Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #144335:
Je tam priam zaražájuce že niekto vojde kúsok pred električkou do kolajiska... inak to video neni moje 🙂
Reakcia na: Hug0 #144334:
dobré video.... 🙂
Reakcia na: 810zssk #144331:
Boris asi nepochopil jednu vec, že my to nejdeme skúšať v teoretickej rovine, ale praktickej... klasika 🙂

Re #144330 Valec: čas mali predĺžiť hneď... 2s je žalostne málo a parkrát som už skúšal brzdnú dráhu, keď vodič(ka) predomnou pochopil blikajúcu zelenú nie ako "pridaj, ešte stíhaš", ale "flekuj"... potom sme flekovali viacerí 🙂
Reakcia na: Valec #144330:
Veľmi sa neteš, po nich prídu horší.
Reakcia na: Valec #144330:
Prvy prispevok v diskusii tam je od BWDho poukazujuceho na to ze funguje v AT ? ? ?
http://bratislava.sme.sk/c/5234866/bratislava-blikajucu-zelenu-na-semaforoch-este-na-ostro-nezavedie.html

A potom príde ešte aj tretia etapa testovania, kde bude čas blikania nastavený na 3 sekundy a po nej snáď už pôjdu tí idioti do .... .
Reakcia na: luky1 #144318:
Tak obdobné osvetové kampane fungujú aj inde vo svete, len je to trocha viac graficky aj myšlienkovo prepracované, ako len piktogramyn a kus strohého textu.

Re #144321 Preßburg.Germane: Nemyslíš, že jedna historická K2 pre DPB postačí. Či len tak bude udržiavať ešte jednu, keby náhodou 2x do roka bola potrebná? Však si kúp papiere sám a električku ti DPB možno aj daruje.

Re #144322 Preßburg.Germane: Meniť čelá, alebo nabúravať zbytočne systém evidencie len z šotodôvodu?
Na Molecke nám možno začínaju prípravné práce na Akvárku (Aquario) takže sa môžeme tešiť na menšie obmedzenia dopravy. Posledné dva dni sa v bývalom BVS objavu Tatra odvážajúca nejaký bordel + dnes pribudli dva bagre. ?
Reakcia na: Peter6607 #144325:
Teda i nadalej to je jedna z poslednych vyrobenych 15Tr.
Reakcia na: Preßburg.Germane #144322:
Ak sa nemylim, tak 6639 sa zmenili iba cela, napravy zostali povodne.
neviete ci je este aktualny ten oznam na dpb.sk ze zamestnaju vodicov trolejbusu? ako casto sa vlastne robia kurzy? dakujem
Reakcia na: Preßburg.Germane #144322:
Pardon, teraz som si pozrel - č. 6617 je obsadené.
Ešte k tomu trolejbusu 6640 - dočítal som sa, že príde zo starými čelami. Ten sa nebude modernizovať na 15TrM?
Nemodernizované vozidlo na konci radu vyzneje trochu odveci. Ak sa nemá modernizovať mohli ním čiastočne zaplátať dieru v číselnom rade - dať mu číslo 6616 alebo 6617.
Reakcia na: zakaznik #144320:

Dalo by sa to urobiť aj z nejakej starej T3.
Inak ked sme pri DPMB, tak DPB by možno mohol pouvažovať nad príležitostným odkúpením "papierov" na K2. Tým by sa zostávajúca K2 bez "papierov" mohla príležitostne prevádzkovať - napr. ako historické vozidlo v deň múzeí, príp. byť ako záloha.
Reakcia na: kacka #144317:
Asi si si nevšimla, že oni galerijní tramvaj urobili z električky, ktorá je ešte v premávke, nie z vyradenej. ?
Reakcia na: Mouse #144316:

1) Väčšinou neuzamykateľné.
2) Jazda cez srdcovku po nákolesníku.
3) Zásadne odlišné polomery.
4) Iná legislatívna báza - za postavenie výhybky zodpovedá vodič.
Reakcia na: Valec #144315:


Tie piktogramy na oknách vozidiel zvonka sú v poriadku a úplne jasne naznačujú cestujúcim, čo by mali počas cestovania robiť, resp. nerobiť. Zbytočné sa mi zdajú vysvetľujúce plagátiky vo vnútri. Ale niektorým cestujúcim asi naozaj treba trikrát zopakovať to isté, aby to pochopili ...
co by ste povedali na to, keby aj nas DP vymyslel nieco podobne ako cesky? zeby sa zo starej k2 urobila vystavna elektricka? cesi to nazvali gallerytram ?
http://www.dpmb.cz/gallerytram.asp#_self

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.