Reakcia na: Mike #140317:
ja som pozeral tento CP, bohužiaľ asi ma doplietlo aj to, že tam sú zapísané odchody zo zastávok po trase, ale tak sú tam nejaké vsunuté odjazdy... Neviem prečo tam majú v Brne také výrazné rozdiely sedlo/špička u trolejbusov. Je to rentabilné aby také veľké množstvo vozidiel po špičke sťahovali. Napr. taká L37, prečo po rannej špičke kde je interval 4-5min nedajú interval 6 alebo 7-8min, ale skočí to na 10, podobne aj L31,34,38,39 ktoré oslabujú počas sedla skoro o 50%, akurát L32 oslabuje minimálne počas sedla... By som povedal, že v Brne je u trolejbusov podobný fenomén ako v Žiline, kde trolejbusy po špičke znižujú premávku o 50%, okrem L5 a 6, pričom úplne končí premávku L16.
TeBeCe
02 / 44453595 - výpravca 2. DP Trnávka