M@artin: Uf ale si ma zavalil adresami Ale vdaka. Mam co robit kym to preleziem.
A co idem v Prahe robit? Pracovat Dostal som ponuku tak som ju vyuzil.Tot vsjo
A meniaren sa zasa zmensila... Uz su vidno tie zelene nosne kovove tramy, co boli priblizne v prvej tretine objektu a mala cast spoza nich-ostatok uz nie je
J: V niektorych casoch su tie prestavky vazne dlhe ( napr. niektore vecerne 5-tky stoja v Dubr. 40 minut ), ale podla mna je optimalny cas na prestavku 12 az 20 minut. Neviem, ale za 5 minut by som nestihol zbehnut na WC ci najest sa. Ale vecerne prestavky by mohli byt o cosi kratsie ( tych 7 az 12 min. )
Kto sa chce zabaviť, má možnosť na odkaze hore. Odporúčam tiež diskuziu Trolejbusy v Praze v sekcii Autobusy a trolejbusy na tom fóre.
Vysvetlivky:
Martyk tam = Martyk tu.
Igorko tam = Igorko tu.
Martin tam = m@rtin tu.
No nesuhlasim s tebou.Vodic je velmi narocne povolanie ktore si vyzaduje oddych.Strasne by som bol zvedavy keby robis vodica a kazde kolo ta niekto rozculuje ci uz na cestach tak vo vnutri vozidla.A mozem ta uistit,ze 2-prestavky u sofera nie su platene(Zalezi od linky)Tak sa skus zamyslet.:-)
BP sa da rozlozit, obed po max. 6 hodinach nie => v SADkach to spajaju a je pokoj. Jedna BP ako obed, pripadna druha (max po 4 h jazdy) sa rozklada. A je to. Ale neni volant ako volant tak niekde treba preflakat aj polovicu prac. casu a netreba sa pri tom spinit ani umyvanim vozu
policajti asi citali tvoj napad a dnes skusali prejazd zastavkou na trnku.
hroch: Jaj no to si este len na Prahu zvyknes Ja sa uz na to dusevne pripravujem kedzde v sobotu definitivne opustam Blavu a presuvam sa do Prahy
Btw for all! Neviete o nejakej takej dobrej stranke ako je tato ale pre prazsku MHD? Ked uz teda budem o par dni prazak nech aspon mam kde frflat na dopravu
Vcera poobede v Auto moto revue bol nejaky klbaty tmavomodry bus, myslim ze Neoplan alebo taka nejaka znacka (mozno MAN...?), myslim ze z Nemecka, a boli ukazky ako sa testoval - na Racku a pri hoteli Bratislava. Vnutri mal nejake divne oranzove oznacovace. Nevie niekto nieco??? Nepozeral to dakto?
A s tym nastupenim do zleho vlaku - to je v pohode Vidiet, ze si nezazil rozne vyluky metra a podobne veci, ked po kazdej kolaji idu vlaky oboma smermi. Najvacsia palka bola, ked sa po povodniach otvoril usek B-cka Karlovo nam.-Smichovske nadrazi. Na Smichovskom nadrazi koncili a zacinali supravy od Zlicina a na Zlicin, a zaroven na tom istom Smichovskom nadrazi zacinali a koncili pendlujuce vlaky do stanice Karlovo nam. Takze neplatilo, ze ked suprava pride z jednej strany, pojde na druhu stranu, ale ze ked pride z jednej strany, tak sa na tu stranu aj vrati A to bol bordel!
25 až 30 min. A to na čo majú také prestávky. 5 min. by malo kaydemu staciť + bezpečnostná prestávka. Ako sorry ale keby som v práci hodinu robil a pol odpočíval tak ma niekto veľmi rýchlo vyrazí a nemusím sa pýtať prečo. Naozaj pri elinách 5 min stačí. Veď keby mali 5min. prestávky tak koľko poradí by muselo byť oproti dnešnému stavu.
Hele 3128 z novinek , ná vysokou posuvnou část na oknech . Není to jeden z těch tropico vozů co tady měly zkončit ? POkud ano nemá aj dvojito střechu ?
detiiii, ja som sa vam vcera vratil z prahy a som cely nateseny. nebol som tam sto rokov a oni vam maju normalne nove vlaky na linke C! pekne, moderne, v ktorych clovek nesedi ako kreten tvarou v tvar rozkroku najblizsieho stojaceho ale normalne. vnutri tam visia buse-transparenty, vonku jacala hlaska, ze "vlak na koleji cislo dva se vraci do stanice haje"...
bol som uneseny a uveliceny... skoda, ze som nemal viac casu, ale po takychto zazitkoch sa skoro stavam zastancom metra v BA. ale len skoro
mimochodom, som trapny, ked som nastupil v metre do zleho vlaku a skoro som nestihol spiatocny bus?
No nebolo to az take tragicke s tou prestavkou v Dubravke na linke 12. V normale maju prestavku cca 25 az 30 minut, teraz to bolo cca 15 az 22 minut, jedinu mensiu prestavku cca 4 minutky mal vodic na linke 12/4 ( 7793-94 ) po 19. h., lebo sa niekde na trati stalo. Tolko z mojho mapovania pocas mojej vypravy.
Ale inac s tebou plne suhlasim, ze ten dovod odklonenia bola kravina.
To vies, bolo by to viac vozokm. A ak sa pytas, ze preco aspon 11 nechodi opacne ako 7, tak aj to by bolo viac vozokm, ved predsa vonkajsi obluk ma vacsiu dlzku ako vnutorny... A niekto sa este moze pytat, ci zostal aspon aky taky prestup zo 14 na poslednu 12, s ktorym sa DPB velmi ohanal, ked rozdeloval byvalu 12. Prestup je asi taky, ze clovek musi za 2 minuty stihnut prebehnut z Namestia SNP na Jesenskeho - ak nahodou nejde 14 neskor a 12 skor...
inak, viem ze neskoro ale predsa - najprv som cital, ze elektricka 14 mala pocas vyluky chodit az po nam. ludovita stura a potom popri dunaji a do tunela a spat dole na kamenne namestie.
neviete, preco to tak nenechali? nemali dost vozidiel :)))))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jano
Ale inac s tebou plne suhlasim, ze ten dovod odklonenia bola kravina.