Reakcia na: J #15040:
Cestujuci letaky v MHD necitaju, lebo nemaju cas? No ja neviem, takto pausalne by som to netvrdil. Skor je problem prebojovat sa k letaciku na okne na lavej strane vozidla, ked ledva nastupim do narvanej elektricky. Ked uz sa k nemu nahodou dostanem, tak radsej, nez blbo civiet na okolovisiacich, precitam si, co to tam pisu.Uznavam, ze informacie takto zverejnovane su casto vyvesene neskoro a co je horsie, letaciky ostavaju nacapene na oknach casto aj dva-tri tyzdne po tom, co oznam na nich stratil akukolvek aktualnost.
Ale nechapem, preco porovnavas citanost Bratislavskych novin s vytazenim MHD. Ak z tych 56% obyvatelov mesta cestujucich MHD sa o zmeny v MHD zaujima napr. polovica, z citatelov Bratislavskych novin to bude postatne mensia cast
Papyr
Každy vodič by odovzdával svoju kartu s palubáku a tá by sa posielala do centra na vyhodnotenie. Na kartu by vodič napísal svoje identifikačné číslo. Tým by sa predišlo nejakému kamarádičkovaniu. A prémie by si dostal za to, že si išiel načas nie, že strhávať zato, že si prišiel neskoro, či skôr. Urobil by sa priemer meškaní za deň a ten by sa ohodnocoval systémom. 0-1 min = 100% prémií. 2min. = 75%prémií. 3min. = 50% prémií. 4 a viac = 0% prémií. Náskok (stačil by jeden za deň žiadne prémie. Ono dosť sa to podobá, ale je tam motivačný aspekt- ak pôjdem na čas budú prachy. Zárukov úspechu je dôsledná kontrola.
Podobny system ma DPMP. Tam sice na kartu z palubaku nepises svoje osobne cislo, ale pri nastupe na sluzbu sa palubaku identifikujes svojim cislom a palubak si to pamata. A skutocne je za meskanie i predcasnu jazdu strhavanie premii. Tam sa proste jazdi na chlp.