Reakcia na: kecho #143722:
RTG zastávka je fajn, ľudia z novostavby to majú teraz blízko autobusu aspoň. To, že je v jednotnosti signalizácie výstupu na zastávke na znamenie ako vo vozidle tak z vonku je chyba dopravného podniku čiste. DPB mal už v ´98 autobusy s dopytovým otváraním dverí ale nevyužil ho, takisto ako ho nevyužíva ani teraz. Potom ten chaos v tlačidlách, kde v jednom Solarise, sú všetky modré, inde sú poprelepované, niekde sú modré aj červené a inde len červené, z toho zas niečo poprelepované... ďalej jeden šofér používa dopytko, druhý nie, tretí na každej párnej zastávke, štvrtý na každej nepárnej a piaty ak si spomenie, a šiesty... a môžme pokračovať ďalej. Teraz ja ako cestujúci si kladiem otázku : čo mačkať? kde mačkať? kedy mačkať? mám vôbec mačkať? ČO MÁM SAKRA ROBIŤ?! Keby tie vozidlá boli nasadzované systémom, že Tedomy by neboli inde ako na 32,133,20,22 tak by mohol byť na zastávkach oznam, že na týchto linkách treba používať dopytové tlačidlá na otváranie dverí. Ale keď v špičke je na L70 B741 a v sedle Tedom, tak to nemá zmysel v tomto bordeli sa o niečo pokúšať. Keby aspoň na tých Ik435 dopytko bolo, tak by už bol nejaký návyk.
kecho
Re TeBeCe #143690 : "Električková trať Radlinského-Štefanovičova 1 660 €" to akože za ten asfalt pri NBS? lebo nejakú odstávku tento rok si nejak nepamätám
"Električková trať Krížna 3 864 € " tam robili čo?
projekty s príspevkom z EÚ (trolejbusová trať Pražská – Hroboňova) ? to akože dokumentácia?
Re Peon #143697 : ďalší dôvod na zrušenie tej zbytočnej GIBzastávky ?
Re luky1 #143699 & luky133 #143701 : a čo tá zmena webu dpb.sk a tvorbu branozahradnik.sk
Re S499.1023 #143705 : lenže namiesto vytrhania ju mohli zrekonštruovať a už by sa tým nebolo treba teraz zaoberať a okrem toho by mali ďalší dobrý dôvod na vytvorenie elinovej odbočky "Eurovea", prípadne ju mohli stočiť doprava na Vajanského