Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #143284:
Ja netvrdím, že je to riešenie šité špeciálne pre Horehronie. Ja len tvrdím, že riešenia existujú. Niekde treba hľadať potenciál, niekde (s ťažkým srdcom ? ) zastaviť osobnú dopravu.
Reakcia na: Emo #143272:
ANTIŠOTO: Z každej dediny minibus do poľa, to bude určite lacnejšie ako jedna autobusová linka, prechádzajúca stredmi niekoľkých dedín.
Reakcia na: Mikimaus #143250:
A čo takto si preštudovať zákon o verejných zákazkách? Neviem, či to píšem piaty alebo desiatykrát ale nebotyčne ma iritujú príspevky inak inteligentných diskutujúcich, ktorí proste ignorujú platné zákony.
Reakcia na: no.ev.di. #143288:
Pochopitelne, ze 10 rocny bus (navyse ak tych 10 rokov "prezil" v BA) uz nie je bohvie co.
Reakcia na: m@rtin #143275:
ja som počul referencie všelijaké... Od tých najhorších po výborné... je pravda, že tie staršie SORky niesú sláva už, však majú 8-10 rokov, to je na autobus dosť slušný vek (hlavne pri našom spôsobe údržby)
Reakcia na: Emo #143282:
To sa musis spytat toho co ich stavat. Nezabudaj, ze niektore trate su dost stare a boli budovane v case kedy bola cestna doprava v znacne horsiom stave.
Reakcia na: Bubak #143281:

JJ, je to chyba. Nitra koupila jen 9 NB18
Reakcia na: drink #143280:
Je nelogické porovnávať okolie veľkomesta ako je Viedeň s Horehroním a podobne. Do tej Viedne je to najrýchlejšie koľajovou úplne segregovanou dopravou, aj za cenu priblíženia sa vlastným gumokolom niekde do poľa k železnici. Kdežto na vidieku je to autom, alebo plesnivým busom rýchlejšie a nie je potreba sa zvážať k nejakej koľajovej doprave, ktorá tam mala najväčší význam pred a chvíľu po druhej svetovej vojne.

Stačí pozrieť, koľko je v Rakúsku tratí bez osobnej dopravy - ďaleko viacej ako na Slovensku.
Reakcia na: Bubak #143281:
evidujes len 9 pretoze ostatne stoja vo vozovni pre poruchy 🙂
Reakcia na: irizar #143278:
Re #143277 810zssk: Dokelu a na čo sa po tom tie trate stavali? Aby sme ich mohli zrušiť?
Reakcia na: m@rtin #143276:
Ďakujem. ? A Nitra 11 kúskov, je to správne číslo? imhd aj ja evidujem v meste len 9. (NR-204EX, 205EX, 206EX, 207EX, 208EX, 210EX, 211EX, 213EX, 214EX). Alebo to ešte nejaké prídu/budú?
Reakcia na: S499.1023 #143220:
Nie je veru rakúsky dedinčan ako slovenský dedinčan. Inak by neboli plné všetky parkoviská na železničných zastávkach a staniciach v okolí 70 km od Viedne.
Reakcia na: Ik #143270:
Z 92 vozov jedna dlhodobo odstavena je zle cislo?
Reakcia na: Emo #143272:
A kto to prosím pekne bude platiť? Keď si k dotácií na vlak pripočítaš dotáciu na prevádzku minibusu, vyjde ťa táto šotoušovina možno dvakrát drahšie než autobusová linka. Pripadá ti že štát a kraje majú peňazí na vyhadzovanie?
Reakcia na: Emo #143271:
Pretoze ma napada par dedin kde by si tie busy musel mat aspon dva na malicku dedinu.. A najma preto ze sa ti ludia co budu moct na ten pripojny bus vy... a pojdu IAD.
Reakcia na: Bubak #143274:

2x prototyp NB18 (1. bílý se zaplentovanými koly a starým čelem, 2. oranžový, který se zkoušel po celém ex Československu)
11x Veolia Nitra NB18
2x Veolia Pardubice NC18
33x Praha NB18
2x DPMPrešov NB18
1x trolejbus TNB 18

Pokud nedodá Sor dříve autobusy do Prahy, do Bratislavy budou dodávky kloubáků od čísla 52.
Reakcia na: Ik #143270:

Já jsem slyšel na bratislavské Sorky jiné reference.
Reakcia na: Lubomir #143243:
Posledná NB18 pre NR má výrobné číslo 012 (NR-214EX), medzitým ako bolo spomenuté SOR vyrobil ešte jednu z dvoch NC18 pre VT Východné Čechy, dva pre Prešov a cca. 40-60 pre Prahu, takže BA bude mať pravdepodbne od cca. 60. Môj odhad. ?

CNG NB12 (NBG12) existuje, v NR boli ako viem dva, jeden určite, zde foto:
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3882224476/
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3881429153/

Tých CNG berá celkom veľa po Čechách pokiaľ si dobre pamätám. CNG verzia NB18 neexistuje, trolejbusová verzia však áno, mala by byť už na testoch v Ostrave.
Reakcia na: Jezo #143267:

Sor vyrobil první autobusy pro prahu do měsíce od uzavření smlouvy. nakonec,a le stály v Libchavech, protože Praha tehdy neproplatila fakturu. Takže 3 měsíce by pro firmu Sor neměl být problém.
Reakcia na: S499.1023 #143220:
Polhodinová prechádzka poľom by vôbec nemusela byť prechádzkou, keby tam jazdil na vlaky nadväzujúci minibus.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement