Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #143272:
A kto to prosím pekne bude platiť? Keď si k dotácií na vlak pripočítaš dotáciu na prevádzku minibusu, vyjde ťa táto šotoušovina možno dvakrát drahšie než autobusová linka. Pripadá ti že štát a kraje majú peňazí na vyhadzovanie?
Reakcia na: Emo #143271:
Pretoze ma napada par dedin kde by si tie busy musel mat aspon dva na malicku dedinu.. A najma preto ze sa ti ludia co budu moct na ten pripojny bus vy... a pojdu IAD.
Reakcia na: Bubak #143274:

2x prototyp NB18 (1. bílý se zaplentovanými koly a starým čelem, 2. oranžový, který se zkoušel po celém ex Československu)
11x Veolia Nitra NB18
2x Veolia Pardubice NC18
33x Praha NB18
2x DPMPrešov NB18
1x trolejbus TNB 18

Pokud nedodá Sor dříve autobusy do Prahy, do Bratislavy budou dodávky kloubáků od čísla 52.
Reakcia na: Ik #143270:

Já jsem slyšel na bratislavské Sorky jiné reference.
Reakcia na: Lubomir #143243:
Posledná NB18 pre NR má výrobné číslo 012 (NR-214EX), medzitým ako bolo spomenuté SOR vyrobil ešte jednu z dvoch NC18 pre VT Východné Čechy, dva pre Prešov a cca. 40-60 pre Prahu, takže BA bude mať pravdepodbne od cca. 60. Môj odhad. ?

CNG NB12 (NBG12) existuje, v NR boli ako viem dva, jeden určite, zde foto:
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3882224476/
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3881429153/

Tých CNG berá celkom veľa po Čechách pokiaľ si dobre pamätám. CNG verzia NB18 neexistuje, trolejbusová verzia však áno, mala by byť už na testoch v Ostrave.
Reakcia na: Jezo #143267:

Sor vyrobil první autobusy pro prahu do měsíce od uzavření smlouvy. nakonec,a le stály v Libchavech, protože Praha tehdy neproplatila fakturu. Takže 3 měsíce by pro firmu Sor neměl být problém.
Reakcia na: S499.1023 #143220:
Polhodinová prechádzka poľom by vôbec nemusela byť prechádzkou, keby tam jazdil na vlaky nadväzujúci minibus.
Reakcia na: 810zssk #143208:
A v čom je to blbosť?
Reakcia na: m@rtin #143266:
Prvé SOR-y čo začali okupovať Bratislavu sú v takom stave v akom sú, teda nie veľmi dobrý. Väčšina z nich je postrachom pre vodičov a minimálne jedna je dlhodobo odstavená, ale vždy to mohlo byť aj horšie.
CapaCity je zatiaľ jeden, ale nemal ešte jedinú vážnejšiu poruchu odkedy jazdí.
Všetko to chce čas, budeme mať možnosť to sledovať.
Reakcia na: Jezo #143267:
Mna hlavne zaujalo ze chcu zmluvu podpisat v aprili. Co robili doteraz ked nepripravovali zmluvu??
Reakcia na: Jezo #143267:
Vsak Ja&Ty pre B'n'A vzdy najdu nejake tie kusy na sklade navyse ?
Reakcia na: m@rtin #143265:
Vdaka za upresnenie. Nevedel som a ani sa mi nechcelo hladat podrobnejsie informacie. Otazka smerovala hlavne k existencii vozidiel.

Inak ma zaujala tato veta ohladom SORov do Ba: "Dvadsať z nich má prísť do Bratislavy do troch mesiacov od podpisu zmluvy." Takze uz neplati, ze na vyrobu autobusov treba minimalne pol roka?
Reakcia na: Petto #143253:

V jakém stavu je prvních několik Sorů, které přišly do Bratislavy před deseti roky? Já mám naopak pocit, že Capacity bude v bratislavských podmínkách trpět mnohem víc. Mercedes je pověstný poruchovou elektronikou, kterou je napěchován celý autobus. Naopak jednoduchá konstrukce Soru by mohla v BA vydržet déle. Pak je tu otázka, jestli bude mít DPB až vyprší záruka na náhradní díly. Asi se zástupcům města a podniku protočí panenky až budou muset zaplatit jakoukoliv drobnou opravu.
Reakcia na: Jezo #143246:

Na citybus.cz jsou starší informace. V roce 2009 bylo do Prahy dodáno 67 Sorů NB12 3521-3587 a 33 kloubových Sorů NB18 6601-6633. Každý rok by měla dorazit podobná várka a příští rok snad k tomu navíc 20 hybridních kloubáků.
Reakcia na: Petto #143262:
SOR cenu ponukol aj s klímou pokiaľ viem takže keď už kúpili najlacnejší autobus aspoň by tu klímu tam mohli dať. Ono trasa 133 sa zmení možno aj skorej lebo 26.3.2010 sa otvára Eurovea, ale cesty by mali byť už skorej prejazdné nakoľko hotel sa tam otvára už niekedy vo februári. ☺ A Braňo bude mať ďalšiu výhovorku prečo je potrebná 133 lebo spája DD s veľkým nákupným centrom, ktoré v Karlovej Vsi chýba. ?
Reakcia na: luky133 #143258:
Klíma ešte nie je potvrdená ,alebo už je ???
Add 133, treba počkať do 26.3.2010,kedy by mala byť otvorená EUROVEA - tipujem že sa o5 zmení grafikon
Reakcia na: MatejBA #143260:
Ja som na návrhy MHD písal, že či by nemohla jazdiť od 13tej resp. 12tej avšak neodpovedali, no o mesiac na to sa extrémne zvýšil interval na 6 min 🙂 ?
Reakcia na: no.ev.di. #143237:
Od Molecky po Vazovovu byva spoj o 7.02, 7.14 a 7.26 pomerne plny (dokonca raz som ani na "Nad luckami" sa uz nezmestil do 17! 😃 - o 8.02 uz byva skor prazdny) - medzitym neviem, ako to vypada

Re #143252 Majo: JA hovorim dlhsie, ze srat na int. 6 minut - staci kludne 12-15 ale nech to do "zahrady" jazdi uz od 13:00! BRANO, CITAJ TOTO!!! (ak sem chodi)

Re #143258 luky133: Na okrasu ? Pre co ine bola klima v 3700? 😃
Reakcia na: zakaznik #143179:
Rosenau ? Astronomischstr. ? Tak už len čakám kto načmára ROSENAU - Allee der kosmonauten

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.