Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: JamaVOku #140067:
jááááááj.... ? ok, nič som nepovedal ?
Reakcia na: Ike #140066:
A pomocou čoho to chceš ovládať keď tam nie je pôvodný palubný počítač?
Reakcia na: Mike #140063:
to je v pohode, len sa pýtam, že či je voľba žltých tabuliek ako náhradného riešenia optimálna, keď určtie existuje možnosť spojazdniť tie transparenty autonómne a manuálne tam nahádzať tých pár liniek a cieľov, ktoré obsluhuje... Kým sa to nezintegruje s BUSE
Reakcia na: 810zssk #140056:
Asi preto, že tie displeje sú z takých vyradených vozov, ktoré hlásenie nemali. A osobne si myslím, že stále lepšie displeje bez hlásiča, ako bez displejov vôbec.
Reakcia na: JamaVOku #140062:
presne... neprekvapilo by ma keby DPB spravil tabuľky s brailovým písmom ?
Reakcia na: JamaVOku #140054:
Ten softwér sa zháňal od kedy došli tie meďáky do BA, lebo hneď ako to zbadali kompetentní skonštatovali že transparenty nie sú kompatibilné s buse a budú mať plastové tabule. Do toho sa obula ale 1.DP ktorá vyvíjala snahu teda zohnať "softwér?" moduly? proste aplikáciu ktorá by umožnila softvérovo prepojiť buse palubáky s transparentami.. z nemeckých miest.. toto sa doteraz nepodarilo ?
Reakcia na: zakaznik #140059:
A vieš čo, rovno zrušme informačný systém vo vozidlách!

V každom západnejšom meste od nás funguje tento systém vo všetkých vozidlách, dokonca aj v Prešove hlásia všetky vozidlá! Akustický informačný systém by mal byť základom, pretože napríklad keď je niekto nevidiaci, veľmi mu to pomôže.
Reakcia na: luky133 #140057:
však tou linkou nikto skoro nejazdí, ak tak akurát ľudia čo idú na Polianky. Podľa mňa dlhú životnosť mať nebude, alebo ak sa zachová tak len kvôli Poliankam. A dúfam, že čoskoro sa do kelu poberie aj L135.
Reakcia na: JamaVOku #140058:
A farbu vodičových trenírok by nebolo potrebné legislatívne upraviť?
Reakcia na: 810zssk #140056:
Takisto aj generálkované Karosy B741 mali mať povinne hlásič. Ono by bolo treba legislatívne upraviť vyhlášku tak, že by vo verejnej doprave bolo akustické vyhlasovanie zastávok povinné.
Tak od 3.12. je pre Dlhé diely resp. Karlovu Ves už zbytočná linka 36 nakoľko sa tu odvtedy otvára dlho očakávané Tesco Expres (všade po DD sú reklamy)... Myslím si teda, že od tohto dátumu bude ešte menej využívaná nakoľko na menší nákup pôjdem určite radešej sem ako kebyže mám isť na druhý koniec KV linkou 36. ?
Reakcia na: Mike #140053:
Mna by skor zaujimalo preco ani Citelisy ani Capacity (a pripadne aj Sprinter a Iveco) nemaju akusticke hlasenie. To zrejme bude o lenivosti DPB..
Reakcia na: Mike #140053:
neviem, ale myslím, že pokiaľ sú tie digitálne tabule funkčné a dá sa tam naprogramovať manuálne číslo linky a cieľ, tak by nemal byť problém to sprevádzkovať, aj keby to bolo "autonómne" od BUSE systému a aj keby sa zobrazovali len ciele...
Reakcia na: Mike #140053:
Netvrdím že je to problém vodičov, že im nefunguje informačný systém. Určite sa nejakým spôsobom dá zohnať softvér pre tie transparenty. Aj Zájazdové Many jazdili s tabuľkami a nakoniec sa im ten infsystém podarilo sprevádzkovať. Len treba chcieť.

Alebo potom dať preč tie pôvodné Brose, Krueger, Gorba a neivem čo a pokiaľ má DPB nejaké busečka z vyradených vozov tak ich tam použiť. Po skončení prenájmu vrátiť pôvodné transparenty.
Reakcia na: JamaVOku #140051:
Si si 100% istý, že je to lenivosťou DPB? Isto vieš, ako sa vodiči, ale aj výpravcovia a sám vedúci 1DP "tešia" že v 21.storočí musia nosiť plastové tabule..Tam to je aj o zložitejších technických problémoch...
Reakcia na: zakaznik #140020:
Ešte majú aj linku 66 zle vyznačenú ?
Reakcia na: Eury #140046:
Tie bariéry sú tam preto, že v mestách kde jazdili sa prednými dverami len nastupovalo. Takže sú jednosmerné. Majú to všetky vozy okrem 1503, ktorý má ohradený iba priestor predných dvetí, tak, že má od kabíny vyvedenú hydraulickú tyč napojenú na krídlo dverí, ktoré keď sa zavrú tak sa celý priestor dverí uzavrie.
Tie busy sú každý s rozdielnych miest. Teda z niektorých je viac kusov z rovnakého mesta, napr. 1501, 1505 a 1510 sú z Kamenu, a práve 1505 a 1510 sú asi jediné dva identické autobusy.
K vetraniu, tie vozy majú strešné fukáre, takže keď si vodič fukáre zapne tak cez dierky v strope a v horných bočniciach začne do vozidla prúdiť čerstvý vzduch ?
Dodám len, že obrovskou nevýhodou je ten nefunkčný informačný systém, ktorý je DPB lenivý sprevádzkovať ?
Reakcia na: Ámos #140047:
Na použitie tej mapy.
Reakcia na: no.ev.di. #140048:
Dá, lebo kvôli polohe vedenia sa musia trolejbusy otáčať okolo značky, keďže nekopíruje vedenie. Viď http://imhd.sk/ba/index.php?img=15748&typ=gm

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.