávky - i tu sú však výnimky) - nitko predsa zámerne dopravu nezdržiava.
Reakcia na: J #15016:
Dovolim si ocitovat cast tvojho prispevku:

Každy vodič by odovzdával svoju kartu s palubáku a tá by sa posielala do centra na vyhodnotenie. Na kartu by vodič napísal svoje identifikačné číslo. Tým by sa predišlo nejakému kamarádičkovaniu. A prémie by si dostal za to, že si išiel načas nie, že strhávať zato, že si prišiel neskoro, či skôr. Urobil by sa priemer meškaní za deň a ten by sa ohodnocoval systémom. 0-1 min = 100% prémií. 2min. = 75%prémií. 3min. = 50% prémií. 4 a viac = 0% prémií. Náskok (stačil by jeden za deň žiadne prémie. Ono dosť sa to podobá, ale je tam motivačný aspekt- ak pôjdem na čas budú prachy. Zárukov úspechu je dôsledná kontrola.


Podobny system ma DPMP. Tam sice na kartu z palubaku nepises svoje osobne cislo, ale pri nastupe na sluzbu sa palubaku identifikujes svojim cislom a palubak si to pamata. A skutocne je za meskanie i predcasnu jazdu strhavanie premii. Tam sa proste jazdi na chlp.
Muhehe. Máte to vyhledávání spojení nějak docela česky. Ale pokrok v DP Blava to je asi ohromnej.
J:
No já už dnes spíš mluvím o zatopení metra jako o prospěšné věci. Kdy se stalo, že by stát přispěl na opravu metra 3,5 miliardami? Nikdy! Takže máme kompletně zrekonstruované celé metro z ploviny ze státních peněz.
KLF: Aj ked sa to dalo napisat trosku slusnejsie, tak s tebou uplne suhlasim. Asi ta to vytocilo, mna arogantni Amici tiez vytacaju.
Reakcia na: K #15021:

Americania su vysrani a mesto skace ako splasena koza.... 😞
mily KLF! absolutne s tebou suhlasim, co sa tyka vystavby druheho vchodu do garazi na mostovej ulici. kedysi som pracovala v nizsie menovanom hoteli a musim povedat, ze mi vobec nebolo mile, ked okolo mna kazde rano pobehovali chlapici so samopalmi na krku, ked som chcela prejst cez zamestnanecky vchod, ktory je zialbohu hned pri vstupe do ambasady. bolo az neuveritelne trapne ako kontrolovali kazdeho, kto vchadzal a vychadzal z garaze. pritom, keby chcel niekto prepasovat nejaku bombu alebo zbrane do garazi (co je sice maximalne nepravdepodobne, ale budiz), tak to mohol s uplne kludnym svedomim spravit. pytas sa ako? na mostovej je vstup do casti savoyky (nachadza sa tam sony, pierot a restauracia tgi), ktory je maximalne nestrazeny. je tam iba kamerovy system, ale tym cele zabezpecenie asi tak konci. tadeto sa da dostat ku schodom, ktore vedu do garazi. keby niekto chcel, tak tam s kludnym svedomim prepasuje aj dvesto kil semtexu, lebo tam kazdy na vsetko serie (sorry, ale iny vyraz sa v tomto pripade pouzit nedal). takze zase dalsia uplne zbytocna a nepochopitelna prerabka, kvoli par posratym idiotom.
Reakcia na: hroch #15015:

Ty koxso, ono to normalne funguje. Dal som si vyhadat spojenie OD Slimak -> EU a normalne mi to navrhlo 50, 204 a 68. Aj to normalne sedi... Som ohureny!
Reakcia na: hroch #15015:
Ze funguje... Mne sa skoro nikdy nepodari, aby mi to vyhladalo cestu kratsiu ako na pol dna...
Reakcia na: J #15016:
;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pekny prispevok, ale teraz sa neuraz, posobi na mna ako keby som ja pisal o tom, co a ako ma prebiehat pri starte americkych raketoplanov, co by NASA nemala zanedbavat a na co by mala klast vyssi doraz, atd. 😉

Vidno, ze nevies ako to v DP v beznom zivote bezi. 😉 No ale ako plan - ako nejaky sen to je pekne. ;))) Len vies - ina jedna jedinucka vec - ak by som mal chodit slusne obleceny v cistom, tak chcem mat v 1. rade cisty voz !!!!!!! Potom sa mozme bavit ci a za akych podmienok budem ja chodit slusne obleceny. Kym ale bude mazivo a aolej na kazdom rohu, tak neni o com. To je len jedna z 4865834 veci J. 😉
m@rtin, papyr: 10mld. SKK by pre BA znamenalo kompletnú výpravu namiesto T3, K2, T6 Siemens Combino. Aspoň keď som to naposledy rátal tak mi to tak vyšlo. 🙂 Takže o takej cene tu hovoríme. Je to vážne smola, že Prahu zasiahla tá povodeň, ale čo aj to je skúsenosť.

Kamoš mal na stavebnej prednášku o odmeňovaní v práci a systéme prémií. A tak sme sa o tom rozprávali a vyšlo nám, že súčasný systém v DPB je úplne nahovno a je maximálne demotivujúci. To, že máš plat plus prémie, ale tie prémie sú súčasťou platu a strhávajú ti ich až keď niečo spravíš. Ja som nad tým rozmýšlal a došiel som na tento systém.
Prémie by boli denné. Každy vodič by odovzdával svoju kartu s palubáku a tá by sa posielala do centra na vyhodnotenie. Na kartu by vodič napísal svoje identifikačné číslo. Tým by sa predišlo nejakému kamarádičkovaniu. A prémie by si dostal za to, že si išiel načas nie, že strhávať zato, že si prišiel neskoro, či skôr. Urobil by sa priemer meškaní za deň a ten by sa ohodnocoval systémom. 0-1 min = 100% prémií. 2min. = 75%prémií. 3min. = 50% prémií. 4 a viac = 0% prémií. Náskok (stačil by jeden za deň žiadne prémie. Ono dosť sa to podobá, ale je tam motivačný aspekt- ak pôjdem na čas budú prachy. Zárukov úspechu je dôsledná kontrola.
samozrejme posudzovaný by bol aj vonkajší vzhľad. To je - oholený, ostrihaný, umytý (možno samozrejmosť, ale videl som aj doslova špinavých vodičov) a elegantne oblečený. Nemusí byť uniforma (namňa nikdy nepôsobila dobre- viď železničiarska uniforma) ale proste tmavé gate na puky, poltopánky, košela či sveter. Ako napr. vodič čo jazdil citaro z 1kolóny. No mal "tesiláky", biely elegantný rolák, poltopánky (čierne) a vyzeralo to lepšie ako nejaká uniforma. Samozrejme nahodil sa až potom, čo mu to prikázali. Aj to by sa kontrolovalo- na výpravni- príchody, odchody a zapisovalo by sa. Ak by nebol slušne oblečený, ostrihaný,... tak len 30% prémií. A komu sa nelúbi- nech sa páči, môže dať výpoveď. Začal by som pri elínách, tamje dosť vodičov električiek. Veď tento rok sa ich prihlásilo na kurz 170.
Ďalej vodiči by vypĺňali karty vozidla- čistota, tech. stav a tak a stažnosti by šli do centra. Potom by sa prémie strhávali zase tech. pracovníkom.
Dúfam, že ste to celé pochopili.
ludkovia, vy ste vedeli ze na strankach DPB je mozne vyhladavanie spojenia zo zastavky na zastavku vratane prestupov? pozrite sa na to, je to v sekcii s novinkami taky maly link pod "zastavkove cestovne poriadky"... a funguje to... haluuuuuz 🙂
Orange IMAX ma 16,5 X 22 metrov. Tiez celkom slusne
J:
Asi pro kino 3D. Rozměry jsou 22 X 25 metrů.

Ivo:
Na brzdy u metra se zeptej radši Igorka.

Vladimir:
Ano je to hrozné, co se stalo v Hradci Králové. Když to vezmu po dopravácké stránce je mi i líto DPMHK, který přišel o nový autobus v ceně 7,5 milionu.

Riko:
Všechno špatné pro něco dobré. Na druhou stranu povodeň pražskému metru prospěla. Máme teď krásné moderní a bezpečnější metro. Bohužel to neprospělo našim peněženkám. Za 7 miliard si všichni dokážeme představit, kolik by bylo nových tramvají nebo postavených trolejbusových tratí.

Ceny do všech nových autobusů se dávají především kvůli vandalům.

Papyr:
Přestupy mezi linkami metra nejsou delší než 2-3 minuty. To mi nepřijde tak dlouhé.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.