Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #141402:
mohli by to ale riešiť, alebo pri najmenšom by DP mohli tlačiť. Ale trojčlánkové busy by sa uplatnili akurát v BA a KE. Aj to ale len v špičke. Podľa mňa na tom niesme tak zle aby sme kupovali 3-článkové busy. Stále je ešte veľa miest (Petržalka, DNV, Prievoz, Vrakuňa, P. Biskupice, Vlčie hrdlo) kam sa dá kapacitnejšia doprava riešiť električkou.
Reakcia na: luky133 #141402:
Aha sorač :):):) nečitam to tu pravidelne 🙂
Reakcia na: M3go #141401:
A bolo tu už písané x krát, že na Slovensku taký autobus nepozná zákon. ? Takže by sa musel upravovať zákon alebo by musel mať nejakú výnimku a tam by trebalo toľko byrokracie... ?
Reakcia na: no.ev.di. #141399:
To som vravel od začiatku že nameisto Capacity tu mohlo byť toto : http://www.vanhool.be/Home%20EN/coaches%20%26%20buses/public%20transport/Europe/agg300EN.html
Ale povedzme si nebude tá Sorka vyzerať až tak zle v červeno-čiernej kombinácii: http://i-bratislava.sk/sorka2.png Len to ešte nemám dokončené a mám rozrobenú aj 4-dverovú. ?
Teraz už čiste polemicky a možno reálne najskôr o 10 rokov, pri ďalšom tendri na klbáky - čo takto Van Hool v BA? http://www.vanhool.be/Home%20EN/coaches%20%26%20buses/public%20transport/Europe/pteuropeEN.html

Videl som Van Hool v Gyori, potom ešte nejaké prímestské Ikarusy radu 2xx aj 4xx. Potom tam behali autobusy čo mali predok ako Novoplan a zo zadu som myslel, že vidím SOR. Fakt neviem prečo sa Slovensku dobré autobusy vyhýbajú ?
Reakcia na: M.C. #141396:
čím ďalej uvažujem, že sa prestanem venovať komplet MHD... síce je to tažké, keď je to moja vášeň od 6 rokov, ale nemám silu sa pozerať ako v tej MHD na Slovensku stojí všetko za veľkú figu. S výnimkou Trenčína, kde napreduje modernizácia MHD skrz Crossway, ale menší nedostatok majú v počte klbákov, potom ešte Nitra sa konečne zmohla na ozdravenie VP aj keď SOR NB 18 a ojazdenými autobusmi Van Hool, ale budiš... Potom Prešov a Košice vyzerajú celkom schopne, aspoň čo sa autobusov týka, v prípade Prešova aj trolejbusov. O MHD v Martine neviem skoro nič, ale vraj tam kraľujú Citelisy čo nie je určite tak zlé ako BA, kde o chvíľu budú kraľovať SORky. ?
Reakcia na: Valec #141378:
Veľká Bratislava je pomenovanie stavu dopravného značenia od roku 2008 medzi vodičmi.... Absolútne nezmyselne vtedy posunuli dopravné značky D54a/b ďaleko za hranice uceleného intravilánu mesta Bratislavy, čím v spolupráci s novým zákonom o premávke na pozemných komunikáciách a vyhláškou k nemu spôsobili viacero anomálií - jednu z nich ti naznačil 810zssk, ja pridávam ďalšiu napr. nepovinnosť cyklistov nosiť reflexnú vestu a pod.

Dovtedy tieto dopravné značky logicky končili za uceleným intravilánom, pričom samostatne obkolesovali aj vysunuté zastavané územie tak, že medzi nimi boli úseky "mimo obce" 🙂

tento pojem je dosť používaný aj v internetových diskusiách...
no.ev.di.: ? ? ? , alebo ? , máš pravdu
Takže už Vám zaželám všetkým - Krásne prežitie Vianočných sviatkou a pevné nervy do roku 2010 a cestovanie v tých červíkoch ? , a ešte zase staré hlášky a sľuby a ja neviem čo od DPB ? ? , ešte raz krásne sviatky ?
ranway: vieš prečo, lebo DPB je ... ? ? , a preto ti poviem že od teraz ma DPB absolútne ma nezaujíma 🙂, okrem - Tedomou, Irisbus, Solaris a Medak 🙂 ale henten červ na kolieskach ? nie
Reakcia na: richardhudec #141392:
ale však čo, je to jak kartónová krabica... zoberieme zošívačku a lepiacu pásku a zlepíme tú Lichavskú krabicu ?

Inzerát : Kto zničí Lichavský závod na výrobu humus-busov je automaticky obdarený amnestiou ?
Reakcia na: M.C. #141372:
ked som bol vo vyrobnom zavode SOR a videl som z akych profilov sa robi ram a proste cely proces vyroby, tak tam mi bolo uplne jasne to, co hovoris;) proste keby do SORu narazil vlak, tak si myslim, ze ho kludne aj prerazi...
Reakcia na: m@rtin #141384:
S tou amputaciou nohy to vymysel mozno bol a mozno nebol, o to ani tak nejde. Odkial vsak mas to, ze SOR je lacnejsi ako Solaris? Ja mam pocit, ze to je opacne, ale ked to mozes nejako podlozit tak ok. Ked sa veziem v SORe tak vyslovene citim, ze na vsetkom sa tam setrilo, proste, aby bol ten bus co najmensi a co najviac ludi sa tam zmestilo. Ked to porovnam s Karosou tak skutocne - setrilo sa urcite aj na plechoch a neverim, ze rovnako by dopadol stret Karosy resp. SORu s vlakom. DPB ma jeden problem - nevie co chce. Tak najprv vyhlasuje Branko ze kupujeme Capacity a potom vyhra tender na 100 dolezitych busov SOR. Preco sme nemohli mat namiesto toho rovnaky pocet Solarisov? Poskytli by komfort a adekvatnu kvalitu...
JohnyButrel:
Som rád že súhlasy niekto stou krehkosťou Soru.
No uvidíme či pôjdu ako hnilé hrušky dole ?
Reakcia na: TeBeCe #141386:
Takže Solaris mal drahú príplatkovú výbavu a preto nevyhral?
Reakcia na: Valec #141382:
Vsetci vieme ze to obec nie je, ved to ani nikto netvrdil. Tak sa to "ludovo-dopravne" proste nazyva 😉
Reakcia na: Valec #141378:

SOR NB18 SOR vyrobí s jakýmkoliv počtem dveří. Co píšou na internetu nemusí být vždy zaručeně pravda.
Reakcia na: m@rtin #141384:
keby islo len o cenu autobusu, tak v tomto pripade by Solaris vyhral...
Reakcia na: Andy #141320:
Aj z konca Petržalky po odbočku na Jarovce: http://jaspi.justice.gov.sk/jaspidd/vzory/009470Pr.pdf

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement