Má zmysel aj cez pracovné dni. Jednak hore pri konečnej je liečebný ústav, kam sa musia dostať ľudia (personál, pacienti, návštevy) a jednak v tej oblasti pár ľudí aj býva.
je to inak,
RW konštrukciou boli nahradené 4 polia cestného mosta v dĺžke 320 m, OK železničného mosta je celá vymenená, pochádza z Vítkovických železiarní, bola projektovaná, vyrábená a osadená ako riešenie bez časového obmedzenia,
OK cestného mosta je mimoriadne cenná práve tým, že je to jediná RW sústava, ktorá ešte slúži,
dočasný ženijný most vyzeral aj v rokoch 1945 - 46 inak, taký most slúžil na technické zabezpečenie bojovej činnosti, keďže most začali opravova 6.8.1945, už pri príprave dobre vedeli, že nebude slúžiť pre zabezpečenie bojov na pravej strane Dunaja, opravu dokončili 24.1.1946 s tým, že mal podľa vtedajších pomerov plnohodnotnú mostovku pre cestné vozidlá a nie pre bojové,
podľa mňa odporúčaný variant pre výber náhrady za Starý most je to najmenej vkusné, čo Alfa04 navrhla, taká silueta pri predstave pohľadu po toku Dunaja pred mostom Apollo a pri pohľadu proti toku pred Novým mostom vôbec nechýba
Nieco z ineho sudka- v noci z piatka na sobotu cca pol noc na odpocivadle pri Štutove smer Ruzomberok prestavkovali autobusy mercedes 2 ?kratke a 2 ? klbove- zrejme mestske neviete komu a kam?
Parkany-Ostrihom postavili kópiu pôvodne architektonicky veľmi pekného mostu. Starý most Červenej armády nikdy nebol pekný a nikdy oku nelahodil. Keby sa namiesto neho postavil iný železný most v nejakom historizujúcom slohu, tak by to bolo nádherné. Najviac by mi v tých miestach imponoval nejaký pekný železný reťazový most, ale bohužiaľ reťazove a iné visuté mosty nie sú vhodné pre premávku koľajovych vozidiel kvôli statike.
súhlasím. Veľmi podobné trvalé provizórium je električkový most v Tróji (nádraží Holešovice- Trojská). Bol postavený ako provizórium na pár rokov, každých desať rokov dostane výnimku na ďalšiu dekádu fungovania a tak to ide kolem dokola už vyše 40 rokov. Slovo provizórium u nás nič nehovorí o jeho časovom trvani. P.
Ahoj, na Slovensku existuje stránka, ktorá sa venuje výlučne dopravnej nsotalgií. Ide o stránku Veterany.Eu - www.veterany.eu venujúcu sa historickým vozidlám - autobus, trolejbus, električka, vlak, automobily, bicykle, motocykle, histórií a historickej technike. Náijdeš tam kalendár akcií, odkazy na jednotlivé kluby, rôzne zaujímavé reportáže a fotografie a omnoho viac.
je zvlastne ze v Sturove/Ostrihome mali tolko ucty k staremu a Most Marie Valerie zrekonštruovali do povodnej podoby, va Bratislave to nejde.
Preco uvazujete iba o alternativach opravy sucasneho "provizoria" (nieco co aj mozno bolo budovane ako provizorium a vydrzalo cez 6O rokov nim davno nie je) alebo vyboduvania nejakej novej sku*venosti, ktora tam jednoducho nepatri.
Preco nevybudovat novy most ale nech je to kopiu stareho.
Chcem sa vyjadriž opäť k možnosti nasadzovania SOR BN 9.5 na L99. Naposledy sme to uzavreli tým, že spoje vďaka nasadzovaniu SOR meškali. Nakoľko teraz sa tam SOR objavil tak som sa šiel odviezť L99, aby som zistil či je to naozaj tak. Keďže v obsadení L99 počas pracovných a voľných dní nie je veľký rozdiel (max.10 osôb na spoj), tak považujem za relevantné ak od Ovsišťa po Lúčanku spoj s odchodom o 10:27 došiel na Lúčanku o 10:57, teda NAČAS - BEZ MEŠKANIA! V pracovné dni by možno autobusy meškali 2-4min, keby bolo cestujúcich ozaj veľa. Neviem, teda či sa ľudia viac ponáhľajú pri ceste vyhliadkovou L99 alebo pri ceste L30 a 37...
pravdepodobne... len si neviem predstaviť ako budú MINI-busy prechádzať cez ten problematický úsek na Bárdošovej... Tento týždeň som to prešiel pešo, ďalší týždeň si dám repete ale prejdem to z dola a pofotím celú komunikáciu, snáď budú fotky dostatočne zachytávať novoobsluhovaný úsek...
je dost zasadny rozdiel medzi eiffelovkov a starym mostom (stefanikovym, cervenej armady, ferenz jozka etc etc)..
kym eiffelka bola od zaciatku takto planovana .. stary most, ktory vidis teraz je ozaj len kopa zeleza, ktora je navyse aj bezcenna, kedze vykupne ceny padli dole rapidne za posledny rok
dovod ? s povodnym mostom nema okrem pilierov a mytnych domcekov zhola nic spolocneho ..
a keby len to, jedna sa o DOCASNY zenijny most .. aj ked to znie neuveritelne, jeho povodna zivotnost bola 15 rokov, je zazrak, ze este drzi pokope ..
aby som bol presny, jedna sa britske diely z land & lease, ktore dostali sovieti, ti ich prevelili do bratislavy a pod dozorom vojenskych sovietskych inizierov to stavali nemecki zajatci ..
cize jeho historicka hodnota je veskera zadna ..
stale si myslim, ze sa namiesto perforovaneho rebra mala vybrat a aj stavat tato alternativa a mohli by ho premenovat spat na most ferenc jozka ...
Kedysi dávno pradávno (asi okolo roku 1990 - 1992) premávala linka 100 po podobnej trase, ako dnes 31-ka. Marí sa mi, že istý čas zachádzala niekde hore k internátom, ale v historických trasách na imhd o tom nie je zmienka. Zaujíma ma, nakoľko bola jej trasa v tejto oblastí podobná s novou 139-kou (a kde približne sa hore pri internátoch otáčala).
Nevie niekto, či sa nebude nejako predlžovať trasa linky 44 na kramároch? Na revíne za konečnou pribudli smerom na kolibu na ceste žlté "bus" označenia zastávok v oboch smeroch
ja som to na matejkovu/Majernikovu preto potiahol, aby ludia mohli prestupit na tomankovej na/z 32/33/133 (rano hlavne) - ano sice to ide na molecovu, ale v tvojom navrhu by sa horsie prestupovalo na elektricku (a v mojom navrhu je aj prepojenie na billu )
No na tu Hlaváčikovú som smerom s5 zabudol. ? Späť by teda išla opačným smerom. Čo sa týka zastávok navrhoval som ich tak kvôli ternénu nakoľko nie všade ide dať zastávka a na druhej strane napr. na mapke sa to zdá krátka vzdialenosť, ale v skutočnosti je medzi nimi napr. veľké prevýšenie. Čo sa týka vedenia linka cez Majerníkovú tomu som sa chcel vyhnúť nakoľko by stála na zastávke 33,32,133 a ľudia by ju využívali potom aj na zvoz na Molecovú a teda jazdila by v rannej špičke naplnené preto som ju viedol cez Cikkerovu kde by zároveň šla okolo novopostaveného Tesca Express a v blízkej budúcnosti postavenej Jednoty. Zastávky som v niektorých úsekoch navrhoval aj preto (hlavne čísla 4./15., 5./14., 6./13., 14./5. a 3./16.) lebo neďaleko nich (niekde to na mapke nie je vidieť) sú uličky kde sú ďalšie rodinné domy. Na druhej strane tá zachádzka k Lídlu sa mi páči, ale na mapu som uviedol konečnú pred Lídlom s tým, že počas prestávky by vodič mohol parkovať na parkovisku pri Lídlovi aby neblokoval zbytočne zastávku/konečnú/obratisko linky 33.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majdo