Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
J: V niektorych casoch su tie prestavky vazne dlhe ( napr. niektore vecerne 5-tky stoja v Dubr. 40 minut ), ale podla mna je optimalny cas na prestavku 12 az 20 minut. Neviem, ale za 5 minut by som nestihol zbehnut na WC ci najest sa. Ale vecerne prestavky by mohli byt o cosi kratsie ( tych 7 az 12 min. )
Kto sa chce zabaviť, má možnosť na odkaze hore. Odporúčam tiež diskuziu Trolejbusy v Praze v sekcii Autobusy a trolejbusy na tom fóre.
Vysvetlivky:
Martyk tam = Martyk tu.
Igorko tam = Igorko tu.
Martin tam = m@rtin tu.
Reakcia na: J #14862:
No nesuhlasim s tebou.Vodic je velmi narocne povolanie ktore si vyzaduje oddych.Strasne by som bol zvedavy keby robis vodica a kazde kolo ta niekto rozculuje ci uz na cestach tak vo vnutri vozidla.A mozem ta uistit,ze 2-prestavky u sofera nie su platene(Zalezi od linky)Tak sa skus zamyslet.:-)
BP sa da rozlozit, obed po max. 6 hodinach nie => v SADkach to spajaju a je pokoj. Jedna BP ako obed, pripadna druha (max po 4 h jazdy) sa rozklada. A je to. Ale neni volant ako volant tak niekde treba preflakat aj polovicu prac. casu a netreba sa pri tom spinit ani umyvanim vozu 😞
policajti asi citali tvoj napad a dnes skusali prejazd zastavkou na trnku.
Ivo:
www.dpp.cz
www.ropid.cz
www.sweb.cz/PID2003
www.razdva.cz/mhd/
www.citytrans.cz
http://sweb.cz/praha.doprava/
www.dppraha.wz.cz

METRO
http://tom.vlakpage.cz
http://metro.unas.cz
http//metro.wz.cz
www.metropla.net

TRAMVAJE
www.prazsketramvaje.cz

AUTOBUSY
www.citybus.cz
http://autobusy.wz.cz
www.webpark.cz/prazskeautobusy

VLAKY / S-BAHN
www.cdrail.cz/CP1250/SLUZBY/pdlcd.htm

RYCHLOVLAKY / KORIDORY
http://mujweb.atlas.cz/www/ringhofer/kindex.html

OKRUH / OBCHVAT / TUNELY
www.dalnice.com/stranky/R/R1/R1.htm
www.dalnice.com/stranky/R/R29/R29.htm

LETIŠTĚ
www.csl.cz

PROJEKTY / STAVBY
www.metroprojekt.cz
www.tramvaje-barrandov.cz
www.novespojeni.cz
www.volny.cz/will6/
www.sweb.cz/p.journal/tramvaj.htm
http://kasme.hyperlinx.cz/doprava/tram/barrandov

To je asi všechno 🙂

P.S. Co jedeš vlastně do Prahy dělat?
hroch: Jaj no to si este len na Prahu zvyknes 🙂 Ja sa uz na to dusevne pripravujem kedzde v sobotu definitivne opustam Blavu a presuvam sa do Prahy
Btw for all! Neviete o nejakej takej dobrej stranke ako je tato ale pre prazsku MHD? Ked uz teda budem o par dni prazak nech aspon mam kde frflat na dopravu 🙂
Vcera poobede v Auto moto revue bol nejaky klbaty tmavomodry bus, myslim ze Neoplan alebo taka nejaka znacka (mozno MAN...?), myslim ze z Nemecka, a boli ukazky ako sa testoval - na Racku a pri hoteli Bratislava. Vnutri mal nejake divne oranzove oznacovace. Nevie niekto nieco??? Nepozeral to dakto?
Reakcia na: hroch #14860:
Sak tie nove vlaky na C-cku su uz dlho-predlho... 🙂

A s tym nastupenim do zleho vlaku - to je v pohode 🙂 Vidiet, ze si nezazil rozne vyluky metra a podobne veci, ked po kazdej kolaji idu vlaky oboma smermi. Najvacsia palka bola, ked sa po povodniach otvoril usek B-cka Karlovo nam.-Smichovske nadrazi. Na Smichovskom nadrazi koncili a zacinali supravy od Zlicina a na Zlicin, a zaroven na tom istom Smichovskom nadrazi zacinali a koncili pendlujuce vlaky do stanice Karlovo nam. Takze neplatilo, ze ked suprava pride z jednej strany, pojde na druhu stranu, ale ze ked pride z jednej strany, tak sa na tu stranu aj vrati 🙂 A to bol bordel!
Reakcia na: J #14862:
nezabudni este na to, ze kazdy vodic, ktory sluzi viac ako 4 hodiny, musi mat aj polhodinovu nedelenu prestavku.
Reakcia na: Jano #14859:
25 až 30 min. A to na čo majú také prestávky. 5 min. by malo kaydemu staciť + bezpečnostná prestávka. Ako sorry ale keby som v práci hodinu robil a pol odpočíval tak ma niekto veľmi rýchlo vyrazí a nemusím sa pýtať prečo. Naozaj pri elinách 5 min stačí. Veď keby mali 5min. prestávky tak koľko poradí by muselo byť oproti dnešnému stavu.
Hele 3128 z novinek , ná vysokou posuvnou část na oknech . Není to jeden z těch tropico vozů co tady měly zkončit ? POkud ano nemá aj dvojito střechu ?
detiiii, ja som sa vam vcera vratil z prahy a som cely nateseny. nebol som tam sto rokov a oni vam maju normalne nove vlaky na linke C! pekne, moderne, v ktorych clovek nesedi ako kreten tvarou v tvar rozkroku najblizsieho stojaceho ale normalne. vnutri tam visia buse-transparenty, vonku jacala hlaska, ze "vlak na koleji cislo dva se vraci do stanice haje"...

bol som uneseny a uveliceny... skoda, ze som nemal viac casu, ale po takychto zazitkoch sa skoro stavam zastancom metra v BA. ale len skoro 🙂

mimochodom, som trapny, ked som nastupil v metre do zleho vlaku a skoro som nestihol spiatocny bus? 😃
Reakcia na: KLF #14850:
No nebolo to az take tragicke s tou prestavkou v Dubravke na linke 12. V normale maju prestavku cca 25 az 30 minut, teraz to bolo cca 15 az 22 minut, jedinu mensiu prestavku cca 4 minutky mal vodic na linke 12/4 ( 7793-94 ) po 19. h., lebo sa niekde na trati stalo. Tolko z mojho mapovania pocas mojej vypravy.
Ale inac s tebou plne suhlasim, ze ten dovod odklonenia bola kravina. 🙂
Reakcia na: dusoft #14857:
To vies, bolo by to viac vozokm. A ak sa pytas, ze preco aspon 11 nechodi opacne ako 7, tak aj to by bolo viac vozokm, ved predsa vonkajsi obluk ma vacsiu dlzku ako vnutorny... A niekto sa este moze pytat, ci zostal aspon aky taky prestup zo 14 na poslednu 12, s ktorym sa DPB velmi ohanal, ked rozdeloval byvalu 12. Prestup je asi taky, ze clovek musi za 2 minuty stihnut prebehnut z Namestia SNP na Jesenskeho - ak nahodou nejde 14 neskor a 12 skor...
inak, viem ze neskoro ale predsa - najprv som cital, ze elektricka 14 mala pocas vyluky chodit az po nam. ludovita stura a potom popri dunaji a do tunela a spat dole na kamenne namestie.

neviete, preco to tak nenechali? nemali dost vozidiel :)))))
Ad:Si

Dnes mojou osobou nazivo videny clovek z Tvojej fotografie - (uniformovy s metlou ;-D ) na onej K2 linka 14 😃
No tak som sa bol pozrieť na to Trnavské a išlo by to.
Linka 78 od zastávky Krížna, by prešla cez križovatku a hneď by vošla na trať. Tam je ešte trať na úrovni cesty. Zastavila by na zastávke pre 8, 9, 14. Znej by potom normálne prešla na Trnavskú cestu. Semafor by sa nemusel prestavovať, lebo keď majú autá zelenú doprava k Z. štadiónu tak v smere k Polusu majú červenú. Len by bolo treba odstrániť asi tri metre ostrovčeka, ktorý tam je. Teda moc nezavadzá ale bolo by to lepšie.
Linky 39 a 78 od Z. štadiónu by na križovatke normálne stáli tak ako teraz, len by odbočili trochu prudšie a vošli na električkovú zastávku. Hneď za ňou by vchádzali na cestu . Trať je tam na úrovni cesty ale oddelená obrubníkom. Ten by sa odstránil. 31 by stála na Trnavskom tam kde stojí 39 smer Astronomická či trolejbusy.
Takže za minimálne investície by sa dosť zvýšil komfort cestujúcej verejnosti. A to by mal byť cieľ.

Keď som išiel z mesta tak na SAV som nastúpil do 93 (I435) a čo nevidím. Taký dvaja writeri sedia na predposlednom sedadle Mali asi tak 14 rokov Jeden z nich si tam písal po skle a sedačke s ružovou fixkou. Rozmýšľam či mu obúchať hlavu o sklo alebo ísť za vodičom. Rozhodol som sa pre ten humanistickejší spôsob a šiel za vodičom. Ten im vynadal- čo viac mohol. Potom ma mrzelo, že som sa nerozhodol pre tú prvú možnosť, ale tie lepy čo mali v očiach, bo vodič mal potetované ruky..., mi dali malú nádej, že hádam si budú vybíjať energiu niekde inde. Asi som optimista, či nie?
re #14849 Trollino se vyrábí jak v ostravě tak v polsku. Je rozdíl ve výzbroji a několika dalších komponentech. V ostravě vyrábí T12 a T15 a prej by do kone roku spáchali aj T18. Všechno s výzbrojí cegelec. V polsku do toho cpou buďto ganz nebo nějakou tu jejich . v rize jezdí trollina z polska.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.