Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #143289:
ved zivotnost busu je 12, takze to uz je skoro na konci planovanej zivotnosti
Reakcia na: S499.1023 #143220:
niekedy clovek uprednostni aj prechadzku, ja som to tak robil v jednej dedine 2,5 roka ? ale to som robil len ked som mal vela casu, bolo pekne pocasie a busy tam chodili len v dost blbych casoch. Samozrejme v pripade potreby som siahol po IAD
Reakcia na: Emo #143272:
zabudni na to. Ked tam posles minibus, to mozes rovno posielat minibusy z kazdej dediny do okresneho mesta a usetri sa cas na cakani a prestupovani. A celkom urcite to vyjde drahsie, ako autobus cez dedinu.
Reakcia na: Ik #143270:
Tie SORy boli zatial to najspolahlivejsie co sa do DPMB kupilo, a na svoju dobu boli aj dost hospodarne - nehovoriac uz o pomerne nizkej cene. Ze maju rozpacity dizajn je druha vec, ale vsetko je to o peniazoch.
Reakcia na: Emo #143282:
vtedy bola ina doba. Kazdy musel pracovat, kedze na dedine moc roboty nebolo (mali sukromnici neexistovali), vacsina ludi musela dochadzat za pracou do vacsich miest. Nehovoriac o tom, ze tam bolo podstatne viacej ludi v produktivnom veku, kedze platove rozdiely medzi BA a strednym slovenskom boli vyrazne mensie a uz vobec sa nedalo ist pracovat do zahranicia.
Auta boli v pomere k platom podstatne drahsie a tazsie sa zhanali ako teraz (navyse po 89.) vela ludi povazovalo vozenie sa autom za vec prestize. Okrem toho pri dochadzani viacrych ludi sa financne oplati viac auto ako VHD pri sucasnych cenach cestovneho a pohonnych hmot (pokial si doma nechovas trojlitorvy benzin)
Reakcia na: S499.1023 #143297:
ktoré lokálne trate na Slovensku majú podľa teba zmysel?
Reakcia na: drink #143280:
Skús si najprv zistiť, koľko tratí bolo v Rakúsku zrušených, koľko je bez osobnej dopravy a potom skús prestať porovnávať okolie dvojmilónového veľkomesta s rozptýleným osídlením lazov bez výrazného centra.
Reakcia na: Emo #143282:
Kopa tých tratí sa stavala z dovodov, ktoré už neexistujú. Kopa tých tratí sa stavala primárne pre nákladnú dopravu. Prakticky všetky sa stavali v časoch úplne iných nárokov cestujúcej verejnosti na komfort a dostupnosť VHD, iného stupňa motorizácie... Opakujem: Hard-šotouš je nepriateľ modernej a efektívnej železnice.
Reakcia na: no.ev.di. #143295:
Ja áno.
Reakcia na: drink #143294:
a ty? ?
Reakcia na: no.ev.di. #143293:
To píšeš vážne?
Reakcia na: S499.1023 #143291:
to píšeš z irónie alebo vážne?
Reakcia na: ufo #143284:
Ja netvrdím, že je to riešenie šité špeciálne pre Horehronie. Ja len tvrdím, že riešenia existujú. Niekde treba hľadať potenciál, niekde (s ťažkým srdcom ? ) zastaviť osobnú dopravu.
Reakcia na: Emo #143272:
ANTIŠOTO: Z každej dediny minibus do poľa, to bude určite lacnejšie ako jedna autobusová linka, prechádzajúca stredmi niekoľkých dedín.
Reakcia na: Mikimaus #143250:
A čo takto si preštudovať zákon o verejných zákazkách? Neviem, či to píšem piaty alebo desiatykrát ale nebotyčne ma iritujú príspevky inak inteligentných diskutujúcich, ktorí proste ignorujú platné zákony.
Reakcia na: no.ev.di. #143288:
Pochopitelne, ze 10 rocny bus (navyse ak tych 10 rokov "prezil" v BA) uz nie je bohvie co.
Reakcia na: m@rtin #143275:
ja som počul referencie všelijaké... Od tých najhorších po výborné... je pravda, že tie staršie SORky niesú sláva už, však majú 8-10 rokov, to je na autobus dosť slušný vek (hlavne pri našom spôsobe údržby)
Reakcia na: Emo #143282:
To sa musis spytat toho co ich stavat. Nezabudaj, ze niektore trate su dost stare a boli budovane v case kedy bola cestna doprava v znacne horsiom stave.
Reakcia na: Bubak #143281:

JJ, je to chyba. Nitra koupila jen 9 NB18
Reakcia na: drink #143280:
Je nelogické porovnávať okolie veľkomesta ako je Viedeň s Horehroním a podobne. Do tej Viedne je to najrýchlejšie koľajovou úplne segregovanou dopravou, aj za cenu priblíženia sa vlastným gumokolom niekde do poľa k železnici. Kdežto na vidieku je to autom, alebo plesnivým busom rýchlejšie a nie je potreba sa zvážať k nejakej koľajovej doprave, ktorá tam mala najväčší význam pred a chvíľu po druhej svetovej vojne.

Stačí pozrieť, koľko je v Rakúsku tratí bez osobnej dopravy - ďaleko viacej ako na Slovensku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.