Takisto aj generálkované Karosy B741 mali mať povinne hlásič. Ono by bolo treba legislatívne upraviť vyhlášku tak, že by vo verejnej doprave bolo akustické vyhlasovanie zastávok povinné.
Tak od 3.12. je pre Dlhé diely resp. Karlovu Ves už zbytočná linka 36 nakoľko sa tu odvtedy otvára dlho očakávané Tesco Expres (všade po DD sú reklamy)... Myslím si teda, že od tohto dátumu bude ešte menej využívaná nakoľko na menší nákup pôjdem určite radešej sem ako kebyže mám isť na druhý koniec KV linkou 36. ?
neviem, ale myslím, že pokiaľ sú tie digitálne tabule funkčné a dá sa tam naprogramovať manuálne číslo linky a cieľ, tak by nemal byť problém to sprevádzkovať, aj keby to bolo "autonómne" od BUSE systému a aj keby sa zobrazovali len ciele...
Netvrdím že je to problém vodičov, že im nefunguje informačný systém. Určite sa nejakým spôsobom dá zohnať softvér pre tie transparenty. Aj Zájazdové Many jazdili s tabuľkami a nakoniec sa im ten infsystém podarilo sprevádzkovať. Len treba chcieť.
Alebo potom dať preč tie pôvodné Brose, Krueger, Gorba a neivem čo a pokiaľ má DPB nejaké busečka z vyradených vozov tak ich tam použiť. Po skončení prenájmu vrátiť pôvodné transparenty.
Si si 100% istý, že je to lenivosťou DPB? Isto vieš, ako sa vodiči, ale aj výpravcovia a sám vedúci 1DP "tešia" že v 21.storočí musia nosiť plastové tabule..Tam to je aj o zložitejších technických problémoch...
Tie bariéry sú tam preto, že v mestách kde jazdili sa prednými dverami len nastupovalo. Takže sú jednosmerné. Majú to všetky vozy okrem 1503, ktorý má ohradený iba priestor predných dvetí, tak, že má od kabíny vyvedenú hydraulickú tyč napojenú na krídlo dverí, ktoré keď sa zavrú tak sa celý priestor dverí uzavrie.
Tie busy sú každý s rozdielnych miest. Teda z niektorých je viac kusov z rovnakého mesta, napr. 1501, 1505 a 1510 sú z Kamenu, a práve 1505 a 1510 sú asi jediné dva identické autobusy.
K vetraniu, tie vozy majú strešné fukáre, takže keď si vodič fukáre zapne tak cez dierky v strope a v horných bočniciach začne do vozidla prúdiť čerstvý vzduch ?
Dodám len, že obrovskou nevýhodou je ten nefunkčný informačný systém, ktorý je DPB lenivý sprevádzkovať ?
Uz som sa par krat viezol tymi "novymi" cervenymi mercedesmi, tak pridavam par postrehov. Celkom sa lubia, maju pomerne dobry hladky chod, aj kopec medzi SAV a Patronkov zvladaju aj naplnene. Myslim, ze kapacitne su tiez vpohode, len s tymi dverami je to take zvlastne. Vacsina ma troje dvere a isiel som raz s tymi stvordverovymi, ale tia zas mali v predu nejaku barieru a tak vodic zastavoval prednymi dverami az za zastavkov, takze sa vyuzivali zas len troje, neviem ci sa daju pouzit pre cestujucich, ale vnutri je napis v nemcine aby cestujuci vystupovali zadnymi dverami. Neviem ako je to v spicke, ci to vadi alebo nie. Kazdopadne si myslim ,ze tu barieru mohli radsej demontovat alebo nahradit takou, co chrani len predne kridlo. No a zvlastnostou je, ze kazdy autobus, co som nim isiel je vpodstate unikat. Iny pocet dveri, rozne mechanizmy otvarania dveri, rozmiestnenie interieru. Farby potahov, okna. Inak tie okna, neviem co to bude robit v lete ked budu autobudy bez klimy a vetraciek, teda ak tu este budu.
tak idem ti hneď aj povedať, ktoré Trnávkovské a Jurácke tam ešte sú :
1801,1803 (neviem prečo tam je keď mal byť v Petržalke ako 4871),1804,1809,1810,1815,2809,2810,2812,2813,2814,2818,2819,2820,2825,2828,2829,2831
pozri sa lepšie a nájdeš tam ešte plno 28xx a zopár 18xx ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
1801,1803 (neviem prečo tam je keď mal byť v Petržalke ako 4871),1804,1809,1810,1815,2809,2810,2812,2813,2814,2818,2819,2820,2825,2828,2829,2831