A bolo tu už písané x krát, že na Slovensku taký autobus nepozná zákon. ? Takže by sa musel upravovať zákon alebo by musel mať nejakú výnimku a tam by trebalo toľko byrokracie... ?
Ale povedzme si nebude tá Sorka vyzerať až tak zle v červeno-čiernej kombinácii: http://i-bratislava.sk/sorka2.png Len to ešte nemám dokončené a mám rozrobenú aj 4-dverovú. ?
Videl som Van Hool v Gyori, potom ešte nejaké prímestské Ikarusy radu 2xx aj 4xx. Potom tam behali autobusy čo mali predok ako Novoplan a zo zadu som myslel, že vidím SOR. Fakt neviem prečo sa Slovensku dobré autobusy vyhýbajú ?
čím ďalej uvažujem, že sa prestanem venovať komplet MHD... síce je to tažké, keď je to moja vášeň od 6 rokov, ale nemám silu sa pozerať ako v tej MHD na Slovensku stojí všetko za veľkú figu. S výnimkou Trenčína, kde napreduje modernizácia MHD skrz Crossway, ale menší nedostatok majú v počte klbákov, potom ešte Nitra sa konečne zmohla na ozdravenie VP aj keď SOR NB 18 a ojazdenými autobusmi Van Hool, ale budiš... Potom Prešov a Košice vyzerajú celkom schopne, aspoň čo sa autobusov týka, v prípade Prešova aj trolejbusov. O MHD v Martine neviem skoro nič, ale vraj tam kraľujú Citelisy čo nie je určite tak zlé ako BA, kde o chvíľu budú kraľovať SORky. ?
Veľká Bratislava je pomenovanie stavu dopravného značenia od roku 2008 medzi vodičmi.... Absolútne nezmyselne vtedy posunuli dopravné značky D54a/b ďaleko za hranice uceleného intravilánu mesta Bratislavy, čím v spolupráci s novým zákonom o premávke na pozemných komunikáciách a vyhláškou k nemu spôsobili viacero anomálií - jednu z nich ti naznačil 810zssk, ja pridávam ďalšiu napr. nepovinnosť cyklistov nosiť reflexnú vestu a pod.
Dovtedy tieto dopravné značky logicky končili za uceleným intravilánom, pričom samostatne obkolesovali aj vysunuté zastavané územie tak, že medzi nimi boli úseky "mimo obce"
tento pojem je dosť používaný aj v internetových diskusiách...
Takže už Vám zaželám všetkým - Krásne prežitie Vianočných sviatkou a pevné nervy do roku 2010 a cestovanie v tých červíkoch ? , a ešte zase staré hlášky a sľuby a ja neviem čo od DPB ? ? , ešte raz krásne sviatky ?
ranway: vieš prečo, lebo DPB je ... ? ? , a preto ti poviem že od teraz ma DPB absolútne ma nezaujíma , okrem - Tedomou, Irisbus, Solaris a Medak ale henten červ na kolieskach ? nie
ked som bol vo vyrobnom zavode SOR a videl som z akych profilov sa robi ram a proste cely proces vyroby, tak tam mi bolo uplne jasne to, co hovoris;) proste keby do SORu narazil vlak, tak si myslim, ze ho kludne aj prerazi...
S tou amputaciou nohy to vymysel mozno bol a mozno nebol, o to ani tak nejde. Odkial vsak mas to, ze SOR je lacnejsi ako Solaris? Ja mam pocit, ze to je opacne, ale ked to mozes nejako podlozit tak ok. Ked sa veziem v SORe tak vyslovene citim, ze na vsetkom sa tam setrilo, proste, aby bol ten bus co najmensi a co najviac ludi sa tam zmestilo. Ked to porovnam s Karosou tak skutocne - setrilo sa urcite aj na plechoch a neverim, ze rovnako by dopadol stret Karosy resp. SORu s vlakom. DPB ma jeden problem - nevie co chce. Tak najprv vyhlasuje Branko ze kupujeme Capacity a potom vyhra tender na 100 dolezitych busov SOR. Preco sme nemohli mat namiesto toho rovnaky pocet Solarisov? Poskytli by komfort a adekvatnu kvalitu...
1) počet dveří není chyba výrobce, ale zákazníka
2) Už jsem tu i já a ne jednou psal, že článek o amputaci nohou psal jeden velmi známý notorik, který kritizuje vše co s emu dostane pod ruku. Takže ještě jednou a naposled - žádná amputace nohy nehrozí... Tady je přesně vidt, že když se někdo snaží něco pošpinit, velmi dobře se mu to podaří. Tedy informace o amputaci je snad mýtus roku 2009 z oblasti MHD.
Že jezdí Solarisy ve více evropských městech - no a co? To nevypovídá nic o kvalitě Sorů. I Solaris je mnohem dražší než Sor.
Nech si Záhradník aj s Kadnárom a ostatnými príveskami strčia SOR NB 18 do... Dlhých dielov ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133