Reakcia na: Ike #142931:
"len či je dostatok takých prípadov, aby sa to oplatilo robiť" - Tato otazka pride narad ked niekto poukaze na to ze to je drahsie ako dva vlaky


"napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
lol ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie..." - Pochopitelne v case kym by prisiel prvy vlak z BA do ZA tak by sa v useku ZA-KE vypravoval samostatny vlak. Rovnako ako by vlak o 20.00 z BA nesiel az do KE, ale skoncil niekde v ZA, alebo aj skor

"niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka..." - pri N93 a N91 ide o usporu tym ze na N91 je solo = menej nafty. Vlaky na koridore su elektricke

Ike
Nie, vážne... keď niekto potrebuje ísť z BA do nejakej diery napr medzi Svitom a Liptovským Hrádkom, tak naozaj to bude mať rýchlejšie, keď pôjde IC do Popradu a tu prestúpi na vlak/bus, ako keby mal ísť niekoľko hodín v osobáku (čo je spravidla aj nižší štandard) a stáť pri každej vŕbe
aj dopravné spoje musia mať hierarchiu